וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - כפר סבא: "רק אם נאמין, נוכל לנצח"

23.5.2011 / 19:23

המאמן החדש של הירוקים גיא עזורי מתכונן למשחק המבחן (ג', ספ' 1, 19:00). אוהדי פתח תקוה יפגינו נגד הקבוצה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הניצחון באשקלון בשבת (0:3) היה הראשון של הקבוצה אחרי חמישה משחקים. ניצחון הבית האחרון של הקבוצה היה 0:2 על הפועל רמת גן ב-10 באפריל.

* הפועל כפר סבא לא ניצחה בששת משחקי הליגה האחרונים בלאומית (שני הפסדים, ארבע תוצאות תיקו). ניצחון החוץ האחרון שלה היה לפני למעלה מחודשיים, 0:1 על מכבי הרצליה.

* במפגש האחרון בין הקבוצות, שהתקיים במסגרת גביע המדינה, ניצחה כפר סבא בפתח תקוה 1:2. הניצחון האחרון של המלאבסים על היריבה מהשרון היה בדצמבר 2005 בתוצאה 1:2. אלנתן סלמי וארז אליאב כבשו אז לפתח תקוה, אבי כנפו לכפר סבא.

* במאזן המפגשים הישירים בין השתיים יתרון ברור לפתח תקוה שניצחה ב-38 מ-76 המפגשים שהתקיימו אחרי קום המדינה. כפר סבא ניצחה ב-19 ומספר זהה של משחקים הסתיימו ללא הכרעה.

מפתחות והכנות

הפועל פתח תקוה:

אוהדי הפועל פתח תקוה מתכננים לפתוח במחאה נגד הקבוצה, זאת בעקבות התנהלות המועדון, שלאחרונה נמצא תחת חקירות. בחוג האוהדים אמרו היום: "אנו מתכננים הפגנה המונית בעקבות הפרסומים על אי סדרים כספיים בהפועל פתח תקוה. אנו מתכננים את צעדנו בחוכמה". גם המשבר המקצועי שאליו נקלע המועדון תרם להחלטה של האוהדים לפתוח במדיניות זו.

לאחרונה, כזכור, פתחו האוהדים במחאה נגד אחד מחברי ההנהלה, תומר סיני. הקבוצה תקיים הערב את האימון המסכם שלה לקראת המשחק, כששחקנים בקבוצה הודו שהפרשיות שמלוות את הקבוצה מאז פיטוריו של יובל נעים, לא תורמות לרמת הריכוז שלהם לקראת המשחק. "יש אווירה לא טובה במועדון. כל הסיפורים מסביב משפיעים עלינו", אמר אחד מהם.

לסגל של גילי לנדאו חוזר רועי גורדנה, שיפתח על הספסל. באסיפה המסכמת המאמן לא הזכיר את החקירות המתנהלות נגד הבכירים ובאימון אמר: "אני בטוח בשחקנים. אחרי היכולת הטובה בשבת, הם יבואו ברמת ריכוז גבוהה, דרוכים ומבינים שהמשחק הזה הוא אופרה אחרת, ונתונים ל-90 דקות של רוח קרב".

ללא קשר למחאה, האוהדים מתכוונים לפנות להתאחדות בבקשה שתעביר את ניהול הקבוצה לידיהם. מאוחר יותר נמסר בהודעה לתקשורת: "עמותת איגוד אוהדי קבוצת הכדורגל של הפועל פתח תקוה תשגר בימים הקרובים פניה רשמית להתאחדות לכדורגל, ובה תדרוש כי יופקעו זכויות הניהול והבעלות על הקבוצה מידי הבעלים הנוכחי ויועברו לוועדה קרואה בשיתוף נציגי עמותת איגוד האוהדים".

הפועל כפר סבא:

מנגד, הפועל כפר סבא ערכה גם היא את האימון המסכם שלה. המאמן החדש גיא עזורי שינה את המערך של תומר קשטן, למרות הסיכון כי מדובר בשינוי השיטה בטווח קצר יחסית. השינויים העיקריים שעליהם התבסס המאמן הם מערך שכולל שני קשרים אחוריים, בן מלכה ואיתי עוזרי. אבי אבינו תורגל כחלוץ בודד במקום צ'חטיאני גאגה, שיירד לספסל.

עזורי אמר לקראת המשחק: "ההרגשה להגיע לקבוצה ולנהל שני משחקים בחמשיה ימים מעט מוזרה וברור שהפועל פתח תקוה היא הקבוצה העדיפה. המסר שהעברתי לשחקנים הוא שצריך להאמין. רק כך נוכל לנצח".

יעמדו למבחן

הפועל פתח תקוה: גיא צרפתי

הקשר המנוסה היה המצטיין של הכחולים במשחק החשוב מול הפועל אשקלון ביום שבת. צרפתי הניע את הכדור בצורה מצוינת, היה מעורב בכל התקפה, וגם כבש את הראשון ב-0:3 של המלאבסים. אם יש מישהו שיכול לגרום לשחקנים לשכוח מכל הברדק בהנהלה ולעזור להם להתרכז רק במה שקורה על כר הדשא, זה בדיוק צרפתי. בשביל זה הביאו שחקן מנוסה ואיכותי כמוהו להפועל פתח תקוה.

הפועל כפר סבא: אלירן סיימון

כמה הזדמנויות היו לירוקים להבטיח את העלייה האוטומטית, אבל פעם אחר פעם בעטו השחקנים בדלי. אחרי התיקו ברעננה וטלטלת פיטורי המאמן, כפר סבא נראתה כקבוצה מפורקת. כעת היא זקוקה למנהיג שיידע להרים אותה. סיימון אמנם רק בן 23, אבל נחשב לאחד השחקנים המנוסים בסגל וכבר חווה את טעמה של ליגת העל. בעבר, דיברו עליו כאחת ההבטחות הגדולות של כפר סבא. זה הזמן להתחיל לפרוע שטרות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הרכבים משוערים

הפועל כפר סבא: בוריס קליימן; ליאור לוי, אלירן סיימון, לואי טהא, סמי אלייקים; בן מלכה, איתי עוזרי, שי דוד, עומר פדידה, דידי אונגר; אבי אבינו.

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה; איאד חוטבא, דניאל אדו, גל כהן, יגאל אנטבי; רפי דהן, פביאן סטולר, יניב לוזון, גיא צרפתי; עידו אקסברד, אלון תורג'מן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully