וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט: "נמאס לנו לתרץ כל פעם מחדש"

שוער הנבחרת מתכונן לסרביה (ד', 20:00, 5, 5HD), איציק כהן תורגל בהרכב. קראסיץ': "ישראל חזקה מאוד, במיוחד בבית"

אורי לנץ

נבחרת ישראל תקיים מחר (רביעי, 20:00, שידור חי בספורט5 ו-ספורט5 HD) משחק ידידות נגד נבחרת סרביה באצטדיון בלומפילד. מדובר בהכנה אחרונה לקראת צמד המשחקים נגד לטביה וגאורגיה. הסיפור המרכזי של היום מתייחס אמנם למסיבת העיתונאים שכינס מאמן הנבחרת לואיס פרננדז, במהלכה הוא תקף את ההתאחדות על כך שארבע שעות קודם לכן יתקיים בבלומפילד משחק הנבחרות הצעירות של ישראל וסרביה (ראו ידיעה נפרדת).

אוואט: "יש לנו מה לשפר"

לפני האימון דיבר השוער דודו אוואט על ההכנות, ואמר: "אנחנו מתייחסים למשחק בשיא הרצינות, סרביה היא נבחרת טובה וחזקה, אבל אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו לקראת המשחקים הרשמיים מול לטביה וגאורגיה בחודש הבא. יש לנו מה לשפר, זה לא סוד, ובחודש שיש לנו נצטרך לעשות את זה".

השוער התייחס גם להתבטאויותיו היוצאות דופן של מאמן הנבחרת כנגד ההתאחדות, ואמר: "הוא אמר את מה שהוא חשב וההתאחדות החליטה את מה שהיא החליטה. אנחנו צריכים לא להיות באמצע ולשחק בכל מצב. חשוב לשתי הנבחרות שיגיע קהל ויתמוך. לא קל כרגע להיות אוהד של נבחרת ישראל, כי גם לנו השחקנים נמאס כל פעם לתרץ מחדש. לכל קמפיין אנחנו מגיעים עם אמונה שאפשר לעשות את זה ואנחנו כל פעם מאכזבים את עצמנו".

פרננדז תירגל באימון הערב שלושה בלמים שאמורים לשחק בצוותא, כאשר איציק כהן צפוי לערוך את הופעת הבכורה יחד עם טל בן חיים ורמי גרשון. אגב, כרטיס לשני המשחקים יעלה עשרה שקלים. הבוקר ערכה הנבחרת אימון שחרור עם מאמן הכושר חזי נחשוני. אליניב ברדה, שנחת אתמול התאמן עם חבריו כמו גם דודו אוואט.

הרכב משוער: דודו אוואט, דני בונדר, איציק כהן, טל בן חיים, רמי גרשון, בירם כיאל, ביברס נאתכו, אלרואי כהן, אייל גולסה, ערן זהבי, אליניב ברדה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

פטרוביץ': "ישראל נבחרת שאפתנית"

גם הנבחרת הסרבית קיימה מסיבת עיתונאים לפני המשחק. קשר יובנטוס מילוש קראסיץ' ישמש כקפטן לאור ההיעדרות של נמניה וידיץ' ודיאן סטנקוביץ'. "לישראל יש נבחרת טובה מאוד והם חזקים במיוחד בבית. יהיה לנו קשה להשיג את המטרה שהיא ניצחון בתל אביב. אני מאמין בהצלחה ומאמין בסיכוי שלנו לעלות לאליפות אירופה. אנחנו מודעים לסיטואציה בבית, אבל יש לנו את הכוח להתרומם ולחזור למסלול הניצחונות".

המאמן ולדימיר פטרוביץ' התייחס לישראל ואמר: "ראיתי את המשחק של ישראל נגד קרואטיה. מדובר בנבחרת שאפתנית ואני בטוח שיהיה לנו מבחן קשה לקראת המשך הקמפיין. אני מצפה שהם ילחצו מהפתיחה ואנחנו נצטרך למצוא פתרון ולהשתלט על המשחק".

אחרי ארבעה משחקים בקמפיין סרביה השיגה ארבע נקודות בלבד והיא חמישית בבית ג'. כזכור, הנבחרת הסרבית ספגה הפסד טכני 3:0 מול איטליה לאחר התפרעות אוהדיה באצטדיון בגנואה. מול ישראל מתכוון המאמן פטרוביץ' לבצע כמה ניסויים, דוגמת שילובו בין הקורות של השוער בויאן יורגצ'ביץ' (גנט) ומתן הופעת בכורה לקשרה של לך פוזנאן, דימיטרי איניאץ'. דרגאן מרג'ה יפתח כחלוץ יחיד, מרקו פנטליץ' ימתין על הספסל.

הרכב משוער: בויאן יורגצ'ביץ', ברניסלב איבנוביץ', נבן סובוטיץ', מילאן בישבאץ (סלובודן ראיקוביץ'), אלכסנדר קולארוב, ננאד מיליאש, דימיטרי איניאץ, זוראן טושיץ', מילוש קראסיץ', אדם ליאיץ', דרגאן מרג'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully