וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל ת"א: "הדג מסריח מהראש ולא להפך"

שחקני האלופה לא אדישים לביקורת מההנהלה: "זה לא רציני, פתאום הם מרשים לעצמם לצאת עלינו". בונדר סיכם ברוסיה

מי שחשב שהביקורת שהעבירה הנהלת הפועל תל אביב על השחקנים תעבור בשקט מבחינת האחרונים, טעה ובגדול. השחקנים לא נשארו אדישים לאור הביקורת שהוטחה בהם בימים האחרונים ואחרי האימון השיבו מלחמה. "לא יכול להיות שמפילים עלינו את כל הבעיות של הקבוצה אחרי הפסד אחד", אמר אחד השחקנים, "הדג מסריח מהראש ולא להפך. אף אחד לא יודע מה יקרה בעונה הבאה ולגיטימי ששחקנים שמסיימים חוזים או נמצאים במו"מ עם קבוצות באירופה ידאגו לעצמם.

"זה לא אומר שהאליפות לא חשובה להם באותה המידה, אבל לבוא ולהאשים את השחקנים בכך שהקבוצה נראית ככה זה פשוט עיוות של המציאות. צריך לזכור שמי שהתחיל בכלל עם הדיבורים על חו"ל היה רק לפני כמה חודשים אלי גוטמן, ששכר חברה שתשווק אותו באירופה. כך שלבוא ולהפיל על שניים שלושה שחקנים את כל התיק זה ממש לא רציני. הייתה פה אווירה של סיום עונה לפני המשחק מול בני יהודה, כולם כרגע מבינים שהאליפות תברח לנו אם לא נתעורר. אנחנו מקווים שנחזור להציג את אותה היכולת שאפיינה אותנו".

שחקן נוסף אמר: "לא יכול להיות שכל העונה ההנהלה עושה בושות וכל היום רק מלכלים אחד על השני והשחקנים המשיכו לכבד אותם וניסו לשמור על כבודם וכשמפסידים משחק אחד פתאום הם מרשים לעצמם לצאת על השחקנים. הם קודם כל צריכים להסתכל במראה לפני שהם מעזים לצאת על השחקנים".

בתוך כך, הפועל תל אביב ערכה היום אימון, ממנו עולה כי דדי בן דיין עדיין בספק למשחק מול הפועל רמת גן בשבת, ורק לקראת המשחק יתברר האם הוא יהיה כשיר. בקבוצה יעשו מאמץ להכשיר גם את וינסנט אניימה למשחק הקרוב, אבל גם הוא בספק גדול. שי אבוטבול, שיעבור מחר ניתוח להסרת ציפורן חודרנית, ובן שהר שסובל מפציעה קלה, יחזרו לאימונים בימים הקרובים.

דני בונדר סיכם את תנאיו בוולגה ניז'ני נובוגראד הרוסית, המגן אמור להרוויח בשלוש השנים הקרובות שכר של 1.2 מיליון יורו. סוכנו גלעד קצב אמור לצאת בימים הקרובים בלעדיו לחו"ל בכדי לחתום על חוזה בוולגה. זאת לאחר שהשחקן עצמו לא קיבל אישור לצאת לסכם את תנאיו, על אך שהוא כבר קיבל את טיוטת החוזה לידיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully