וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר נחום: "ראובן עטר הוא קוסם"

הדס גרינברג

10.4.2011 / 13:04

קשר מכבי נתניה נהנה מכל רגע עם מאמנו ("שחקנים משחקים בשבילו ורוחשים לו כבוד") ומאמין: "אפשר לנצח את מכבי חיפה"

הניצחון על הפועל באר שבע העניק אתמול (שבת) למכבי נתניה את המקום השישי המוליך בסוף העונה לפלייאוף העליון והיום קשה לזכור שההפסד האחרון של הקבוצה היה אי שם ב-16 בינואר. חוליית ההתקפה של הקבוצה כבשה שמונה שערים בארבעת המחזורים האחרונים ואחרי שחוו גם כמה שבועות לא קלים במהלך העונה, ראובן עטר ושחקניו ינסו להבטיח את המקום בפלייאוף העליון אחרי משחק הבית נגד מכבי חיפה במחזור האחרון.

החלוץ אחמד סבע, שסבל מבצורת של הבקעות במשך תקופה ארוכה, חזר לכבוש נגד מכבי תל אביב לפני שבועיים ואתמול כבש את שני השערים גב-1:2 בווסרמיל כדי לעלות את מאזן השערים שלו העונה לשמונה. שחקן נוסף שכיכב אתמול היה ניר נחום, שבישל את שני השערים והעלה את כמות הבישולים שלו לחמישה העונה, זאת כמובן בנוסף לשבעה שערים שהוא כבש.

"ראובן עטר הוא קוסם", אמר נחום לוואלה! ספורט והחמיא למאמן שנתן לו את ההזדמנות העונה: "ראובן מוציא משחקנים מה שאף מאמן לא יכול להוציא. שחקנים משחקים בשבילו, רוכשים לו כבוד. הוא נותן לנו לשחק את הכדורגל שלנו ותמיד יודע מה לומר לשחקן כדי שייתן 150 אחוז. אם זה לצעוק כשצריך, אם זה לדרבן ואם זה אפילו לא לדבר בכלל. ראובן נתן לי את ההזדמנות השנה ואני שמח שאני מחזיר לו ולמועדון. אני מקווה להחזיר עוד בהמשך".

על העונה המצוינת שהוא מציג, הוסיף נחום: "אפשר לומר שזו הפריצה השנייה בקריירה שלי. באשקלון הייתה הראשונה, אחרי זה קצת נרדמתי ואז הגיעה בית"ר ירושלים. חזרתי קצת ושוב נרדמתי, ואז הגעתי לנתניה וראובן נתן לי את ההזדמנות והראה לי שהוא מאמין בי".

לקראת המשחק נגד מכבי חיפה, שעשוי לקבוע אם הקבוצה אכן תשחק העונה בפליאוף העליון, ציין נחום: "הכל תלוי בנו וזה אומר שאפשר לנצח את מכבי חיפה. אנחנו משחקים טוב ואנחנו יציבים וגורמים לקבוצות להיראות רע. צברנו ביטחון העונה יחד עם השחקנים הצעירים ואנחנו כבר לא מפחדים משום קבוצה בארץ".

בקבוצה מרוצים מאוד גם מקובי דג'אני, שבדומה לנחום קיבל את הבמה מעטר והפך לאחד מהשחקנים הבולטים של נתניה, כזה שהמאמן מגדיר כ"עוגן של הקבוצה". גם ההגנה שהתייצבה והיכולת של מריאנו קאפורלה ולאוניד קרופניק במרכזה, גורמת לשביעות רצון גדולה בקבוצה. בנוסף, פיראס מוגרבי ודלה ימפולסקי, שלשניהם יש תפוקה יפה (מוגרבי עם שלושה שערים וחמישה בישולים, ימפולסקי עם שבעה שערים ושני בישולים), זוכים למחמאות. שחקני הקבוצה קיבלו מעטר יומיים חופש וישובו לאימונים ביום שלישי, אז יחלו את ההכנות לקראת המשחק מול מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully