וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות: "בעולם מושלם כולם היו משחקים במקביל"

בהתאחדות הגיבו לטענותיה של הפועל חיפה לגבי שיבוץ המשחקים במחזור האחרון: "זו ההחלטה ההגיונית ביותר"

ההחלטה לפצל את משחקי המחזור ה-30, האחרון בעונה הסדירה של ליגת העל, ולקיים את המפגשים בין מכבי נתניה למכבי חיפה ובין מכבי פתח תקוה לבני יהודה ביום ראשון, התקבלה בזעם בקרב אנשי הפועל חיפה, שנלחמת גם היא על הכרטיסים לפלייאוף העליון יחד עם שלוש הקבוצות האחרות ותארח ביום שבת את הפועל פתח תקוה..

כרגע נמצאת בני יהודה במקום החמישי עם 45 נקודות, כשאחריה נמצאות נתניה עם 43 נקודות, מכבי פתח תקוה עם 42 והפועל חיפה עם 41. כתוצאה מכך החליטו בחיפה להגיש תלונה להתאחדות לכדורגל בטענה כי מדובר בהחלטה לא ספורטיבית, והיום (שני) הגיעה תגובת ההתאחדות.

"לקראת משחקי המחזור ה-30, ההתאחדות לכדורגל נדרשה לקבל את ההחלטה הכי הגיונית במסגרת התנאים הקיימים", נכתב בהודעת ההתאחדות. "העברת המשחק בין בני-יהודה למכבי פתח תקוה ליום ראשון וקיומו במקביל למשחק של מכבי חיפה מול מכבי נתניה התבררה כהחלטה ההגיונית ביותר. שכן על מנת לקיים את כל המשחקים באותה שעה, היה צריך להעביר את הביתיות של מכבי תל אביב או בני-יהודה מאחר ששתיהן מארחות במחזור זה בבלומפילד (את הפועל באר-שבע ומכבי פתח תקוה, בהתאמה). בעולם מושלם, כל המשחקים הרלוונטים היו מתקיימים בשעה אחידה, אבל – בשל העובדות, החלטה זו טובה לאין שיעור מהוצאת קבוצה ממגרשה הביתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully