וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: מגמאדוב שוקל לבטל את הודעת הפרישה

12.4.2011 / 9:31

הבלם הוותיק ייפגש עם ההנהלה בנוגע לעתידו: "מקצועית, אני מסוגל. ניפגש ונחליט". בנוסף לזרים, גם דני פרדה עשוי לעזוב

האם בלם מכבי פתח תקוה, מוראד מגמאדוב, ימשיך עונה נוספת ולא יתלה את הנעליים בסיום השנה? בימים האחרונים עלתה אפשרות כזאת והיא תחול בכפוף לשיחה שיקיים השחקן עם יו"ר המועדון שינו זוארץ ועמוס לוזון בתום העונה.

במועדון אמרו אתמול: "מגמאדוב ישחק כל עוד הוא יוכל. נכון לעכשיו, לא נפסלת האפשרות שישחק עונה נוספת". מגמאדוב אמר אמש לחבריו: "מבחינה מקצועית, אני מסוגל להמשיך עוד עונה. הכל תלוי בשיחה שנקיים בסיום השנה. אם שני הצדדים יחליטו שאמשיך, זה יקרה. הסיכוי לכך לא גבוה אבל קיים".

אם מגמאדוב יחליט לפרוש, יוצעו לו מספר תפקידים, בהם תפקיד הסקאוט, תפקיד מאמן הנוער ואולי גם לשמש כעוזר מאמן. מגמאדוב (37) שותף העונה ב-20 משחקי ליגה, מתוכם 18 בהרכב הראשון. לאחרונה, בעקבות פציעה, בקבוצה החליטו לקדם את הבלם הצעיר ניצן דמארי ולכן מגמאדוב יושב על הספסל.

במועדון יחלו בקרוב את התכניות לעונה הבאה. שלושה זרים ישוחררו ועם ג'ו ביזארה יתקיים משא ומתן במטרה שיקצץ בחוזה. לאורי אוזן ואלירן דנין יוצע להאריך את החוזה. דני פרדה אמר לאחרונה לשחקנים בקבוצה כי ייתכן שיעזוב בעונה הבאה. סוכנו דודו דהאן כבר בדק עבורו מספר אפשרויות בליגה הבלגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully