וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולמה: "אלישע אמר לי: ההנהלה החליטה שלא תמשיך"

ג'ון קולמה נפרד ממכבי חיפה, והפעם זה סופי. על התסכול בספסל: "היה לי מוזר, זה אף פעם לא קרה לי". מפרגן ועוקץ: "אין לי טענות לאלישע. כל אחד דאג לאינטרסים שלו, והוא דאג לקבוצה". ועל החשד שביים פציעות: "כאב לי לשבת על הספסל, אבל אני מקצוען". ראיון

ג'ון קולמה ידע שזה עשוי להיות התואר האחרון בקריירה שלו. מיד לאחר טקס הכתרת האליפות בקריית אליעזר, הוא עשה את דרכו למרכזי הבילוי כדי לחגוג עם האוהדים. "אולי אני לא ממשיך בקבוצה", הוא אמר להם, "אבל מי יודע כמה פעמים בקריירה אוכל להיות שותף לאליפות". החודשיים האחרונים במכבי חיפה לימדו אותו שבכדורגל אין חברים. אלישע לוי, שהפך אותו לבן טיפוחיו, החליט לגמור לו את העונה מוקדם מהצפוי כשהחתים את סיידו יאיא. ככל שהעונה התקדמה, קולמה מצא את עצמו יותר ויותר מרוחק ממה שקורה בקבוצה.

ג'ון קולמה שחקן מכבי חיפה עם ילד אוהד הקבוצה. אדריאן הרבשטיין
"מי יודע כמה פעמים בקריירה אוכל להיות שותף לאליפות". קולמה עם אוהדים/אדריאן הרבשטיין

"למדתי שבכדורגל אי אפשר לדעת מה יקרה. אולי יגיעו ימים יפים יותר בהמשך", הוא מספר בראיון לוואלה! ספורט. "לכולם ברור שהדברים לא נגמרו טוב. שיחקתי טוב בהזדמנויות שקיבלתי אבל בסוף אני לא ממשיך. אין לי טענות לאף אחד, גם לא לאלישע". קולמה מבקש להדגיש שיש לו חקל באליפות הזאת. "גם אם לא שיחקתי לקראת הסוף, יש לי חלק בהישג הזה. אני מרגיש שנתתי הרבה לאליפות הזו, שיחקתי הרבה. בהתחלה היו לנו הרבה קשיים אבל בכל זאת הובלנו את הליגה. בסוף העונה הרמה עלתה ולקחנו את התואר".

נעלבת כשאף אחד לא דיבר איתך? מתי שהבנת שהרומן שלך עם מכבי חיפה נגמר?

"זה מה שהם החליטו ולא אמורה להיות עם זה בעיה. אנסה למצוא את העתיד שלי במקום אחר. מתי הבנתי שזה נגמר? אלישע בא ואמר לי: 'אני מצטער, אבל ההנהלה החליטה לא לחדש לך את החוזה'".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

כעסת עליו?

"היו לנו יחסים טובים מאוד, אבל כל אחד צריך לשמור על האינטרס שלו. אם הייתה מגיעה הצעה יותר טובה מבחינה כלכלית, יכול להיות שהייתי הולך עוד קודם. כשהייתי פצוע אלישע תמך בי. יכול להיות שבמצב הזה הוא היה צריך להמשיך להריץ את הקבוצה בלעדיי. אנחנו כבר הרבה שנים ביחד, אבל זה לא אומר שהוא חייב לי משהו מיוחד. היחסים בנינו היו טובים. הוא דאג לקבוצה. אפשר להבין אותו".

אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה, לצד ג'ון קולמה. קובי אליהו
"היו לנו יחסים טובים מאוד, אבל כל אחד צריך לשמור על האינטרס שלו". עם לוי/קובי אליהו

הייתה לך הצעה, מרוסיה. לא נתנו לך ללכת.

"כל הנושא של ההצעה היה בעייתי. זה לא קרה בגלל כמה סיבות. רציתי להתקדם לאירופה, גם כלכלית זאת הייתה הצעה טובה. אבל החליטו שאני נשאר".

ואז הביאו את יאיא. מאז הכל התחיל.

"סיידו שחקן טוב מאוד שעשה התקדמות. הוא צעיר עם עתיד. אם החליטו לקחת אותו אז אולי יש לו יותר איכויות ממני. היה לי מוזר לשבת על הספסל, אף פעם זה לא קרה לי. אני מנסה ללמוד מזה. בכל הקריירה שיחקתי בהרכב. זה לא היה קל".

באמת ביימת פציעה?

"לא סירבתי להתחלף ולא ביימתי פציעה. אף אחד לא יכול להטיל בספק את המקצוענות שלי. כאב לי לשבת על הספסל, אבל אני מקצוען. כל אחד יכול לומר מה שהוא חושב, אבל זאת הייתה פציעה אמיתית. אם מישהו חשב ככה במכבי, הוא טעה. לא שיחקתי כי לא רציתי. לא יכולתי לשחק. בסוף העונה רציתי לחזור אבל היה מאוחר. הקבוצה שיחקה טוב, לא היה מה לשנות".

בעונה הבאה אתה בקריית שמונה?

"מכבי, הפועל ויתר הגדולות לא דיברו איתי, ההצעה מקריית שמונה נראית לי מעניינת. אני מחכה עוד קצת. לא דיברתי עם אומוניה ניקוסיה מנובמבר. אני יודע שהם רצו אותי. איפה שלא אהיה, אנסה להביא תואר. מכבי חיפה היא היסטוריה. תקופה שהייתה ונגמרה. כרגע אין לי הצעות מאף קבוצה ואני שחקן של קרית שמונה בעונה הבאה".

תגובת מכבי חיפה

ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "מכבי חיפה מודה לג'ון קולמה על שלוש שנים נפלאות, על חלקו בשתי האליפויות ועל השתתפותו בליגת האלופות ומאחל לו בהצלחה בהמשך דרכו".

ג'ון קולמה שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ההצעה מהקרייה מעניינת. קולמה מול נג'ובו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully