וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנשה: "לא זוכר מתי ניצחנו את מכבי והפועל באותו שבוע"

בני יהודה השתלטה על תל אביב, שלו מנשה הוסיף: "כשאתה עובד ועובד, בסוף הדיבידנד מגיע". האחים צעירי סחטו מחמאות

בני יהודה רשמה אמש (שבת) את ניצחונה הגדול ביותר העונה, כאשר גברה 0:1 על הפועל תל אביב משער דרמטי של לירוי צעירי בדקה ה-95. זה היה ניצחון החוץ הראשון של הזהובים על יריבתם העירונית אחרי 20 שנה, כאשר השחקנים של המאמן דרור קשטן היו עדיפים על פני הדאבליסטית לאורך מרבית דקות המשחק. המאמן עצמו, שקיבל זר פרחים וגביע הוקרה מאנשי הפועל תל אביב אחרי השנים הארוכות שעבד בה, נראה קורן מאושר בסיום המשחק, וגם אנשי הפועל תל אביב ברכו אותו בסיום ההתמודדות.

אגב המאמן, למרות השמחה אחרי שער הניצחון הדרמטי, קשטן כמו קשטן דאג להעיר ללירוי צעירי שהוריד את החולצה וספג צהוב מיותר.

בן צעירי, שפתח אמש לראשונה בהרכב ואמיר עגיוב, מלך השערים של קבוצת הנוער שנכנס כמחליף במחצית השנייה ושהשער של לירוי צעירי הגיע אחרי בעיטה שלו, זכו למחמאות רבות. בקבוצה היו מרוצים מאוד גם מחוליית ההגנה, שהתמודדה בצורה מצוינת עם בן שהר וטוטו תמוז שכבשו לאחרונה כמות גדולה מאוד של שערים ואולם אתמול התקשו להגיע למצבים.

"אני חושב שבני יהודה הראתה המון אופי, נחישות והרבה כדורגל", אמר הקשר שלו מנשה, שבעיטה שלו במחצית הראשונה ננעצה בקורה, "יכולנו לסיים את המשחק הרבה לפני השער שהבקענו בתוספת הזמן, אבל זה הכדורגל. כשאתה עובד ועובד, בסוף הדיבידנד מגיע. אני לא זוכר מתי בני יהודה ניצחה גם את מכבי וגם את הפועל תוך שבוע".

בהתייחסו להמשך הדרך ומשחקי הפלייאוף העליון אמר הקשר: "יהיו לנו חמישה משחקים מאוד מאוד קשים נגד הקבוצות הכי טובות בליגה ונרצה להגיע כמה שיותר גבוה. להגיד עכשיו אירופה ישמע קצת רחוק, אבל המשימה הראשונה היא לסיים את הליגה בשבוע הבא בצורה הכי טובה".

מנשה נשאל לגבי אוהדי הקבוצה, שביקשו את ראשו של המאמן קשטן לפני זמן לא רב, והוסיף: "גם אחרי המשחק נגד הפועל אשקלון לפני כחודשיים אמרתי שלא יכול להיות שיהיו קללות כלפי דרור ודמאיו וחזי מגן, קללות שהאוזן לא יכולה לשמוע. אמרתי לאוהדים שאנחנו לא מעבירים עליהם ביקורת אלא להיפך, אנחנו מבקשים שכולנו נהיה יד אחת. מאז הדברים הסתדרו בין האוהדים וההנהלה ורואים שהקהל של בני יהודה מגיע במספרים יפים ותומך בקבוצה גם ברגעים הכי קשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully