וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: המאמצים לצירוף חלוץ ישראלי לא צלחו

דרור קשטן מודאג: יובל אבידור תלוי בקרית שמונה ועידן שריקי צפוי להמשיך באשדוד. חוזהו של ננאד מרינקוביץ' עבר בבקרה

בבני יהודה המשיכו היום (שלישי) במאמצים לחזק את סגל הקבוצה לקראת סגירת חלון ההעברות, אך לא נחלו הצלחה. אחרי שאתמול בשעות הלילה, חתם החלוץ הסרבי ננאד מרינקוביץ' (22), בקבוצה רצו לצרף שחקן התקפה ישראלי. בני יהודה ניהלה מגעים עם עידן שריקי ויובל אבידור, אך מועמדתו של האחרון ירדה מן הפרק בשל העובדה שעירוני קרית שמונה שמחזיקה למעשה בכרטיסו, לא הסכימה לבצע השאלת משנה.

גם שריקי קיבל בימים האחרונים מספר הצעות כספיות מראשי בני יהודה שרצו לראותו במדים הזהובים, אולם הצדדים לא הגיעו לסיכום ובסופו של דבר הוחלט באשדוד ששריקי ימשיך בקבוצה עד סוף העונה.

בתוך כך, צפוי מרינקוביץ', שחתם לשנתיים וחצי, לנחות היום בישראל ולעבור בדיקות רפואיות אחרי שחוזהו עבר בבקרת התקציבים. החלוץ מתוכנן להיות בסגל הקבוצה כבר לקראת משחק הבית בשבת, נגד הפועל עכו.

שוערה הניגרי של הקבוצה, דלה איינוגבה, המריא לניגריה בכדי ליטול חלק במשחק הידידות של נבחרתו ביום רביעי נגד סיירה ליאון. איינוגבה צפוי לנחות בחזרה בישראל ביום שישי ואז יחליט המאמן קשטן אם הוא ישחק נגד עכו או שרן קדוש שוער המשנה יקבל את חולצת ההרכב במקומו.

אגב, הפועל ראשון לציון פנתה לבני יהודה וביקשה להשאיל את קדוש עד לסיום העונה. בבני יהודה סירבו לבקשה בטענה ולא יצליחו למצוא מחליף ראוי לעמדת השוער השני, בזמן כה קצר.

(עדכון ראשון: 12:04)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully