וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמדר גוטמן: "אלי לא יאמן בדרבי"

אשתו של מאמן הפועל ת"א סיפרה שהוא לא יחזור בשבועיים הקרובים אחרי ארוע הלב שעבר: "צריך להתנתק קצת מכדורגל"

אשתו של אלי גוטמן, סמדר, התראיינה הבוקר (ראשון) לגלי צה"ל וסיפרה על ארוע הלב שעבר בעלה אתמול בבוקר. כזכור, מאמן הפועל תל אביב חש ברע אחרי שהתעורר ובבית החולים כרמל בחיפה, התברר שהוא עבר ארוע לב. הוא אושפז, הוכנס לצינתור ונצטווה לנוח מספר ימים. את משחקה של הפועל תל אבחב

"את היום הקשה - אתמול - עברנו", סיפרה סמדר, "עכשיו אלי צריך החלמה, שקט ומנוחה. הוא עבר את ההתקף היותר קשה בבית החולים וזה ממש נס. למזלנו הנזק היה מזערי והכל מאחורינו. אתה לא מצפה שזה יקרה לאדם ששומר על אורח חיים בריא, עושה ספורט כל יום ושומר על תזונה. זו גנטיקה וגם קצת לחץ".

סמדר התייחסה גם ללחץ של עולם הכדורגל ולשאלה האם היה לו קשר לארוע שעבר בעלה: "אי אפשר להתנתק מזה. זה יומיומי, אבל אנחנו יודעים את זה ומי שלא רוצה את זה, שלא יתעסק בכדורגל. ללחץ יש חלק, אבל זו גנטיקה ואי אפשר להאשים את הכדורגל. אולי אלי צריך לקחת פחות דברים ללב, להירגע קצת".

על משחקה של הפועל תל אביב נגד מכבי נתניה אתמול אמרה גוטמן: "אלי ביקש שאביא לו טלוויזיה לחדר, אבל לא הסכמתי. כרגע הוא צריך להתנתק מכדורגל לכמה ימים ולנוח. יוסי יעביר את הדרבי, אנחנו סומכים עליו. אלי לא יחזור לפחות בשבועיים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully