וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - מכבי חיפה: הגיע הזמן למעשים

אחרי עשור, האדומים ינסו לנצח דרבי ולתת כיסוי לדיבורים. שניים מבין יאיא, דבאלישווילי וחמד יפתחו (ב', 20:45, ע' 1 ו-HD)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל חיפה הבקיעה שער אחד בלבד בחמשת הדרבים האחרונים. הכובש: ג'ף טוטואנה. זוכרים?

* הפועל לא ניצחה 11 משחקים ברציפות כמארחת במשחקי הדרבי. הניצחון האחרון שלה כמארחת הושג בדצמבר 1995. למצטיין באותו משחק קוראים ראובן עטר.

* מאז מאי 2001 הפועל לא ניצחה דרבי. אז זה נגמר 1:3 עם צמד של עמיר תורג'מן.

* רוצים עוד על צמדים? הנה לכם: בכל שלושת המשחקים האחרונים בהם מכבי כבשה שני שערים ומעלה בדרבי, שחקן כבש צמד. זה הסדר: אליניב ברדה, עידן טל, רוברטו קולאוטי.

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

אחרי שאתמול (שבת) הפועל חיפה התאמנה בקרית אליעזר לקראת הדרבי החיפאי, היום היא ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק בקרית חיים. מאמן הקבוצה, ניצן שירזי, ששהה באירופה בשבוע החולף, התייחס בסיום האימון לדרבי: "מכבי חיפה היא תמיד אתגר עבורנו. כמו בכל משחק, אנחנו שואפים לנצח עם ידיעה ברורה עד כמה ניצחון במשחק כזה חשוב לאוהדים שלנו".

מלבד גל אראל הפצוע, לרשותו של שירזי יעמוד סגל מלא, כולל אושרי רואש שערך אתמול והיום אימונים מלאים. רואש אמור לפתוח במרכז הקישור במקומו של רן אבוקרט, בעוד גולן חרמון שבעצמו חוזר מפציעה, יעלה לצידו של סביטי ליפנייה על חשבונו של רועי שוקרני. נראה כרגע כי מעבר לשינויים הללו, שירזי לא צפוי לערוך שינויים נוספים בהרכב לעומת זה שניצח את הפועל באר שבע בשבוע שעבר. שירזי אמר היום לשחקניו: "למכבי חיפה יש חלק התקפי כשרוני מאוד ואנחנו צריכים להגיע בשיא הריכוז".

מכבי חיפה:

"בהפועל חיפה דיברו על השבוע, אבל אנחנו נעשה ההיפך. נדבר רק על המגרש. נבוא מכון מוכנים ואת האסיפה נראה במלון". כך פתח אלישע לוי את האסיפה שקיים הבוקר לקראת הדרבי החיפאי שייערך מחר בקריית אליעזר. המאמן התייחס גם לתוצאות בליגה אמש כשאמר: "אני אוהב ללמוד מטעויות של אחרים. אחרי שבית"ר ניצחה בשבוע שעבר את הפועל, הם עשו תיקו נגד רמת גן שאותה ניצחנו. כולם חשבו שהם יריבה קלה. ככה זה יהיה עד סוף העונה, קבוצות יאבדו נקודות ואנחנו צריכים לאבד פחות".

בפעם הרביעית השבוע תורגל ולדימיר דבאלשווילי בהרכב הראשון לצידו של תומר חמד, אם כי בהפוגות, מה שמלמד על ההתלבטות של המאמן בנוגע למערך שיכלול חלוץ אחד או שניים. ליאור רפאלוב, עידן ורד, אייל גולסה וגוסטבו בוקולי תורגלו בחוליית הקישור, כשבמקרה שלוי יחליט לפתוח עם שני חלוצים, גולסה יהיה עסוק במשימות הגנתיות ולא יתופקד כשחקן חופשי. בכל מקרה, שניים מבין השחקנים הבאים: סיידו יאיא, תומר חמד וולדימיר דבאלישווילי, יפתחו בהרכב. דבאלישווילי עצמו יעמוד מחר לדין בית המשפט לתעבורה בחיפה, בגין פרשת הנהיגה בשכרות ועדיין לא ברור מה תהיינה ההשלכות לאחר פסיקת השופט.

מי שישפוט במשחק הוא מאיר לוי, שיחליף את איתן תבריזי, שהיה אמור לשפוט, זאת בשל חום גבוה ממנו סובל תבריזי. שאר צוות השיפוט יישאר כפי שנקבע.

יעמדו למבחן

מכבי חיפה: ולדימיר דבאלישווילי

שבועות לא קלים עברו על החלוץ הגיאורגי של מכבי חיפה. זה התחיל עם פציעה והחמצה של משחק העונה והסתיים עם פרשת הנהיגה בשכרות, שבגינה יעמוד לדין. ה"בעיה" עם דבאלישווילי, היא שהאיכות שלו על המגרש גוברת בדרך כלל על העצבים מחוצה לו (כבר התעמת העונה עם אייל משומר בהתכנסות במלון). 19 שערים בכל המסגרות בעונה שעברה, ו-12 העונה (ששה שערים בשמונת המשחקים האחרונים) מוכיחים שאם הראש שלו בכדורגל, קשה מאוד לעצור אותו. את העצבים של בית המשפט לתעבורה הוא ינסה לפרוק מחר בדרבי, בתקווה להבקיע שער ליגה ראשון מול האדומים מאז הגיע לישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הרכב משוערים

הפועל חיפה: דרשלר קאלה, עומר ורד, סביטי ליפנייה, גולן חרמון, אייל טרטצקי, יוסי דורה, אושרי רואש, חנן ממן, אסי בלדוט, סשה סטויאנוביץ', עדן בן בסט.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אנדריי פיליאבסקי, אריק בנאדו, טאלב טואטחה, סיידו יאיא (ולדימיר דבאלישווילי), גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, עידן ורד, ליאור רפאלוב, תומר חמד (סיידו יאיא).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully