וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 0:1 את מכבי ת"א

איוניר המשיך במגמת ההצערה, אך האדומים ניצלו זאת כדי לנצח משער של הילד שלה, ממן (71), והנחילו לצהובים הפסד כואב

אם חשבנו שההגעה של מוטי איוניר למכבי תל אביב שינתה הרבה בקבוצה, אז הערב (שבת) שוב קיבלנו הוכחה שהדברים רחוקים מלהיות חד משמעיים. מכבי תל אביב הפסידה 1:0 בבית להפועל חיפה, במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל. הצהובים נותרו במקום השלישי עם 45 נקודות, ארבע פחות מהפועל תל אביב (שתשחק הערב מול הפועל באר שבע) ושש פחות ממכבי חיפה (מול הפועל פתח תקוה ביום שני). כרגע, נראה שההפרשים משתי המוליכות פשוט לא רלוונטי, בטח בצורה שמכבי שיחקה הערב. הפועל חיפה עלתה באופן זמני למקום השישי.

שחקן הפועל חיפה חנן ממן חוגג. ברני ארדוב
הפועל חיפה הייתה גדולה על מכבי תל אביב. ממן/ברני ארדוב

הדיבורים על שילוב הצעירים והעובדה ששחקנים כמו אלירן ג'ורג' ודור מיכה פתחו בהרכב, בעוד רועי קהת עלה מהספסל, נראים כרגע כמו תירוצים. אין שום סיבה שקבוצה עם תקציב של קרוב ל-100 מיליון שקל תיראה כמו שמכבי תל אביב נראתה הערב, בטח מול קבוצה צנועה כמו הפועל חיפה. הצהובים כמעט ולא הגיעו למצבים לאורך כל 90 הדקות והובכו פעם אחר פעם, כשרק מזל ולירן שטראובר הצילו אותם מהפסד בתוצאה גבוהה יותר.

מיכה, שקיבל בשבוע שעבר הרבה מחמאות אחרי הניצחון והשער שלו מול הפועל רמת גן, היה אחד החלשים במגרש היום, כשגם ג'ורג' נראה ממש לא מוכן לרמה הזו ואיבד כמה כדורים סמוך לרחבה, איבודים שמול קבוצה עם התקפה קצת יותר טובה משל חיפה, היו עולים ביוקר. אבל האשמה ממש לא נעוצה בשחקנים, בטח לא בצעירים. גם השחקנים הוותיקים הציגו היום כדורגל פשוט חלש ונראו חסרי אונים.

המחצית הראשונה הייתה מתחת לכל ביקורת, כששתי הקבוצות ייצרו ביחד 0 אחד גדול של מצבים. אם מהפועל חיפה לא מצפים להרבה, הרי שהקבוצה של מוטי איוניר רשמה את אחת המחציות העלובות ביותר העונה מול קבוצה שרק בשבוע שעבר הפסידה בבית למכבי נתניה. שחקנים כמו מאור בוזגלו, אלירן עטר, דימיטאר רנגלוב והאריס מדוניאנין נראו פשוט כמו צל של עצמם.

בוזגלו שילם על כך והוחלף על ידי גיז'רמו ישראלביץ'. מכבי פתחה את המחצית השנייה הרבה יותר טוב והגיעה למספר הזדמנויות, אך גם הן לא היו מספיק מסוכנות וקאלה דרשלר בקושי מתח את איבריו. האדומים נראו קפואים לגמרי עד הדקה ה-60 ואז הם התחילו להשתחרר וגם מצאו את השער בדקה ה-71 לאחר שגיאה בהגנת מכבי תל אביב ובישול מצוין של בלדוט. מאותו הרגע נראתה קבוצת המיליונים של מוטי איוניר פשוט אומללה, ניסתה לעשות הכל בכוח ובעצבים ודווקא האורחת הייתה זו שהגיעה להזדמנויות המסוכנות.

מהלך המשחק

דקה 13: רנגלוב לקח בעיטה חופשית מרחק 22 מטר מהשער, מהזווית שהוא הכי אוהב, אך לא הצליח לעבור את החומה.

דקה 45: בלדוט בעט כדור חופשי מ-25 מטר, אך שטראובר ריחף וקלט.

דקה 51: סידיבה קיבל מסירה ושיחרר בעיטה מ-28 מטר ישר ליציע של אוהדי הפועל חיפה.

דקה 54: רנגלוב קיבל מסירה באגף שמאל, עבר שני שחקנים ובעט לפינה הרחוקה, קאלה קלט.

דקה 57: מדוניאנין קיבל מסירת רוחב ובעט מ-25 מטר, כדור שחלף שטוח ליד הקורה.

דקה 59: מדוניאנין קיבל מסירה, שעברה מעל ורד. הבוסני בעט חלש ושטוח לידיו של קאלה.

דקה 64: סטרול הרחיק רע עד לממן, שהצליח לעצור על החזה, להוריד ולבעוט חזק, אך הכדור הלך החוצה.

דקה 69: עטר פרץ מאגף שמאל, עבר את ורד ורואש ובעט לפינה הרחוקה, אך הכדור חלף מעל המשקוף.

דקה 70: גול! בן בסט הגביה לבלדוט, שהוריד בנגיחה לממן. ההגנה של מכבי קפאה והקשר הצעיר נותר לבד מול שטראובר ובעט פנימה. 0:1 להפועל חיפה.

דקה 84: אראל קיבל מסירה באגף ימין, השאיר לבן בסט, שמהזדמנות מצוינת בעט לפינה הרחוקה, אך שטראובר הציל. החמצה גדולה.

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, אלירן ג'ורג', סאבו פאביצ'ביץ', אבי סטרול, יואב זיו, ג'יבריל סידיבה (רועי קהת, 80), מאור בוזגלו (גיז'רמו ישראלביץ', 46), האריס מדוניאנין, דור מיכה (רוברטו קולאוטי, 72), אלירן עטר, דימיטאר רנגלוב.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עומר ורד, סביטי ליפנייה, אושרי רואש, אייל טרטצקי, יוסי דורה, גל אראל, חנן ממן (גולן חרמון, 87), סשה סטויאנוביץ' (אמיר אבו ניל, 62), אסי בלדוט (רן אבוקרט, 74), עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully