וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר לא ימנה מאמן לפני משחק העונה

10.4.2011 / 10:58

במכבי חיפה טוענים: "הלקח נלמד". בן שמעון ואלי כהן? "אלישע ימשיך אם ייקח אליפות". חמד: "בארץ אשחק רק במכבי חיפה"

"הלקח מהעונה שעברה נלמד. יענקל'ה הכריז על מאמן לפני משחק העונה והקבוצה לא זכתה באליפות. אם אלישע לוי יביא אליפות, הוא ימשיך עוד עונה במכבי חיפה. בכל מקרה, לא נכריז על מאמן בשלב מוקדם ובטח לא לפני משחק העונה". כך אמר גורם במכבי חיפה בעקבות העיסוק במעמד המאמן לקראת העונה הבאה.

בחיפה טוענים כי ייתכן ששחר גיבש לעצמו רשימת מועמדים לעונה הבאה, אך לא מדובר בשלב של משא ומתן. כפי שפורסם אתמול (שבת), מלבד ראובן עטר, שהפך למועמד טבעי להגיע לכרמל בעונה הבאה במקרה שלוי לא ייקח אליפות, גם רן בן שמעון מקריית שמונה ואלי כהן מהפועל עכו נמצאים ברשימה, שתעלה כאמור רק במקרה שחיפה לא תזכה באליפות. חיפה תארח את הפועל תל אביב במסגרת השלב השני של משחקי הפלייאוף, שישוחק ב-30 באפריל. ההערכה היא שהמשחק לא ישוחק ביום ראשון או שני, מפני שאז יחול יום השואה.

בניגוד לעמדת המאמן, בכל הנוגע לשחקני רכש חיפה החלה בהכנות לעונה הבאה. אלון חרזי יצפה הערב במשחק בין דברצן ואויפשט בהונגריה. באויפשט משחק הבלם כריסטיאן ורמש אותו בחנה בחיפה בקיץ וייתכן שגם הוא נמצא ברשימה. חרזי צפה במשחקים בליגה ההונגרית גם אתמול.

הפער גדל בעקבות ההפסד של הפועל תל אביב? בחיפה שומרים על דממה בעניין לפני המשחק נגד קרית שמונה ביום שני. שחקני הקבוצה יתבקשו שלא להתייחס להפסד של הפועל תל אביב לבני יהודה. "זאת ההזדמנות שלנו להגדיל את הפער, אבל צריך לזכור שבעוד שבוע יהיה קיזוז", אמר שחקן בקבוצה.

בחיפה יודעים כנראה על מה הם מדברים. במקרה שהפועל תל אביב תנצח בשבוע הבא את הפועל רמת גן, ההפסד לבני יהודה לא ממש ישנה לה, משום שהיא תסיים עם מספר אי זוגי של נקודות (65 או 66 נקודות מניבים 33 נקודות לאחר הקיזוז).

לשם המחשה, אם חיפה תנצח את שני המשחקים שנותרו לה והפועל תנצח בשבוע הבא, היתרון שתשיג חיפה בעקבות ההפסד של הפועל לבני יהודה שווה נקודה אחת בלבד ולא שתיים. הפער לאחר הקיזוז יגדל משתיים (לפני המחזור הנוכחי) לשלוש נקודות בלבד.

חמד: "בארץ אשחק רק במכבי חיפה"

החלוץ תומר חמד, שמנהל משא ומתן בכדי לחתום על חוזה ארוך טווח, התייחס למשחק ביום שני. "לא יהיה לנו קל ביום שני. המטרה הייתה לקחת את כל הנקודות בשלושת המשחקים האחרונים, ועשינו את זה כבר מול עכו", אמר חמד. "יש לנו סגל טוב ונצטרך לבוא מוכנים למשחק. שחקנים שחסרים? יש מי שיחליף אותם".

חמד התייחס להמשך דרכו בקבוצה. "עוד לפני ינואר אמרתי שאני לא הולך. חיכיתי להזדמנות ואני שמח שהוכחתי את עצמי. שואלים אותי לא מעט על החוזה שלי, אני לא רוצה להיכנס לזה אלא להוכיח שהמקום שלי כאן. אני רוצה להמשיך ויכול לומר בוודאות שבארץ אשחק רק במכבי חיפה".

המגן עלי עוסמאן עבר בהתחלה את ניתוח האורתוסקופיה בברכו, אבל לחיפה הצטרף שחקן חדש לרשימת הפצועים: השוער השלישי רם שטראוס סובל מקרע במפשעה וגמר את העונה. שטראוס נחשב לאחד הכישרונות הגדולים במחלקת הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully