וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד: "מכבי חיפה לא צריכה טובות"

3.5.2011 / 10:07

תומר חמד לא מתרגש מהלחץ שמפעילים אנשי הפועל תל אביב על מכבי תל אביב לקראת שבת: "מכבי תמיד משחקת עם מוטיבציה מולנו, אך המשחק הזה תלוי בנו. מהשנה שעברה חיכינו להגיע לרגע הזה"

קובי אליהו

צילום: אדריאן הרבשטיין
עריכה: גדי ויינסטוק

מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה למשחק מול מכבי תל אביב בשבת, ובקבוצה מעדיפים שלא להיגרר למלחמות הפסיכולוגיות מול הפועל תל אביב. האדומים בימים האחרונים מנסים לרמוז שמכבי תל אביב עלולה לוותר על המשחק בשבת, כחלק מהיריבות העירונית שלה עם הפועל, אבל תומר חמד מנסה להתעלם מהדברים ולהפגין ביטחון בקבוצתו ובחבריו.

חמד חזר להתאמן אחרי שלא עשה זאת אמש עקב מתיחה בשריר הירך האחורי, והוא אמור להיות כשיר וצפוי לפתוח בחוד ההתקפה הירוקה נגד מכבי תל אביב ביום שבת.

"קודם כל, כמו שכולם יודעים, מכבי חיפה לא צריכה טובה מאף אחד", אמר חמד, "אנחנו קבוצה מספיק טובה והמשחק תלוי בנו, אם אנחנו נהיה טובים ננצח. מכבי תל אביב זה מועדון גדול ומכובד. אנחנו נותנים להם הרבה כבוד, כך שאנחנו לא בונים על עזרה מאף אחד".

"לא משנה מה יגידו בהפועל תל אביב", יודע חמד, "מכבי זה מועדון מספיק גדול, והם לא צריכים שאף אחד ישפיע עליהם וידרבן אותם לנצח אותנו. הם משחקים כדורגל מספיק טוב. הם תמיד משחקים במוטיבציה מולנו. אנחנו צריכים לבוא מוכנים ולנצח אותם על המגרש.

"כולם רואים שמכבי משחקת טוב במשחקים האחרונים, כדורגל יפה, טוב ומשוחרר. הם בטוח רוצים לנצח כי יש יריבות ארוכה של שנים בין שתי הקבוצות. הניצחון על הפועל תל אביב לא הבטיח לנו שום דבר".

"מהשנה שעברה חיכינו להגיע לרגע הזה שוב"

חמד התייחס למצבה המנטלי של מכבי חיפה, שהפעם מגיעה לרגעי ההכרעה עם ביטחון גדול יותר אחרי הניצחון במשחק העונה. "אחרי ההפסד למכבי נתניה ירד לנו קצת הביטחון והיה קצת חשש", יודע חמד, "אבל מול הפועל תל אביב הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה יותר. עכשיו צריך להמשיך ולנצח כי הכל תלוי בנו.

"יש אווירה טובה בקבוצה", הוסיף חמד. "מהשנה שעברה חיכינו להגיע לרגע הזה שוב. הראש של כולם נמצא במטרה אחת - להחזיר על מה שקרה בשנה שעברה. השנה אנחנו מרגישים שאפשר לעשות זאת".

החלוץ החיפאי התייחס גם אל עצמו באופן אישי, כשנשאל האם יש לו הצעות לשנה הבאה. "זו תקופה מאוד חשובה של הקבוצה, כך שכרגע אני לא מתעסק בדברים האלה. יש לי עו"ד שמטפל בעניינים האלה, אמרתי לו שאני לא רוצה כרגע להתעסק בזה".

לגבי משחקה של הפועל תל אביב מול מכבי נתניה, אמר חמד: "הבנתי שנתניה תחסר כמה שחקנים מרכזיים, אבל אנחנו פחות מתעסקים במשחקים של הפועל תל אביב. לנו יש את מכבי תל אביב על הראש ואנחנו רוצים לנצח את המשחקים שלנו כדי להיות רגועים".

דפקוס עשוי להשתלב בקבוצת הנוער של המועדון

הקשר גוסטבו בוקולי ערך אימון ריצה קל בצידי המגרש. בכל מקרה, ייתכן מאוד שאייל גולסה יחליפו בהרכבהקבוצה.

בתוך כך, ייתכן שהקשר הליטאי הצעיר מרטינוס דפקוס (18) יגיע בהמשך הדרך על מנת להשתלב בקבוצת הנוער של המועדון עם אופציה להמשיך בקבוצה הבוגרת בעתיד. בשבוע שעבר נוצר קשר עם שחקן העבר של הקבוצה ריימונדס ז'אוטאוטס שהמליץ על השחקן, ומתברר כי בעיית בירוקרטיה, דרכון פג תוקף, היא זו שגורמת לעיכוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully