וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר לשחקנים: "כך משחקים, שהפרשנים יתרגלו"

נשיא מכבי חיפה שוחח עם השחקנים אחרי ההעפלה לחצי גמר הגביע. ליאור רפאלוב: "השנה אנחנו הרבה יותר בשלים ומנוסים"

קובי אליהו

אחרי האכזבה הרבה שחוו שחקני מכבי חיפה ביום ראשון האחרון אחרי שהפער בין הירוקים להפועל תל אביב קוזז לשתי נקודות בלבד, סגנית האלופה חזרה לקרית אליעזר כדי לעשות צעד נוסף במשימה חשובה גם כן: העפלה לחצי גמר גביע המדינה.

הירוקים נקלעו לפיגור מוקדם בדרבי של חיפה נגד הפועל (שער של עדן בן בסט בפנדל, בדקה ה-30), אבל זה לא הפריע לעידן ורד (38) ולליאור רפאלוב (59, פנדל 72) להפוך את התוצאה ולהשיג את הכרטיס לאיצטדיון רמת גן.

הירוקים מצטרפים אל עירוני קרית שמונה, מכבי נתניה וכמובן הפועל תל אביב, שהקיזו דם בדרך לחצי הגמר. בסיום המשחק נכנס הנשיא יעקב שחר לחדר ההלבשה ושוחח עם השחקנים. "כך משחקים כדורגל וכדאי מאוד שכל הפרשנים יתחילו להתרגל", אמר הנשיא. "אם נמשיך לשחק כמו במשחק הזה, זה יביא לנו אליפות".

רפאלוב: "אם לא נצליח לעמוד בלחץ עד סוף העונה, כלום לא שווה"

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, היה מרוצה בסיום ואמר: "אנחנו מגיעים במצב מצוין לפלייאוף. אמרתי לשחקנים שלי שכל עוד הם יהנו במגרש, זה יבוא לידי ביטוי בתוצאות ואנחנו רואים את זה. אני שמח שאנחנו מגיעים עם ביטחון לקראת הפלייאוף. כל משחק עכשיו הוא קובע". המאמן גם התייחס לשוער, ניר דוידוביץ', בעקבות העובדה שכמעט וספג שער מצחיק לאחר שמעד, ואמר: "ניר דוידוביץ' הוא אחת החוליות הכי חזקות שלנו והוא הוכיח את זה כבר הרבה פעמים העונה".

ליאור רפאלוב, שעבר מבחן כשירות לפני המשחק אחרי שנפצע באימון המסכם אתמול, ובסופו של דבר העניק את הניצחון החשוב לירוקים, אמר בסיום: "עברתי שתי זריקות בבוהן. אני עם חצי רגל, אבל השתדלתי לעשות מה שאני יכול. אני מאושר שניצחנו. יש לנו חודש קריטי, השנה אנחנו הרבה יותר בשלים ומנוסים מהעונה שעברה וננסה לתת את המקסימום. אין שום חשיבות למשחק של הפועל תל אביב אתמול. אנחנו מתייחסים רק אל עצמנו".

לקראת המשך מאבקי הליגה, אמר קשר הירוקים: "מצפה לנו משחק קשה מאוד מול מכבי נתניה בשבת. אני מקווה שנוכל להגדיל את הפער לחמש נקודות, ואם לא נצליח לעמוד בלחץ עד סוף העונה, אז כלום לא שווה. אני מקווה שנגיע בשיא הכושר והמוכנות לחצי הגמר".

גוסטבו בוקולי, שאף הוא חווה משחק מצוין, אמר: "חשוב מאוד שניצחנו. זה ייתן לנו ביטחון למשחק הבא בפלייאוף. אנחנו קבוצה שתמיד הולכת לצמרת, אנחנו הולכים למשחק הבא לאט לאט ונמשיך קדימה". לגבי האפשרות שהוא ימשיך לשחק בחיפה גם בעונה הבאה, אמר הקשר: "אין לי בעיה, אני חושב שאני כבר שחקן ביתי במכבי חיפה. אפילו חוזה לא צריך, מספיקה מילה אחת".

ניצן שירזי: "הפסדנו לקבוצה עדיפה מאיתנו"

בהפועל חיפה הייתה אכזבה רבה בסיום המשחק. האדומים, שקיוו לשחזר את ההעפלה לגמר הגביע מ-2003/4, מסיימים מעשית את העונה, אחרי שביום ראשון האחרון התבשרו כי את יתר המחזורים בליגה הם יעבירו בפלייאוף האמצעי. בכל זאת, נקודת אור יחידה אולי שהם יכולים לזקוף לזכותם היא העובדה שהפועל חיפה כבשה שער ראשון בדרבי החיפאי מאז 2005.

"אלה ימים נוראים בסוף העונה", אמר ניצן שירזי המאוכזב. "אני לא רוצה בארבעה ימים למחוק עונה טובה שעשינו. זו קבוצה שמשחקים בה שחקנים צעירים שעשו עונה טובה. הפסדנו היום ובגלל הפרש שערים לא עלינו לפלייאוף העליון. רצינו לסיים אחרת. אנחנו מסיימים עם טעם מר עונה לא רעה. כלום לא מנחם. הובלנו כבר 0:1 ומכבי חיפה השוותה בדקה קריטית. לצערי, עשינו טעויות בהגנה והפסדנו לקבוצה עדיפה מאיתנו".

הבעלים יואב כץ אמר בסיום: "בסך הכל היה משחק טוב. המחצית הראשונה הייתה מצוינת, המחצית השנייה הייתה פחות טובה. קודם כל הייתה חגיגת כדורגל של העיר חיפה עם שתי קבוצות, אחת מהמקום הראשון ואחת מהשביעי ומזמן לא היו בחיפה שתי קבוצות כל כך טובות. אני מקווה שההבדלים בין הקבוצות יצטמקו בעונה הבאה ואולי אחת תזכה באליפות ואחרת בגביע. זה לא מאכזב, אנחנו לומדים את הלקחים ומסתכלים קדימה. אני מקווה שבעונה הבאה נהיה בפלייאוף העליון. אנחנו נתחיל להתכונן כבר בימים הקרובים לעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully