וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב זכתה בגביע המדינה לנוער

הצהובים נקלעו לפיגור מול הפועל באר שבע המפתיעה, אבל כבשו פעמיים בתוספת הזמן וניצחו 1:3 כדי להשלים דאבל

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

רק בשבת זכתה קבוצת הנוער של מכבי תל אביב באליפות והחלה לכוון לעבר הדאבל, אבל זה ממש לא היה קל כפי שהיא חשבה. האלופה הטרייה, מחוזקת בשחקנים שבסוף השבוע שיחקו במדי הקבוצה הבוגרת, נקלעה לפיגור מול הפועל באר שבע הנלהבת שעלתה בשבוע שעבר ללאומית, ידעה להשוות במהירות והכריעה את המשחק עם 1:3 דרמטי בתוספת הזמן. הצהובים מניפים גביע חמישי (ראשון אחרי תשע שנים) וחוגגים דאבל, בעוד הצעירים מהנגב נשארים עם המחמאות.

כצפוי, השליטה במשחק הייתה של מכבי תל אביב, שהציגה בקישור את רועי קהת ודור מיכה ובהתקפה את מואנס דאבור. אלירן סולימנפור, שוערה של באר שבע, עמד בפרץ במחצית הראשונה וגם בתחילת השנייה עם הצלות נהדרות מול קהת וגאל מרגוליס. ומה קורה כשלא כובשים? נכון, סופגים. אופיר דוידזאדה, המגן השמאלי שירד לחזק את הנוער ופתח בקישור, שלח כדור עומק נהדר משמאל ליוסף אבו לאבן, שבדקה ה-58 כבש שער מפתיע והקפיץ את מאות האוהדים שעשו את הדרך מבאר שבע לנס ציונה.

עמיר תורג'מן הגיב עם חילופים התקפיים, הכניס למגרש את אייל גנלי ומשה לוגסי וצירף גם את השוער ברק לוי, והשינוי המיוחל הגיע. גנלי קיבל כדור מצוין מדאבור בדקה ה-75 והרגיע את האוהדים הצהובים עם שוויון שגם בישר על הבאות. באר שבע קרסה לקראת הסיום, ומכבי ניצלה זאת בצורה מקסימלית. לוגסי מצא את הרשת של סולימנפור עם בעיטה נהדרת בדקה הראשונה של תוספת הזמן, ושלוש דקות לאחר מכן קהת סגר עניין מול שער חשוף. יש דאבל צהוב.

בסיום המשחק נכנסו חברי הנהלת מכבי תל אביב לחדר ההלבשה. ג'ק אנג'לידיס בירך את השחקנים וסיפר להם שהבעלים מיטש גולדהאר צפה במשחק, מסר ברכות ואמר שהוא גאה בהם מאוד. לאחר מכן גולדהאר בירך את המאמן תורג'מן והמנהל המקצועי ניר לוין באופן אישי על הזכייה בגביע והבטחת הדאבל.

שחקני קבוצת הנוער של מכבי תל אביב מניפים את הגביע. קובי אליהו
הביאו הרבה אושר למיטש גולדהאר. שחקני מכבי תל אביב מניפים את הגביע/קובי אליהו

עמיר תורג'מן: "החבר'ה היו גדולים מהחיים"

עמיר תורג'מן, מאמן מכבי תל אביב, אמר בסיום: "זה היה קשה מאוד, הרבה זמן לא התרגשתי כך. באר שבע קבוצה טובה, אבל יש לי חבר'ה ווינרים ומיוחדים. אין יותר מתוק מזה למרות כל הקשיים. הייתה הרגשה שזה תכף נגמר, אבל החבר'ה היו גדולים מהחיים. אם תהיה סבלנות, הרבה מהשחקנים יתברגו בבוגרים".

דור מיכה התייחס למעבר מהנוער לבוגרים: "יש בקבוצה הזאת שחקנים שיכולים לשחק בבוגרים של מכבי תל אביב, וכבר השנה רואים את התהליך שמתבשל לקראת העתיד. האמונה שלנו, גם בפיגור של 1:0, עשה את ההבדל היום".

ניסו אביטן, מאמן הפועל באר שבע, יכול להתגאות בשחקניו על עונה גדולה וגם לפרגן למחזיקת הגביע: "אני רוצה לברך את עמיר ואת מכבי תל אביב על הזכייה בדאבל. נתנו את כל מה שיש לנו. זה כמעט הצליח לנו, אבל לא היו לנו כוחות בסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully