וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: איתי שכטר גמר את העונה

חלוץ הפועל תל אביב קיבל הוראה לנוח בארבעת החודשים הקרובים. מהראן לאלה יחזור לסגל: ”התגעגעתי לקהל ולחברים”

הפועל תל אביב קיבלה בשורה קשה להמשך מאבקי הפלייאוף שלה: איתי שכטר לא ישוב לשחק העונה. חלוץ הקבוצה נבדק על ידי ד"ר מוזס שניתח את כתפו, כאשר הרופא אסר עליו לחזור לפעילות והורה לו לנוח בארבעת החודשים הקרובים בשל הפציעה שממנה הוא סובל בכתפו. הסיבה לכך היא חשש לפריקה חוזרת של הכתף בעקבות גיד שאינו חזק מספיק.

בסביבתו של החלוץ חוששים כי המצב הרפואי של שכטר יפגע בו במשא ומתן עם הקבוצות שמעוניינות בו למרות שהן יודעות בדיוק איזה סוג פציעה החלוץ עבר. בנוסף, העובדה כי הפועל דורשת סכומים גבוהים על שכטר, מה שעלול לטרפד את עסקת המעבר לאירופה, זאת משום שמדובר בשחקן שלא שיחק כמעט בעונה החולפת וקיימת דאגה כי אם הפועל לא תרד מהסכומים המוגזמים על החלוץ, קבוצות כמו האנובר, קייזרסלאוטרן וקייבו, שכבר הביעו יותר מעניין בחלוץ, עלולות לסגת מהצעות לאור הדרישה הגבוה של האדומים עבור החלוץ.

כזכור, במהלך חודש ינואר במשחק הליגה של האדומים נגד הפועל עכו (1:4) פרק שכטר את הכתף כבר בדקה הראשונה של המשחק ונאלץ לפנות את מקומו. לאחר שפרק את כתפו, פונה שכטר לבית החולים תל השומר, שם הוחזרה כתפו למקומה ולאחר בדיקה שעבר הוא התבשר כי ייאלץ לעבור ניתוח בכתפו. עבור שכטר מדובר בפציעה חוזרת, וכעת הוא מקווה שלאחר הניתוח שעבר, הבעיה תיפתר סופית.

היום נפגש שכטר עם מאמן הנבחרת הלאומית, לואיס פרננדז, כדי לשוחח על מצבו. אל הפגישה הוא הגיע יחד עם ערן זהבי, כאשר השניים עדכנו את המאמן בקצב התקדמות החלמתם. בעקבות הפציעה של שכטר, החלוץ אמור להחמיץ את תחילת עונת 2011/12.

לעומת שכטר, מהראן לאלה עבר היום (רביעי) את הבדיקה הסופית וקיבל אישור לחזור למגרשים. לאלה, שקרע את הרצועה הצולבת בחודש אוגוסט במשחק הדרבי בגביע הטוטו, יהיה בסגל למשחק מול הפועל רמת גן בשבת. "אני רוצה להודות לד"ר אגר ולצוות הרפואי של המועדון על הטיפול והשיקום המצוין שעברתי. אני מאוד מתרגש לחזור לדשא, התגעגעתי לקהל ולחברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully