וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ונתן אסוס: "אם אפתח את הפה, הפועל פ"ת תתמוטט"

10.2.2011 / 11:16

"שחררו אותי בגלל המשכורת, השחקנים שם קנאים, רצו לקחת לי את סרט הקפטן, המאמן לא נותן כבוד". ג'ונתן אסוס שוב מכסח

ג'ונתן אסוס לא מבין מדוע התדמית של השחקן הבעייתי דבקה בו. השחקן שעזב את הפועל פתח תקוה בטריקת דלת אחרי אינספור חיכוכים עם המאמן והשחקנים, מבקש להסביר בראיון ראשון מאז עזב את הקבוצה מה הסיבה האמיתית לעזיבה שלו, ומבקש לשנות באמצעותו את התדמית הרעה. לטענתו, אחרי שתקראו את הגרסה שלו, תבינו שהמציאות שונה בהרבה ממה שתיארתם לעצמכם.

"לא העיפו אותי מהפועל פתח תקוה כי אני פרובלמט. זאת ממש לא הייתה הסיבה", פותח אסוס את השיחה, שככל שהיא מתקדמת עושה רושם שהוא הולך ומתחמם. "קיבלתי את המשכורת הכי גבוהה בקבוצה. יום אחד ניגש אליי המנכ"ל אפי צפריר ואמר לי 'אני יודע שאתה רוצה ללכת, אתה לא מרגיש טוב עם יובל'. זה נכון, אבל לא בגללי. יובל לא נתן כבוד לשחקנים".

- אז כן רבתם.

"אבל זאת לא הייתה הסיבה היחידה. הם לא רצו להחזיק אותי בגלל המשכורת. אמרו לי 'יש לך משכורת גבוהה, אולי תלך? קשה לנו להחזיק אותך, אורי מלמיליאן רוצה שתלך אליו. אם אתה רוצה, תלך עכשיו'".

- ואז מה?

"ואז אורי עזב את בית"ר ירושלים ופנו קבוצות אחרות. סכנין ורמת גן. אין לי מזל בכל הסיפור הזה. בית"ר רצתה אותי מאוד".

"שחקני הבית? מי הם בכלל? מי מכיר אותם?"

- למה בקבוצה טענו שאתה עושה בעיות? השחקנים, ההנהלה, הם משקרים?

"אני פרובלמט? אם כן, למה כשבאתי לפתח תקוה נתנו לי את סרט הקפטן, למה? אני שואל אותך, למה? בשביל מה הם נתנו לי את סרט הקפטן לששה חודשים אם ידעו שאני כזה? הלו, סרט קפטן לא נותנים לכל אחד. הגיע הזמן שאנשים יבינו את זה".

- אולי הם לא ידעו שזה מה שיקרה.

"מה לא ידעו? אתה לא מבין מה קרה כאן? שחקנים עשו עלי יד אחת שם, עשו בלגן. גל כהן וגיא צרפתי עשו הכל כדי שלא אהיה קפטן. הייתה לי משכורת גבוהה, שחקנים רצו לקבל מעמד כמו שלי ומשכורת גבוהה".

- חיפשו אותך?

"לא רק הם, גם שניר דורי. כל שחקני הבית האלה לא סבלו אותי. מי הם בכלל? מי מכיר אותם? כל היום הם היו עושים אווירה רעה בחדר ההלבשה בשביל לנדות אותי. חבורת קנאים, במיוחד צרפתי. אולי הוא היה מאוכזב מהמעמד שלו. אם הוא רצה את סרט הקפטן, שזה חשוב לך בתור שחקן, שייקח את זה במלחמה. יובל מאמן מספיק טוב בשביל להחליט מי קפטן, אני אני פרובלמט אף אחד לא היה נותן לי את זה".

- מה אמרת לו בחדר ההלבשה? זה נכון שביקשת ממנו לסתום את הפה כי הוא ביקש שלא תענה לו במשחק נגד רמת גן?

"אני לא אריה, אני לא צורח על אף אחד ומעולם לא קיללתי מאמן. הוא אמר לי לסתום את הפה כמה פעמים. רציתי שייתן לי ריספקט. אם הוא לא רוצה, אני יכול ללכת. אבל מעולם לא עניתי לו".

- יכול להיות שהכל נוצר בגלל היחסים המתוחים שלך עם השחקנים? היו לא מעט דיבורים מאחורי הגב, בארוחות קבוצתיות, למשל.

"מי מדבר עליהם בכלל? יש שם שחקנים שאבא שלהם לא יודע איך קוראים להם בכלל. לא היה לי למי לפנות. תומר סיני חבר שלי, אבל פעם הוא אמר שהוא עוזב ופעם נשאר. אתה יודע למה בכלל חתמתי?".
- למה?

"כי דני לוי אוהב אותי, באתי רק בגללו".

- אז למה בכל זאת הם כועסים עליך?

"אמרו לך פעם שכועסים עליי? אם כן, אז יהיה שם בלגן. אני רק יכול למסור להם שאם אדבר עליהם, הם יסגרו את המועדון. המועדון הזה יורד ליגה. יהיה 'בום-בום' רציני. הכל יתמוטט שם. אם אשמע בעתיד מילה אחת רעה עליי, ולא משנה איפה אהיה, אעיף אותם לעזאזל. אגמור אותם. עדיף שיסתמו את הפה שלהם".

- אתה מסוגל להשאיר את רמת גן בליגה?

"כן, אני מאמין. אפשר לעשות את זה. יש כאן מאמן טוב מאוד. לא אכפת לי מפתח תקוה, שיצליחו. העיקר שרמת גן תישאר".

- מה אתה רוצה שאנשים ילמדו מתוך הראיון הזה?

"עד עכשיו לא דיברתי, אבל חשוב שידעו שהעזיבה באה ממני. רציתי ללכת לבית"ר וכולם ידעו גם שלא הרגשתי טוב כשיובל נעים בסביבה. הבעיה הייתה שרוני לוי החליף את אורי והכל התהפך. במועד ההעברות, כל הזמן אנשים התקשרו ורצו אותי. למה? כי אני שחקן טוב. אני מאוד מכבד את פתח תקוה, אבל יש שם אווירה לא טובה. זאת הסיבה האמיתית שבגללה אני לא שם. מי אני? אני קטן, רק שחקן אחד. אני רוצה שאף אחד לא ישכח שאני שחקן טוב, חשוב לי שהתמונה תשתנה, שהסטיגמה תרד. כולם יודעים מי אני, לוחם שעושה גליצ'ים, נלחם בשביל הקבוצות שלי. חי את המשחק. ג'ונתן אסוס משחק כי הוא קודם שחקן טוב. אל תשכחו את זה, לעולם".

גל כהן: "החיזוק הכי חזק שלנו זה עזיבת אסוס"

המנכ"ל אפי צפריר מסר בשם המועדון: "ג'ונתן אסוס היה אחד הגורמים המרכזיים להשארת הקבוצה בליגה בעונה החולפת. לצערנו, בעת חילופי המאמנים ההשתלבות המקצועית שלו עם המאמן החדש לא עלתה יפה ובעקבות כך הוחלט להיפרד ממנו. אנחנו מוקירים לו ומאחלים לו הצלחה".

לגבי עניין סרט הקפטן והאוירה בחדר ההלבשה אמר צפריר: "היו שחקנים שלא אהבו אותו, כפי שבני אדם לא אוהבים זה את זה בכל מקום אחר. מעבר לכך, אין התייחסות". לגבי הסיבה לשחרורו סיכם המנכ"ל: "חד משמעית, הסיבה לשחרורו לא הייתה סיבה כלכלית".

הבלם והקפטן הנוכחי, גל כהן, מסר בתגובה: "אסוס לא חסר לאף אחד בהפועל פתח תקוה. החיזוק הכי חשוב של הקבוצה במועד ההעברות היה השחרור של אסוס מהקבוצה".

שניר דורי מסר בתגובה: "הדברים שלו לא שווים התייחסות".
גיא צרפתי, שמשמש כקפטן השני, אמר: "נהפוך הוא. בתקופה מסוימת דווקא הציעו לי את סרט הקפטן, אבל זה לא חשוב לי משום שמנהיגות בונים על המגרש. מנהיג אמיתי לא צריך סרט קפטן על היד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully