וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני יהודה ניצחה 0:2 את מכבי תל אביב

הפסד שלישי ברצף לצהובים, שנראים רע. גלבאן כבש צמד, אחד (47) מבישול של בלילי ושני (83) אחרי טעות קשה של שטראובר

לא פגרה, לא שיחות, לא חילופים בהרכב, לא ההשעייה של מאור בוזגלו. כלום, אבל כלום לא עוזר למכבי תל אביב לפי שעה. הקבוצה הצהובה ממשיכה לצלול לתהומות כשהיא ספגה הפסד שלישי ברציפות מבלי שהיא אפילו כובשת שער. הפעם הייתה זו תורה של בני יהודה לנצח בדרבי הקטן את אחת הקבוצות החלשות בליגה לפי שעה, 0:2 במסגרת המחזור ה-28 בליגת העל. אבל אולי בעצם הצהובים דווקא השתפרו, כי אחרי שהובסו והושפלו על ידי עירוני קרית שמונה (4:0) ומכבי נתניה (3:0), הפעם הם ירדו רק עם שניים ברשת. חתיכת נחמה. הקבוצה של דרור קשטן ממשיכה במאבקה על הפלייאוף העליון וידעה ללקט עוד שלוש נקודות חשובות במסגרת מאבק זה. פדרו גלבאן חגג צמד מול הצהובים (47, 83).

פדרו גלבאן שחקן בני יהודה כובש מול לירן שטראובר שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כמה קל וכיף לגלגל שער לרשת חשופה. פדרו גלבאן חוגג, שטראובר מתפתל/ברני ארדוב

מכבי תל אביב שמחה על פגרת הנבחרות שהגיעה בשבוע שעבר, שהורידה ממנה מעט מהלחץ אחרי שתי תבוסות קשות. אבל גם היא לא עזרה כי מכבי תל אביב במשבר עמוק. לפי איך שהיא נראית, הקבוצה הצהובה רק מחכה לסיומה של העונה, וגם מול הזהובים זה נראה ככה. השחקנים של מוטי איוניר ניסו בתחילת המשחק להניע כדור, אבל עשו זאת ללא חשק, תשוקה ומוטיבציה. גם חצאי המצבים הגיעו בקושי רב לצהובים, אבל בסופם תמיד היה במקום דלה איינגובה שיעצור אותם, וזה כבר משחק שלישי שהיא לא כובשת.

ייתכן שהטענות של מכבי על עבירה שנעברה על סאבו פאביצ'ביץ' טרם כיבוש השער של בני יהודה בדקה ה-47 נכונות, כשפיני בלילי הכשיל מאחור את הבלם המונטנגרי, ואחר כך בישל לפדרו גלבאן. אבל קבוצה עמידה לא הייתה נשברת כה מהר, אלא שמכבי רחוקה מלהיות עמידה. והיא נשברה לגמרי ובאופן מוחלט וסופי. החילופים של איוניר לא פגעו, מנהל הקבוצה אבנר טויטו הורחק מהספסל, פאביצ'יץ' ראה אדום (75) וניבאלדו אף התעמת עם אוהדי בני יהודה, ואחרי זה הגיעה עם הטעות התורנית הנוראית של שטראובר.

החבורה של דרור קשטן הבינה שהיא מגיעה למשחק מול חיה פצועה, אבל לא כזאת שנושכת אלא רק נובחת, וחלש מאוד. הזהובים מאוד רוצים להיות בפלייאוף העליון וניצלו את הפגיעות של מכבי. אחרי מחצית חלשה מאוד ומאופסת, בני יהודה, כאמור עלתה ליתרון בדקה ה-47. שבע דקות לסיום הגיעה הפארסה של מכבי לשיאה, כאשר לירן שטראובר המשיך את הכושר הרע שלו - שוער הצהובים יצא לכדור קליל, לא תפס ואפשר לגלבאן לכבוש את השני. במשחק נגד נתניה ניסה איוניר את גיא סולומון, דבר שלא צלח, אלא ששטראובר לא מסתמן כמציאה גדולה יותר. עם כל הפסד של הצהובים, העבודה של איוניר, שקיבל הארכת חוזה ממיטש גולדהאר למרות הכישלונות, הופכת ונהיית קשה יותר ויותר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מהלך המשחק

דקה 4 - הזדמנת מדהימה לבני יהודה שהוחמצה. בלילי קיבל כדור עומק נהדר מאיבשקביצ'יוס, השתהה קצת מול שטראובר, ובסוף שלח כדור רע, אותו הדף השוער לקרן. כנראה שהשתלם לאיוניר לספסל את שטראובר לשבוע.

דקה 8 - מדוניאנין ירה כדור מסובב מתוך הרחבה, איינגובה התעופף כמו חתלתול צעיר וגמיש והדף טוב מאוד. 1:0.5 בהזדמנויות לכתומים.

דקה 11 - התקפה איטית של הצהובים, שהסתיימה בבעיטה של עטר, איינגובה שוב לא התקשה והפעם קלט את הכדור.

דקה 13 - ריף פרץ תפס מאחור את גלבאן בחולצה, וראה בצדק כרטיס צהוב. עכשיו הוא צריך להיזהר יותר.

דקה 32 - בלילי חדר לרחבה וכדרר על קו הרוחב אבל בגלל שלא מצא חבר למסור לו בעט, כמו בשכונה, חזק על שחקני הגנת מכבי תל אביב, בתקווה שהכדור ייכנס, מה שלא קרה.

דקה 37 - לא רק שמדוניאנין לא טוב, הוא גם עצבני. הקשר הבוסני פלט כמה מילים לעברו של השופט שי שטרית וספג צהוב שטותי.

דקה 40 - קרן למכבי, איינגובה יצא מהבית והלך לטייל (מה יש, משעמם לו), אורי כהן נגח כדור קשתי, אבל איבשקביצ'יוס היה במקום כדי להציל מקו השער כדור לא קשה.

47 - גול! בלילי חטף כדור, כנראה עם עבירה שלא נשרקה על פאביצ'ביץ', ודהר לשער. שטראובר סגר לו את הזווית, אז חלוץ הכתומים מצא בחוכמה את גלבאן, שהגיח מאחור ושלח בקלילות לרשת החשופה, 0:1 לבני יהודה.

דקה 67 - בצהובים, הצהובים גדולים. רנגלוב גם רואה אחד ומכבי כובשת כבר את הכרטיס החמישי שלה במשחק.

דקה 71 - מנהל מכבי תל אביב אבנר טויטו הורחק מהספסל לאחר שפלט מילים לעברו של הקוון. גם הספסל של הצהובים מתפרק.

דקה 75 - אדום! פאביצ'ביץ' המשיך לעשות שטוויות, ונגע בידו בכדור,ל שי שטרית לא נותר אלא לשלוף לו כרטיס צהוב שני, ואדום. מכבי ב-10 שחקנים. הקריסה הצהובה נמשכת. אגב, זה האדום הראשון שמכבי תל אביב סופגת העונה.

דקה 83 - גול! שטראובר? אולי בעצם חבל למכבי שהוא חזר לשחק. איינגובה בעט כדור חזק, שטראובר יצא ושגה באופן חמור ביותר, כשהכדור עבר אותו, גלבאן עט על המציאה והקשית לרשת החשופה בפעם השנייה במשחק, 0:2 לבני יהודה.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, אביב חדד, דין מורי, כפיר אדרי, חסן אבו זייד (עוז ראלי, 46), קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שלו מנשה (ג'ורג' אמסיס, 89), ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן, פיני בלילי (שלומי לוי, 72).

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, יואב זיו, סאבו פאביצ'ביץ', אבי סטרול, אורי כהן (דור מיכה, 67), ריף פרץ (גיז'רמו ישראלביץ', 46), גל אלברמן, האריס מדוניאנין, דימיטאר רנגלוב (יובל אבידור, 75), אלירן עטר, רוברטו קולאוטי.

פדרו גלבאן שחקן בני יהודה חוגג עם פיני בלילי. ברני ארדוב
תביאו לנו את מכבי תל אביב כל יום, כל היום. גלבאן את בלילי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully