וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אלירן ג'ורג' יהיה האס הבא בהרכב?

16.2.2011 / 16:34

מגמת ההצערה של מוטי איוניר עשויה להימשך, כששחקן קבוצת הנוער תורגל כמגן ימני לקראת הפועל חיפה. דור מיכה יפתח שוב

לראשונה מזה זמן רב, נהנה הערב (רביעי) מאמן מכבי תל אביב מוטי איוניר מנוכחות מלאה של שחקניו באימון הקבוצה, שמתכוננת למשחק הבית נגד הפועל חיפה בשבת בבלומפילד. החלוץ אלירן עטר החלים ממחלה ושב להתאמן, וגם ארבעת שחקני נבחרת הנוער שנטלו אמש חלק במשחק האימון נגד עירוני בת ים עמדו לרשותו של איוניר, למרות שהסתפקו באימון שחרור.

על פי התרגול הטקטי שערך איוניר נראה כי מגן קבוצת הנוער, אלירן ג'ורג' שהוקפץ לסגל הבוגרים, עשוי לפתוח בעמדת המגן הימני על חשבונו של קלמי סבן. על פי ההרכב שתורגל נראה כי דור מיכה הצעיר, שבלט בבכורה בניצחון נגד הפועל רמת גן בשבת, יפתח שוב גם נגד חיפה, כאשר לצידו אמור לשחק גם האריס מדוניאנין. בשלב מסויים איוניר תרגל צעיר נוסף, אורי כהן, בעמדת המגן השמאלי כשבמקביל יואב זיו הוסט לעמדת המגן הימני.

על פי המערך שתורגל היום מסתמן כי איוניר יסתפק בקשר אחורי אחד, גל אלברמן, כאשר ג'יבריל סידיבה וגיז'רמו ישראלביץ' אמורים במצב כזה לאבד את מקומם בהרכב ולפתוח על הספסל. בחלק הקדמי שוב תורגלו מאור בוזגלו, דימיטאר רנגלוב ואלירן עטר. האימון נערך בתנאי מזג אוויר סגריריים, עם גשם ורוח חזקה, והמאמן איוניר הזהיר את שחקניו מכניסות מסוכנות ולהימנע מפציעות מיותרות.

ובכל זאת, נראה שהמלחמה על המקום בהרכב השפיעה על העצבים של כמה מהשחקנים. במהלך האימון החליפו יובל אבידור ודימיטאר ראנגלוב דברים במהלך משחקון פנימי, כאשר בהמשך התנגשות בין אותו אבידור ללירן שטראובר הובילה לעימות מילולי נוסף. מוטי איוניר הוציא את אבידור לדקה כדי לאפשר לו להירגע, ואחרי ששוחחו החזיר אותו המאמן למשחקון. בחדר ההלבשה שטראובר ואבידור ליבנו את העניינים, לחצו ידיים והתחבקו. אגב, ההרכב השני גבר די בקלילות על ההרכב הראשון במשחקון הפנימי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully