וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "העתיד יהיה תלוי בחוסן המנטלי ובגרות השחקנים"

מאמן הפועל ת"א סבור שיכולת יציבה תוביל להצלחה. מעמד אבוקסיס מתחזק, שחקן בקבוצה: "נגמרו למכבי חיפה התירוצים"

קשה להסביר את הלך העניינים בהפועל תל אביב העונה. בקומת ההנהלה של הדאבליסטית לא מפסיקים לריב, הבעלים מסוכסכים ביניהם ונראה שגם עם חלק מהשחקנים על רקע כספי והמנכ"ל התפטר. בצד המקצועי: המאמן אלי גוטמן עבר התקף לב, איתי שכטר גמר את העונה, מהראן לאלה בכלל לא התחיל אותה ודגלאס דה סילבה נמכר בינואר לרד בול זלצבורג. ובתוך ים הצרות, האדומים מצליחים להרשים על הדשא וה-1:4 שלהם אתמול על מכבי חיפה החזיר אותם לראשות הטבלה.

מאמן הקבוצה אלי גוטמן אמר לאחר המשחק: "אני גאה ביוסי, בצוות ובשחקנים. היינו עקביים ושיחקנו כדורגל אינטליגנטי. המשחק הזה חייב לשמש לנו פלטפורמה לעתיד וזה יהיה תלוי בחוסן המנטלי ובבגרות השחקנים. כבר ביום רביעי צפויה לנו התמודדות שנצטרך לגשאת עליה עם הרבה צניעות ובאופן בוגר".

"הפעם נגמרו לחיפה התירוצים" אמר אחד משחקני הפועל אמש. "אחרי שבניצחונות הקודמים שלנו בקרית אליעזר אמרו ששיחקנו בונקר, מה הם יגידו עכשיו? אנחנו פשוט קבוצה טובה יותר וכולם ראו את זה אתמול".

"זה היה משחק גדול שלנו" סיכם וינסנט אניימה בסיום. "זה מסוג המשחקים שתמיד רוצים לשחק בהם ובאמת היה פה משחק מדהים מבחינתנו. היה לנו מאוד קשה כי חיפה עשו כמיטב יכולתם, אבל לשמחתי זה לא הספיק להם".

אניימה סירב לצאת בהצהרות על כך שהפועל עשתה צעד גדול לאליפות נוספת או שהוכיחה שהיא הקבוצה הטובה בארץ: "הכי חשוב זו התוצאה והניצחון במשחק הזה. היכולת פחות חשובה מבחינתי, אבל למרות התוצאה המרשימה, הליגה באמת עוד ארוכה. מבחינתי זה כמו לנצח כל משחק אחר. אני חושב שלחיפה יש מספיק איכות בקבוצה שלהם בכדי להתאושש מההפסד הזה".

השוער הניגרי הוסיף: "מה שחשוב לנו זה להמשיך לאגור נקודות כי אי אפשר לדעת מה יהיה בהמשך העונה, בייחוד לאור הקיזוז. נכון להיום אנחנו הפייבוריטים לאליפות, אבל מחר דברים יכולים להשתנות. חשוב מאוד שנצבור כמה שיותר נקודות לפני הקיזוז".

לסיום התייחס אניימה לעזיבתו הצפויה בתום העונה: "אני חושב שהפועל יכולה להיות קבוצה טובה גם בלעדי בעונה הבאה, אבל זה יקרה רק אם הם לא יאבדו הרבה שחקנים בקיץ".

מי ינוח נגד הפועל אשקלון?

כל שחקני הקבוצה קיבלו אתמול מחמאות בתום המשחק. בקבוצה מאוד מרוצים מההתקדמות של בן שהר, שכבש בתשעת המשחקים האחרונים לא פחות מ-11 שערים וכן מעוד שער חשוב, אחד מיני רבים, של ערן זהבי. אגב שהר וזהבי, הראשון יחמיץ את משחק הגביע נגד הפועל אשקלון ביום רביעי בגלל צבירת כרטיסים צהובים וגם זהבי בספק לאחר שנפגע אתמול בקרסול.

השחקנים יערכו היום אימון קל וכבר מחר יחליט אבוקסיס, ביחד עם אלי גוטמן, למי מהם לתת מנוחה ברביעי. מעבר למחמאות לשחקנים, גם אבוקסיס מעלה את מניותיו בקבוצה והבעלים מתלבטים מי אמור להצעיד את הקבוצה בעונה הבאה: גוטמן או אבוקסיס. נראה כי הדברים תלויים בגוטמן - אם יחתום לעוד עונה בקבוצה או יעדיף את הנבחרת הלאומית. בכל מקרה, אם היו התלבטויות האם אבוקסיס צריך להיות המאמן הבא של הקבוצה, היום אין לאף אחד במועדון ספק כי זה יהיה הדבר הנכון ביותר.

במגרש אחר בו לא משחקים על כר הדשא: ביום חמישי אמור להיערך דיון בבית המשפט על צו העיקול שהוציאה אשתו של מוני הראל, נטלי, לקבוצה בשל חוב של תשלומי מזונות. היה ומוני הראל יקבל את הקבוצה חזרה לידיים, בשבוע הבא הוא ואלי טביב ידונו על ההליך הבמבי במסגרתו אחד מהם יעזוב את המועדון.

האנובר הגרמנית, שסקאוטים שלה ישבו אתמול ביציע, מעוניינת במגן דני בונדר לו יש הצעות גם מרוסיה. כזכור, בונדר לא מתכוון לחתום על חוזה חדש במתחם חודורוב ובסוף העונה הוא יצטרך להחליט היכן הוא רוצה לשחק, כשכרגע האופציות הן רוסיה או גרמניה.

עדכון אחרון: 10:40, 28/02/11
עדכון אחרון: 12:44, 28/02/11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully