וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב קבעה לאיתי שכטר תג מחיר

האדומים נפגשו היום עם החלוץ והחלו להסיר את המכשולים מדרכו לאירופה. ייפגש בשבוע הבא עם נציגי קייבו האיטלקית

במסגרת המאמצים של איתי שכטר לצאת בעונה הבאה לאירופה, אמור חלוץ הפועל תל אביב להיפגש בזמן הקרוב עם נציגי קייבו ורונה האיטלקית, שיגיעו לארץ בשבוע הבא על מנת לעקוב אחרי מספר שחקנים מנבחרת ישראל, כשזו תארח את נבחרות גאורגיה ולטביה במוקדמות אליפות אירופה.

קייבו עוקבת אחרי שכטר מזו תקופה ארוכה ומאוד מעוניינת בו, ולשם כך המנהל המקצועי של הקבוצה ייפגש עם השחקן ועם סוכנו, אך חשוב לציין ששכטר לא אמור להגיע לסיכום עם הקבוצה לפני שייצא להתרשמות במועדון האיטלקי. יחד עם זאת, היום נראה שמה שיכול להביא להתקדמות משמעותית במגעים בין השחקן לקייבו היא העובדה שהפועל הסירה חלק מהקשיים שהערימה. לוואלה! ספורט נודע שהיום נפגשו שכטר, סוכנו רונן קצב, וראשי הפועל וכי הם הגיעו לסיכום על תג מחירו של השחקן, שינוע סביב 2.5 מיליון יורו.

שכטר מעדיף לצאת לליגה האנגלית, אך אם לא יקבל הצעות מהאי הבריטי, הוא עשוי לחתום בסופו של דבר בקייבו, כשכעת זו יודעת בדיוק מה היא הדרישה הכספית של הפועל תל אביב ושהדאבליסטית תהיה מוכנה לשחרר את השחקן תמורת הסכום הנקוב. יש להזכיר שעירוני קרית שמונה ומכבי נתניה יקבלו 20 אחוזים כל אחת ממכירה עתידית של החלוץ.

בתוך כך, הפועל תל אביב ערכה אימון נוסף לקראת המשחק באשדוד ביום ראשון. המגן דני בונדר חזר לאימונים וערך אימון חלקי בלבד, כמו גם ערן זהבי. השניים צפויים להיות כשירים למשחק. המאמן אלי גוטמן יצטרך להכריע האם בונדר ישוב להרכב או להמשיך לתת את הקרדיט לעמרי קנדה. גל שיש יפתח כמגן שמאלי במקום דדי בן דיין שייעדר בגלל פציעה. בקבוצה אופטימיים לגבי שיתופו של גילי ורמוט, שהחמיץ את המשחק האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully