וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז: ”לא התייעצו איתי”

8.2.2011 / 13:00

מאמן הנבחרת תקף את ההתאחדות על ההחלטה שמשחק הצעירה יתקיים ארבע שעות לפני משחק הבוגרת מול סרביה

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל תקיים מחר (רביעי, 20:00, שידור חי בספורט5 ו-ספורט5 HD) משחק ידידות נגד נבחרת סרביה באצטדיון בלומפילד. לקראת ההתמודדות, קיים המאמן הלאומי לואיס פרננדז מסיבת עיתונאים בה התייחס כמובן גם להמשך המאבקים בקמפיין ומשחקי הבית מול גאורגיה ולטביה בחודש הבא.

לקראת סיום דבריו, תקף פרננדז בחריפות את החלטת ההתאחדות לכדורגל לקיים בשעה 16:00 בבלומפילד את משחק הנבחרות הצעירות של ישראל וסרביה: "זה מעניש אותנו. אחר כך יהיה קל לבקר אותנו על פס לא מדויק. זה לא מצב אידיאלי כי זה פוגע בדשא. אני לא מסכים עם זה שקבוצה משחקת ארבע שעות לפנינו באותו מגרש. אני לא אוהב את זה, ולא שאלו את דעתי. אם היו שואלים אותי, הייתי אומר לא. אמרו לי את זה רק לפני כמה ימים".

מההתאחדות לכדורגל נמסר בתגובה: "הצגה כפולה הינה דבר מקובל, שנעשה בעבר. מעביר לנסיבות האדמיניסטרטיביות והלוגיסטיות, הרי שמטרת ההצגה הכפולה בבלומפילד היא לאפשר חגיגת כדורגל כחול לבן והזדמנות לצפות בנבחרות הבכירות של ישראל. נושא הדשא נבדק מול אצטדיון בלומפילד ואינו אמור להוות בעיה".

"זה משחק שיהיה עם הרבה התלהבות"

על היריבה אמר המאמן: "אנחנו מארחים נבחרת שהייתה במונדיאל האחרון. רוב השחקנים של סרביה משחקים במועדונים גדולים, גם אם יש היעדרויות של שחקנים כמו וידיץ' וזיגיץ' עדיין הגיעו כוכבים כמו קראסיץ' מיובנטוס, איבנוביץ' מצ'לסי וקולארוב ממנצ'סטר סיטי. אנחנו מתכוננים ללטביה וגאורגיה למרות שיש לנו חיסורים כמו בניון, רפאלוב, שפונגין, שכטר ועומר דמארי הפצועים. למשחק הזה הזמנו הרבה שחקנים צעירים וצריך לתת להם תנאים שייתנו משחק טוב. מסביבם יש שחקנים חשובים שאני אוהב כמו בן חיים, אוואט, תמיר כהן.

"לגבי השיקולים שלי, אני גם חייב לקחת בחשבון את הדרבי, שסחט הרבה אנרגיות מהשחקנים, אבל בטוח שתהיה קבוצה תחרותית, שאני מקווה שתציג משחק טוב מול נבחרת איכותית כמו סרביה".

פרננדז התייחס לאווירה סביב הנבחרת ואמר: "הייתי מאוד רוצה לראות שאנשים אוהבים את הנבחרת. הייתי רוצה לראות בבלומפילד את אותה אווירה כמו שראיתי בדרבי, שהאוהדים יאהבו את הנבחרת כמו את הקבוצות שלהם. זה מבחן חשוב מול יריב איכותי, וזה ייתן לשחקנים הצעירים שלנו לצבור ניסיון מול יריבים מהליגות הטובות באירופה. זה משחק שיהיה עם הרבה התלהבות, והוא יוכל להוביל אותנו קדימה לקראת שני המשחקים הבאים במוקדמות".

"ידעתי שיהיה קשה בלי בניון"

לגבי המשחקים מול לטביה וגאורגיה אמר: "הכי קשה לשחק מול יריבה כשאתה חושב שאתה פייבוריט, אבל צריך להיות פייבוריט על המגרש. בגלל זה אנחנו צריכים להכין את הנבחרת כמה שיותר טוב מכל הבחינות. אנחנו מאוד מרוכזים, מלאי התלהבות, ורוצים להראות שאנחנו יכולים גם לתקוף וגם להגן. זו קבוצה צעירה. שחקנים כמו כיאל, נאתכו ואלמוג כהן צוברים ניסיון באירופה, ולכן יש לנו מה ללמוד מול יריבים איכותיים".

פרננדז התייחס למצבו של יוסי בניון: "אני מרגיש שיש לו רצון להתאושש כמה שיותר מהר מהפציעה. ידעתי שיהיה קשה בלעדיו. הוא התחיל את הקמפיין עם הרבה מוטיבציה. זו מכה גדולה לנבחרת להיות בלי יוסי. אסע אליו בקרוב כדי לברר איתו את מצב כשירותו למשחקים".

לגבי הסגל שזימן הוסיף: "אני רואה את כל הליגה, והתרשמתי גם מאיציק כהן, שעמד יפה מול ההתקפה של דינמו קייב. יש עוד בלמים, כמו בן חיים, דקל קינן שעבר לקרדיף, וגם רמי גרשון מקבל יותר דקות. צריך לגדל שחקני הגנה בארץ, ואיציק הוא אחד השחקנים שאני אוהב ועוקב אחריהם כמו גם אושרי רואש ושחקנים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully