וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומה בסיום הדרבי של פתח תקוה

5.2.2011 / 21:37

שניר דורי טען שקובי גנון חבט בו והרוחות התלהטו. נעים על המשחק: "השליטה חזרה להפועל". דוד: "המשחק ברח לנו"

מיד בסיום משחק בדרבי של פתח תקוה הערב (שבת), בו ניצחה הפועל את מכבי 2:3, אירעה תקרית בהשתתפות שחקנים משתי הקבוצות, כששוער המשנה של הפועל, שניר דורי, טען כי חטף מכה מקובי גנון. הדבר גרם להתלקחות בשני הצדדים והשופט אלי חכמון אף הרחיק את דורי וגנון אחרי שריקת הסיום.

דורי ניגש מאוחר יותר לחכמון וביקש לבטל את ההרחקה, אך זה לא הסכים. סמוך לחדרי ההלבשה קפטן הפועל, גל כהן, ביקש מחכמון להיכנס לחדר ההלבשה כדי שיראה את הנזקים שנגרמו לשוער בעקבות המכות שספג, אך השופט סירב. גורם בהפועל פתח תקוה אמר: "שוקלים תלונה במשטרה".

מעבר לכך היה גם משחק מרתק ודרמטי בו הוליכה מכבי 0:2 לפני שהפועל הפכה ל-2:3 בסיום. "פתחנו בצורה הכי טובה שאפשר, אבל אחר כך ספגנו שני שערים מהירים וכל המשחק ברח לנו מהרגליים", סיכם פרדי דוד המאוכזב, "יש תסכול גדול, בטח אחרי שפותחים משחק דרבי בצורה כזו. במקום שאנחנו נקבל את השקט והבטחון, משהו התפספס לנו. אני מקווה שנרים את הקבוצה".

יובל נעים, לעומת זאת, היה מרוצה כמובן: "זה המשך ליכולת הטובה שלנו. גם כשהיינו בפיגור 2:0 האמנתי שאפשר לחזור. אנחנו משחקים טוב תקופה ארוכה, הקבוצה כובשת המון שערים ויוצרת מצבים, אני חושב שהשליטה חזרה להיות על הפועל אחרי תקופה ארוכה. שיחקנו נגד ההתקפה הכי טובה בליגה".

אגב, נעים נטש את שדה המשחק דקה לסיום והלך לכיוון לחדר ההלבשה לאחר שהורחק. גם חבר ההנהלה תומר סיני הורחק והשניים צפו במשחק מתוך המסדרון המוביל לחדרי ההלבשה. המאמן התייחס גם לסירוב של עידן אקסברד להיות מוחלף מוקדם במחצית השנייה: "אקסברד סימן שהוא סובל ממתיחה וחשבתי להחליף אותו, אבל הוא טען שהוא בסדר ועיכבתי את החילוף".


בהפועל מקווים להחתים בלם

הבלם השוויצרי ממוצא איטלקי, דוידה רדצפי, נחת אתמול בישראל ועשוי להצטרף להפועל פתח תקוה. יובל נעים אמור להחליט עד יום שני האם לצרף את השחקן, משום שביום שלישי נסגר מועד ההעברות. בלם נבחרת בלארוס דמיטרי ורחובצוב הודיע כי הוא שוקל הצעות מרוסיה ומוכן לחתום ללא מבחנים. אם נעים לא יחתים בלם עד יום שני, תישקל האפשרות הזאת.

לגבי חלוץ, בפתח תקוה אמורים לקבל החלטה כבר מחר. החלוץ הקירגיזי מירלאן מורזייב שבקבוצה הוחלט לסכם איתו לאחר המשחק באילת, מרשים באימונים. במהלך ה-48 שעות האחרונות הוצעו ליובל נעים חלוץ מלטביה וכן החלוץ הקמרוני לואיס זומא, שהודיע כי הוא לא מגיע לאימונים מאחר והוא מחזיק בהצעה להצטרף להפועל עכו. זומא כבר החל להיבחן בעכו, אבל האופציה הזאת עדיין פתוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully