וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב: "אני נשאר לשנים, וכדאי שתוכיחו שאתם ראויים"

הבעלים של הפועל ת"א ניסה לעודד את השחקנים בעקבות ההפסד: "אין סיבה שתיראו ככה, אתם הקבוצה הכי טובה"

בהפועל תל אביב מנסים להרגיע את הרוחות לאחר ההפסד אמש (שבת) לבני יהודה. במועדון יודעים כי שחקני הקבוצה היו חייבים זעזוע אחרי ההפסד אתמול. הנהלת הפועל תל אביב, הכוללת את אלי טביב ומשה הראל, הגיעה הבוקר לאסיפת הקבוצה על מנת להחזיר את המוטיבציה לשחקנים, שלדעתם פחתה. "אני לא מבין מה עובר עליכם, אתם מקבלים הכל בזמן", אמר אלי טביב לשחקנים, "אנחנו משלמים לכם משכורות וכל דבר שאתם צריכים אתם מקבלים, אין סיבה שתיראו ככה על המגרש. אתם צריכים לקחת דוגמה מראיין גיגס, שחקן בן 38 שעבר הכל בקריירה שלו ועדיין בכל משחק נותן את הכל ובא לנצח. אתם הקבוצה הכי טובה בליגה וחסר לכם רק הטירוף. אני פה נמצא גם ברגעים הטובים כמו שהיו בשנה שעברה וגם ברגעים הפחות טובים. אני מאמין בכם. אתם הבאתם את הקבוצה הזאת להישגים אדירים וגם הקבוצה החזירה לכם".

טביב המשיך להחדיר מוטיבציה בשחקנים ואמר: "נמאס לי מכל השמועות פה, שאני בא או הולך, אני נשאר פה להרבה שנים וכדאי לכם להתחיל להוכיח שאתם ראויים לשחק בהפועל תל אביב. זה בסדר שאתם חושבים על העתיד שלכם, גם באירופה, אבל אסור לשכוח שיש לנו על מה להילחם גם השנה. האליפות עדיין לא הוכרעה והדברים עדיין יכולים להיות תלויים בנו".

לאחר השיחה פרגן אלי גוטמן לבעלים ואמר לו: "כל הכבוד על השיחה, זה היה חשוב". השניים קבעו להיפגש בימים הקרובים על מנת לסגור את החוזה של המאמן לעונה הבאה. בהנהלה מקווים שהדברים שנשא הבוקר טביב יזעזעו במקצת את השחקנים ואלה יחזרו לתלם. אתמול הוחלט כי אף שחקן לא ישוחרר עד הקיץ לאירופה ומי שיעז לדבר על העונה הבאה ועל האפשרות לעזוב לאירופה ככל הנראה לא יישאר במועדון.

בתוך כך, הקבוצה קיימה היום אימון קל. שי אבוטבול, שסובל מציפורן חודרנית, לא התאמן, אמור לעבור מחר ניתוח ולשוב לאימונים לקראת סוף השבוע. אבוטבול צפוי להיות כשיר למשחק נגד הפועל רמת גן. במועדון מקווים כי וינסנט אניימה שסובל מפציעה בגב ישוב כבר השבוע לשער לאחר שנעדר משלושת המשחקים האחרונים וזאת מאחר וחלה הטבה קלה במצבו. גם דדי בן דיין, שגם הוא החמיץ את שלושת המשחקים האחרונים, צפוי לחזור לסגל כבר במשחק הקרוב.

וואליד באדיר צפוי להחליף בהרכב את ביוואן פרנסמן המורחק. החלוץ מהראן לאלה יעבור בדיקה ביום רביעי שתכריע האם יוכל להיכלל בסגל לראשונה מאז הפציעה הקשה בקיץ. בן שהר ואביחי ידין יקבלו מנוחה בימים הקרובים וזאת בשל פציעות קלות. גם הם אמורים להיות כשירים למשחק.

שחקן הפועל תל אביב ערן זהבי. קובי אליהו
שיחה שתיצור זעזוע?/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully