וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - בני יהודה: אניימה יפתח

למרות הכאבים בגב, השוער הניגרי עבר מבחן כשירות ויעלה בהרכב. ורמוט קיבל זריקה ויפתח, בן דיין לא כשיר למשחק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בסיבוב השני הפועל תל אביב צברה 11 ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים, אחד מהם לבני יהודה.

* בני יהודה לעומת זאת רשמה 9 ניצחונות, 4 תוצאות תיקו ושני הפסדים.

* מלבד הפסד למכבי חיפה, בני יהודה ניצחה בסיבוב האחרון את כל המדורגות מעליה בטבלה, והיא מגיעה למשחק עם שלושה ניצחונות רצופים.

* שלושה מתוך חמשת ההפסדים של הפועל תל אביב העונה היו בבלומפילד.

* ניצחון החוץ הדרמטי של בני יהודה על הפועל תל אביב לפני שבועיים היה הראשון שלהם על יריבתם העירונית אחרי 20 שנה ללא הצלחה.

* שתי הקבוצות נפגשו במשחק הפתיחה של הפלייאוף העליון גם בעונה שעברה, ואז ניצחה הפועל תל אביב 0:1 משער של דניאל דה רידר.

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

עשרות אוהדי הפועל תל אביב הגיעו ביום ראשון לאימון הקבוצה לקראת המשחק במטרה להבהיר לשחקנים את חשיבותו. גם וינסנט אניימה, שספג קללות מהקהל במהלך השבוע, זכה לעידוד מהאוהדים, שאף הציבו על הדשא את צלחת האליפות והגביע בו זכתה הקבוצה בעונה שעברה.

אניימה סבל מכאבים עזים בגבו לאחר האימון, אבל עבר מבחן כשירות ויפתח, כמו גם גילי ורמוט שסבל מפציעה קלה במשפעה ולא התאמן באופן סדיר. ורמוט קיבל זריקה ויעלה בהרכב. גם מריו פאצ'לקה, שסבל בימים האחרונים מרגישות במפשעה, תורגל בהרכב לצידו של ביוואן פרנסמן.

בעמדות המגינים נראה כרגע שעמרי קנדה ימשיך לפתוח באגף ימין על חשבונו של דני בונדר שלא ייכלל בסגל. דדי בן דיין שהתלונן על כאבים, קיבל זריקה אבל לא עבר מבחן כשירות והוא לא נכלל בסגל. מהראן לאלה, שהפגין יכולת טובה באימונים, צפוי לקבל דקות ראשונות העונה בליגה.

באסיפת הקבוצה הראה גוטמן לשחקניו קטעים ממשחק ההפסד לבני יהודה בסיבוב הקודם והתעכב על הליקויים באותו משחק. לאחר מכן הציג המאמן קטעים מהניצחון על בית"ר ירושלים בגביע וביקש מהם להציג יותר נחישות וסבלנות ואמר: "צריך להתיש אותם בהנעת כדור סבלנית, להניע כדור כמו בכדורסל עד לחדירה".

בני יהודה:

בני יהודה מגיעה לפתיחת הפלייאוף העליון במומנטום הכי טוב מבין כל קבוצות החלק העליון. אחרי סיבוב שני נהדר, ינסו הזהובים להסתער על המקום השלישי ולהבטיח שוב את הכרטיס לאירופה. קשטן עצמו דיבר היום עם השחקנים ואמר להם: "אסור לנו להסתפק בהעפלה לפלייאוף העליון. יש לנו כעת מטרה חשובה והיא הכרטיס לאירופה. אם נשחק שוב בחוכמה, בהקרבה ובנחישות כמו במשחקים האחרונים, המשימה בהחלט אפשרית".

המאמן לא צפוי לערוך שינוי בהרכב הפותח ואותם 11 שפתחו בנצחון על מכבי פתח תקוה במחזור שעבר יפתחו שוב מול האדומים של גוטמן. חסן אבו זייד יעדר בשל פציעה וגם החלוץ משה ביטון המושעה בגין הפרות משמעת לא ייכלל בסגל. במועדון כבר התקבלה החלטה שביטון לא ימשיך בעונה הבאה ולמעשה הוא סיים את דרכו בקבוצה. אוהדי הקבוצה שיישבו בשערים 10-11 ינסו לתת לקבוצה רוח גבית כתומה מהיציע למרות רוב אדום מוחלט שצפוי להיות בבלומפילד.

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: גילי ורמוט

במתחם חודורוב עסקו השבוע הרבה בשאלה האם וינסנט אניימה יחזור לשער או לא, אבל מול בני יהודה הרבה יותר יהיה תלוי בחלק הקדמי של הפועל תל אביב, שמזייף כבר שבועות ארוכים. במשחק הקודם מול הפועל רמת גן היה נדמה שגילי ורמוט מתחיל להזכיר את היכולת שהפכה אותו לשחקן העונה שעברה, ואם הדאבליסטית רוצה לצאת מהתקופה הרעה שלה היא חייבת את הקשר בשיאו, בדיוק כמו שהיה מול בני יהודה בסיבוב הראשון, אז הכריע ורמוט את משחק עבור האדומים.

בני יהודה: ננאד מרינקוביץ'

הקשר הסרבי הצעיר, שהיה אחד הבולטים בנצחון על האדומים לפני שבועיים, יתופקד שוב בחלק הקדמי והלחץ שהוא אמור להפעיל יחד עם פיני בלילי על ההגנה של הפועל עשוי להיות פקטור משמעותי במערך של קשטן. מרינקוביץ' עדין לא תורם בכיבושים או בישולים, ושער שלו מחר יהיה בונוס בלתי צפוי עבור הזהובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, ביוואן פרנסמן, מריו פצ'אלקה, גל שיש (דדי בן דיין), אביחי ידין, שי אבוטבול, גילי ורמוט, ערן זהבי, בן שהר, טוטו תמוז.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, אביב חדד, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, לירוי צעירי, שלו מנשה, פדרו גלבאן, ננאד מרינקוביץ', פיני בלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully