וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ת"א העבירו תמיכתם לאלי טביב

ארגון האולטראס הוציא הודעה ופנה להראל: "אל תאחז בקרנות המזבח, סיים את הליך הבמבי". הקבוצה תערוך היום מסיבת סיום

הסכסוך הניהולי בין בעלי הפועל תל אביב, אלי טביב ומוני הראל, ממשיך לספק כותרות בימים האחרונים. עד היום אוהדי הפועל קראו לטביב ליישם את הליך הבמבי ואף לעזוב את המועדון, אולם מאז שזה החליט להיענות להצעה של הראל ולרכוש את הקבוצה, שינו האוהדים את הגישה כלפיו.

היום הוציא ארגון האולטראס של הפועל הודעה שמבקשת מהראל לעזוב את הקבוצה מיידית: "אולטראס הפועל מבקשים להודות למוני הראל על פועלו ותמיכתו במועדון הכדורגל לאורך השנים. לאחר סיום הליך הבמבי, שבו הוכרז על אלי טביב כבעליו של המועדון, פונים אנו למוני הראל ומבקשים בכל לשון של בקשה, אל תאחז בקרנות המזבח, סיים את הליך זה בצורה מכובדת וראויה, ואפשר לאלי טביב את המשך בניית הסגל והכנות הקבוצה לעונת המשחקים הבאה. מכאן אנו מאחלים הצלחה לאלי כבעל המועדון".

אחת הסיבות לפרסום ההודעה היא בעצם החשש הגדול שהסכסוך בין השניים יתמשך ויעבור אף לכותלי בית המשפט, דבר שיכול להשבית כל ניסיון להחתים שחקנים לעונה הבאה וייפגע קשות בסיכוייו של המועדון להתמודד בצמרת בעונה הבאה. דוגמה למאבק שיכול להיארך התקבלה אמש, כאשר הראל סירב לבקשתו של טביב ללכת לבוררות מידיית אצל שופט בית משפט עליון, כמו כן עורכי דינו של הראל קבעו תאריך לשימוע משפטי בסוף החודש הבא.

אם הראל אכן ימשיך לסרב להעביר את הקבוצה לידי טביב ויתעקש לקבל 6 מיליון שקלים באופן מיידי, המשמעות היא שעד אמצע הקיץ הפועל כנראה לא תוכל להחתים שחקנים חדשים ומאמן, וההכנות לאירופה ולליגה יהיו רעועות מאוד.

שכטר מעדיף לחתום בגרמניה, כנראה בקייזרסלאוטרן

החלוץ איתי שכטר, שערך אתמול סיור במועדון ווסט ברומיץ' האנגלי, שב אמש לישראל ונראה כי המגמה שלו היא לעבור לשחק בגרמניה ולא באנגליה. בימים הקרובים אמור שכטר להחליט האם לחתום בקייזרסלאוטרן או האנובר, כאשר לעת עתה נראה שיש לו עדיפות קטנה ללאוטרן.

יממה לפני משחק גמר הגביע מול מכבי חיפה באצטדיון רמת גן שיחתום סופית את עונת 2010/1, תחגוג היום את הקבוצה במסעדה, זאת לאור העובדה ששחקנים רבים אמורים לטוס בימים הקרובים, כולל למסעות הנבחרת וכן לאור זאת שאלי גוטמן צפוי להודיע אחרי הגמר שהוא לא ימשיך בקבוצה בשנה הבאה.

המסיבה בעצם תנעל תקופה נפלאה בת שלוש שנים, כאשר בהפועל עומדים בפני קיץ עמוס אולי בהליכים משפטיים וכן בשינוי פני הקבוצה. עוד בטרם מסיבת הסיום, תערוך הפועל את האימון המסכם שלה לקראת גמר הגביע, בו יחליט גוטמן סופית על ההרכב שיפתח במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully