וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן שריקי נשאר במ.ס. אשדוד

הפועל ת"א ניסתה להביא אותו ברגע האחרון, בני יהודה עדיין בעניין, אבל בסופו של דבר שום עסקה לא יצאה אל הפועל

חלוץ מ.ס אשדוד עידן שריקי ימשיך בקבוצה. זאת, לאחר שלמרות הבעת עניין מצד מספר קבוצות לא נרשמה התקדמות ממשית בגזרה לפני תום מועד ההעברות. כידוע, בני יהודה ניהלה שבועות ארוכים מגעים קדחתניים עם החלוץ, כשהפועל תל אביב הייתה במירוץ והגישה את ההצעה הרצינית ביותר. האדומים היו מעוניינים לצרף את שריקי ללא קשר להחתמת אלרואי כהן, והשחקן עצמו נתן עדיפות לדאבליסטית.

הבוקר עוד עשו ראשי האדומים מאמצים לצרף את שריקי לסגל. הקבוצה ניהלה מו"מ עם סוכנו גלעד קצב ובסביבתו של החלוץ קיוו כי המגעים יבשילו לכדי חתימה, מה שלא יצא אל הפועל. במקביל, ראשי בני יהודה הפעילו לחצים עצומים על הבעלים של אשדוד, ג'קי בן זקן, במטרה לשכנעו להעביר את שריקי לשורותיהם. הזהובים מחפשים בדחיפות שחקן התקפה ישראלי שיצטרף לפיני בלילי והרכש ננאד מרינקוביץ' בחלק הקדמי.

שריקי, 29, לא נמצא בתוכניות המקצועיות של המאמן ג'ון גרגורי והעונה איבד את מקומו בהרכב אשדוד. החלוץ, ששיחק כל חייו באשדוד, הסתפק השנה בשני שערי ליגה וכמו כן כבש את שער הניצחון במשחק מול מכבי פתח תקוה שהעלה את אשדוד לשמינית גמר גביע המדינה. שריקי נחוש לעזוב את אשדוד, מה שיכול להניע מהלך מפתיע של הרגע האחרון.

עדכון ראשון: 8.2.2011, 13:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully