וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: ”אנשים לא יקבעו לי מבחינה מקצועית”

13.4.2011 / 18:03

מספר שעות לאחר שהחליט לעזוב, נעים קיבל הצעה מחצור להמשיך בהפועל פתח תקוה ולהאריך את חוזהו, אך בחר לסרב

פחות משלוש שעות אחרי שהחליט לעזוב את הפועל פתח תקוה, יובל נעים שוחח הערב (רביעי) עם חבר הנהלת הקבוצה גל חצור, וקיבל הצעה להישאר ובנוסף לחתום על חוזה לעונה הבאה. בשיחה הבטיח חצור לנעים כי בהתאם לסיכום בעל פה, הוא מוכן להתחייב כי במידה שהמאמן לא ירצה להישאר בתום העונה הוא ימצא לו קבוצה אחרת ואף ישלים את שכרו במידת הצורך.

נעים השיב לחצור כי במצב הנוכחי הוא לא יכול לאמן את הקבוצה, ובשלב זה החליט לסרב. חצור אישר את הדברים לוואלה! ספורט: "נעים הוא אחד משלושת המאמנים הטובים בארץ ולכן הצעתי לו להישאר במועדון ולחתום על חוזה לעונה הבאה. אם נעים יסכים, הוא יחזור מבחינתי עוד היום לתפקיד המאמן".

"נכון שהייתה לי הצעה מחצור להישאר, אך לאור המצב שנוצר ומתיחות עם גורמים מסוימים החלטתי לעזוב", אמר נעים לוואלה! ספורט. "אין לי כוונה שאנשים יקבעו לי מבחינה מקצועית. לא אוותר על הדרך שלי כל עוד אני מאמן. זה נכון שהיו משקעים, דיברתי לאחרונה עם סיני בטלפון, אך לא הגענו לעמק השווה".

המאמן הוסיף: "זה נכון ששחקנים התקשרו אליי וביקשו שאשאר. זה נכון גם שאחרים איימו ללכת אם אני עוזב. אני מקווה שלא אגרום נזק ומאחל להפועל פתח תקוה רק טוב. התחלתי כאן ברגל שמאל עם האוהדים, היום אני בטוח שיש לא מעט שהתאכזבו לשמוע שאני עוזב". על האפשרות שיאמן בקפריסין בעונה הבאה השיב: "הסוכן שלי מטפל בשתי הצעות, יכול להיות שאאמן שם בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully