וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ערכה אימון "חם": "מראה כמה רוצים לנצח"

25.2.2011 / 13:09

יומיים למשחק העונה: שחקנים הרבו לדבר באימון, בוקולי צעק על סלליך. אלישע לוי לשחקנים: "חשוב שנגיע מוכנים פיזית"

מכבי חיפה ערכה הבוקר (שישי) אימון נוסף לקראת משחק העונה ביום ראשון. האימון היה "חם" מהרגיל ושחקנים העידו כי הוא לווה באדרנלין של מספר שחקנים, ביניהם גוסטבו בוקולי, שהרבה לצעוק ולהעיר את חבריו. באחת הפעמים בוקולי צעק על סינטאיהו סלליך שלא עזב את הכדור בעת מסירה, כפי שביקש ממנו. שחקן בקבוצה אמר: "אווירה כזאת צריכה להיות לפני משחק עונה. זה רק מראה כמה אנחנו רוצים לנצח. אנחנו באים באטרף".

כפי שפורסם אתמול, המאמן אלישע לוי מתכוון להשאיר את עידן ורד מחוץ ל-11 שלו, זאת למרות שבמשחק האחרון, מול הפועל פתח תקוה, הוא כבש את השער הראשון והיה אחראי למהלך בשער השני. חלק מהשחקנים הופתעו אתמול, אבל טענו כי לאחר שליאור רפאלוב ומוחמד גדיר חזרו מפציעות, גברה התחרות על מספר עמדות בחלק הקדמי. הבוקר החליט המאמן שלא תרגל הרכב, אבל מסתמן כי החמישייה שתפתח בקישור תהיה גוסטבו בוקולי, ג'ון קולמה, אייל גולסה, יניב קטן ורפאלוב. האימון המסכם מחר יתנהל בקצב איטי יותר על מנת שלא להקשות על השחקנים לפני המשחק שעשוי לקבוע רבות בנוגע למאבק על תואר האליפות.

לוי, כזכור, אמר אתמול לשחקניו כי המשחק הזה לא יכריע את גורל האליפות. הבוקר הוא הקרין קלטת מהמשחק מול הפועל פתח תקוה ואמר: "עשינו התקפות טובות והנעת הכדור הייתה טובה. שיחקנו מסוגר בהגנה. חשוב שמעבר למוכנות הטקטית, נגיע גם מוכנים מבחינה פיזית למשחק". בהמשך הוסיף המאמן: "אנחנו קבוצה חזקה שמתגבשת. אנחנו צריכים לשחק בדיוק כמו ששיחקנו מול מכבי תל אביב בפעם הקודמת. צריך לנצח ולצאת עם הנקודות".

בעוד ולדימיר דבאלישווילי, שלומי אזולאי ופיטר מסיללה ייעדרו כצפוי בשל פציעות, בקבוצה מקווים מאוד שהפציעה של קטן לא תשפיע עליו במשחק בקרוב. קטן הודה השבוע כי הפציעה מגבילה את התנועה שלו במגרש. שחקן בקבוצה אמר הבוקר: "לא משנה באיזה הרכב נעלה, ננסה לשחזר את המפגש הראשון בבלומפילד מהעונה שעברה".

הבוקר נרשמה תנועה ערה של אוהדי מכבי חיפה לקופות בבלומפילד, כדי לרכוש את הכרטיסים בהם זכו בהגרלה לקראת משחק העונה. המכירה תסתיים בשעה 14:00 ולאחר מכן לא ניתן יהיה לרכוש כרטיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully