וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "מרוצים שהשחקנים ידעו לחזור מפיגור"

מאמן מכבי ת"א מעודד מהדרבי, על עזיבה אפשרית של קולאוטי: "רוצה ללכת? הוא נשאר". רנגלוב: "יכולנו להוציא יותר"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי תל אביב רצתה, השקיעה וגם כבשה, אך בסיום מכבי תל אביב סגרה דרבי שמיני ברציפות ללא ניצחון מול הפועל וסיימה איתה בתיקו 1:1 בדרבי השני של עונת 2010/11, שסגר את המחזור ה-21 והיה הראשון של מוטי איוניר כמאמן הצהובים ושל יוסי אבוקסיס כמאמן (זמני) של האדומים. הפועל עלתה ליתרון בדקה ה-30 מנגיחה מדויקת של וואליד באדיר, אך דימיטאר רנגלוב איזן בדקה ה-48 וחילק את הנקודות בין שני המועדונים של תל אביב.

משטרת ישראל עצרה בסיום 10 אוהדים שהתפרעו. בין העצורים אוהד הפועל תל אביב שניסה לזרוק חזיז לתוך יציע האוהדים הצהובים. כוחות האבטחה השתלטו עליו בעת שניסה לברוח.

מאמן מכבי מוטי איוניר אמר בסיום: "אני חושב שהיו לנו 20 דקות טובות במחצית השנייה, אבל גם לפני כן הפועל לא הגיעה ליותר מדי מצבים והיינו במשחק. במחצית נתתי הוראה לרביעייה הקדמית ללחוץ את ההגנה של הפועל, מאוד רציתי שיעשו את זה לאורך 45 הדקות אבל לצערי הם לא הצליחו. אנחנו מרוצים מכך שהקבוצה ידעה לחזור מפיגור, אבל בתיקו תמיד יוצאים עם רגשות מעורבים".

על רנגלוב אמר איוניר: "אין ספק שהוא חלוץ מצוין. הוא יכול לשחק גם כחלוץ תשע קלאסי וגם בצדדים, היום השתמשנו בו כחלוץ בודד. החזרנו אותו בהדרגה אחרי הפציעה והיום הוא כבר שיחק 90 דקות". על קולאוטי: "מבחינתי הוא נשאר בקבוצה. אז מה אם הוא רוצה ללכת? הוא שחקן של מכבי תל אביב והוא יישאר כזה. אין לנו שחקנים אחרים שאנחנו יכולים לוותר עליו. כשהוא ישתפר הוא ישחק יחד עם רנגלוב".

איוניר התייחס גם לחברו אבי כהן, אשר לזכרו נערך טקס בפתיחה: "היה פה טקס מאוד מרגש ורציתי להקדיש לאבי כהן הגדול שלוש נקודות. לצערי זה לא קרה".

דימיטאר רנגלוב: "התוצאה לא כל כך טובה בשבילנו, לא היינו מספיק מדויקים בחלק הקדמי. יכולנו להוציא יותר מהמשחק. סיפרו לי הרבה על הדרבי הזה, שיחקתי בהרבה דרבים בבולגריה ובגרמניה והאווירה פה הייתה מדהימה. אנחנו נילחם על האליפות עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully