וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "הקהל עצבני והקהל צודק"

16.4.2011 / 19:08

מאמן מכבי ת"א מאוכזב אחרי ההפסד 2:0 לב"ש, שוער הנוער ברק לוי עשוי לפתוח. פאביצ'ביץ' שוחח עם איוניר על מעמדו

ברני ארדוב

צילום: טל אנגלנדר
עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

עוד שבוע עבר, עוד הפסד למכבי תל אביב. מה כבר חדש? החוגגת התורנית על גבם של הצהובים הערב (שבת) הייתה הפועל באר שבע, שניצחה בבלומפילד 0:2 במסגרת המחזור ה-30 והאחרון בליגת העל לפני הפלייאוף והבטיחה לעצמה את הכרטיס לפלייאוף האמצעי, בזכות העובדה שבית"ר ירושלים ניצחה רק 0:1 את עירוני קרית שמונה במשחק המקביל. בסיום, ליוו אלפי אוהדים צהובים את השחקנים שלהם בשריקות בוז צורמות וקראו למוטי איוניר ללכת הביתה. מי שדווקא זכה מהם לברכות היה המאמן האורח וכוכב העבר של הקבוצה, ניר קלינגר.

איוניר: "הקריאות מהקהל לא התחילו היום"

בעקבות הרחקתו של לירן שטראובר, שוער קבוצת הנוער ברק לוי עשוי לפתוח בהרכב בשבוע הבא. בקבוצה שוקלים לתת את האפודה לשוער הצעיר, שנחשב לאחד המצטיינים בקבוצת הנוער שמובילה בתשע נקודות את הליגה ומשייטת לאליפות. מחר בישיבה ידונו אנשי הצוות המקצועי בין השאר גם בסוגיית השוער שיפתח במחזור הבא, כאשר ללוי סיכוי מצוין לעמוד בין הקורות, וזאת כחלק מהתהליך בו מריצים את שחקני הנוער לקראת העונה הבאה.

מאמן מכבי תל אביב מוטי איוניר אמר בסיום: "זה הפסד קשה. לא שאנחנו מתנחמים בזה שהייתה צריכה להיות תוצאה אחרת, אבל התוצאה הייתה צריכה להיות אחרת. היינו צריכים לרדוף אחריהם כל המשחק. באר שבע נותרה ב-10 שחקנים והתגוננה. עשינו חילופים כדי להכניס את כל הכלים ההתקפיים שלנו. נותרנו חשופים וספגנו את השני".

על העובדה שבחר לפתוח בהרכב נטול זרים ומרובה צעירים, אמר איוניר: "אני חושב שהשחקנים הצעירים ששיחקו היו טובים. במחצית השנייה לחלקם לא היה מספיק כוח, ואז נכנסו השחקנים המנוסים שלא הביאו את השינוי".

איוניר התייחס גם לקריאות הבוז שספגה הקבוצה וקריאות "תתפטר, תתפטר", שספג בעצמו: "הקריאות מהקהל לא התחילו היום. אנחנו לא יכולים לבוא לקהל בטענות כי הקהל אוהב את הקבוצה והוא עצבני וכועס אחרי הפסדים והוא צודק. זה שלא ניצחנו כאן מאז המחזור ה-19 לא אומר כלום. יש עוד חמישה משחקים, צריך להמשיך להאמין ולהמשיך לנצח עד סוף העונה".

שרן ייני, שנאלץ להפגין את כישוריו כשוער בדקות האחרונות, אמר: "בכדורגל לא מספיק להיראות טוב, צריך גם לנצח. לא רצינו להיות תלויים בקבוצה אחרת, אבל לשמחתנו קרית שמונה הפסידה ונשארנו במקום השלישי. כשיש תקופה פחות טובה אז מן הסתם פעולות פשוטות הופכות לקשות יותר. אנחנו צריכים לחזור לבסיס, לשחק פשוט, להיות רגועים. העיסוק בלחשוב על איבוד המקום השלישי זה הדבר הכי מטומטם שספורטאי יכול לעשות. כרגע מה שחשוב הוא שנחזור לנצח ונעבוד קשה בשביל זה".

לפני המשחק זימן איוניר את הבלם סאבו פאביצ'ביץ' לשיחת הבהרה, בה דאג להגיד לו כי הוא אינו מרוצה מכושרו בעת האחרונה. איוניר שאל את הבלם המונטנגרי האם הוא בכלל רוצה להישאר במועדון ובסופה של אותה שיחה הוחלט שפאביצ'ביץ' יישאר מחוץ לסגל ולא יתלבש למשחק.

בסיום המשחק המתינו מספר אוהדים לנציג הבעלים ג'ק אנג'לידיס וביקשו לשוחח עמו. האוהדים דרשו מאנג'לידיס לפטר את איוניר ולהביא לעונה הבאה את דרור קשטן במקומו. אנג'לידיס בתגובה ביקש מהאוהדים להיות סבלניים ולהמשיך לתמוך בקבוצה גם בשעות הקשות בה היא נמצאת כעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully