וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס פרננדז: ”יוסי בניון יוכל להיכנס כמחליף”

24.3.2011 / 12:15

מאמן הנבחרת התייחס למצב קפטן לקראת לטביה (”אחליט בשיתוף איתו”) ולזהבי (”את חולצת הנבחרת צריך לכבד”)

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

יומיים בלבד לפני שנבחרת ישראל תנסה לשפר את סיכוייה להעפיל ליורו 2012, מאמן נבחרת ישראל, לואיס פרננדז, ערך מסיבת עיתונאים, שבה התייחס בעיקר למשחק הקרוב נגד לטביה, שיתקיים בשבת בבלומפילד. הנבחרת אמורה לפתוח במערך של 2-3-5, שיכלול שלושה בלמים. בהתקפה תירגל אתמול פרננדז את עומר דמארי לצידו של אליניב ברדה, בעוד במערך האחורי תורגל טאלב טואטחה, מגנה הצעיר של מכבי חיפה, כמגן שמאלי.

מאמן נבחרת ישראל, לואיס פרננדז. ברני ארדוב
"יש ללטביה הרבה פוטנציאל". פרננדז/ברני ארדוב

פרננדז: "אולי ניתן מידע גם ליריבים שלנו?"

בתחילת דבריו שלח פרננדז תנחומים בשם הנבחרת למשפחת ההרוגה בפיגוע ושלח תנחומים לפצועים. מיד לאחר מכן אמר המאמן לקראת לטביה: "אנחנו נפגוש יריב שכבר הגיע לכאן וכבר ניצח כאן. ישראל לא הצליחה לנצח את לטביה בקמפיין הקודם. יש להם ארבע נקודות, כמו לנו. יש להם הרבה פוטנציאל, עקבנו אחריהם ואני בטוח שיהיה משחק מאוד קשה. אנחנו עדיין רוצים להגיע את המקום השני בבית הזה וחייבים לנצח את שני המשחקים הקרובים". המאמן התייחס גם לסגל שעומד לרשותו, ואמר: "יש 20 שחקני שדה ושלושה שוערים בסגל. בשני המשחקים הללו תהיה לי הזדמנות להשתמש ברובם".

פרננדז התייחס למצבו של יוסי בניון, שנחת הלילה והצטרף לנבחרת. "כבר דיברתי על המקרה שלו", אמר המאמן. "הוא עבר פציעה חמורה והיה לו זמן לעבור שיקום ארוך. אני יודע שהוא לא ב-100 אחוז כשיר, אבל הוא מתאמן כבר חודש בצ'לסי, קבוצה שעם שחקנים שהיו זוכים באליפות עם 40 נקודות יותר מהסגנית. יוסי עכשיו בסגל, אולי הוא יהיה על הספסל נגד לטביה, אולי הוא יהיה על הספסל נגד גאורגיה. אני אחליט על זה בשיתוף פעולה איתו. הוא לא יוכל לפתוח, אבל כן להיכנס כמחליף ולעזור לנו. אני מעריך שאחרי חודש אימונים הוא יכול להיות יעיל ל-20 דקות עד חצי שעה. הוא חשוב מאוד לנבחרת, חולצת הנבחרת חשובה לו".

פרננדז גם התייחס למערך של שלושה בלמים, ואמר: "קראנו את כל מה שנכתב בתקשורת. לחלק מכם יש אנשים שמוציאים מידע. אחרי מה שראיתי בבוקר אני קצת מקבל מושג למה ישראל לא עלתה 40 שנה למונדיאל. אולי ניתן מידע גם ליריבים שלנו? כל הכבוד. אני לא מכיר נבחרת שמשחקת עם שלושה שחקני הגנה, מינימום ארבעה, מקסימום חמישה. אף פעם לא שאלו אותי שאלה על מערך טקטי, אבל אנחנו יכולים לשחק עם ארבעה שחקני הגנה או עם חמישה. זיהיתי אצל היריבות שלנו נקודות חזקות ונקודות תורפה כמו ישראל. עם מערך של חמישה שחקני הגנה אולי נוכל לתקוף יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"מאוד אוהב את זהבי, ועכשיו המקרה בטיפול ההתאחדות"

פרננדז התייחס גם לפרשת הדחתו של ערן זהבי מסגל הנבחרת, ואמר: "אני אנצל את ההזמדנות כדי להגיב. כשהגעתי לישראל גיליתי שחקן מאוד מעניין עם הרבה איכויות - זהבי. תמיד יש לפחות שישה שחקנים של הפועל בזימונים שלי. שתדעו ושתבינו שתמיד ידעתי לעשות דברים שצורה הכי מקצועית כלפיהם. כשהם היו בליגת האלופות, נתתי לשחקנים שלהם לנוח כשהם הגיעו לנבחרת ולתת מנוחה למי שהיה צריך. אני חושב שחולצת הנבחרת היא חולצה שחייבים לכבד. אני מאוד אוהב את זהבי ועכשיו המקרה בטיפול ההתאחדות".

פרננדז גם ביקש מהקהל למלא את איצטדיון בלומפילד, ואמר: "אולי האצטדיון לא יהיה מלא, אבל אני מקווה שיהיו הרבה אנשים מול הטלוויזיה. לא משנה כמה קהל יגיע, אני עדיין מבקש מכל השחקנים לתת את הכל כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully