וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "גוטמן אמר לי שחייבים לנצח"

יוסי אבוקסיס, שהדריך את הפועל ת"א ב-1:2 על נתניה, חשף את ההוראות של המאמן המאושפז מיד אחרי שעבר צנתור. גוטמן צפוי להחמיץ את הדרבי, ורמוט: "היה לנו קשה לשחק ככה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בהפועל תל אביב עדיין לא יודעים אם אלי גוטמן יוכל להדריך את הקבוצה בדרבי התל אביבי שיתקיים במחזור הבא, אבל יוסי אבוקסיס שהדריך את השחקנים בניצחון 1:2 על מכבי נתניה הערב (שבת) סירב להתייחס לאפשרות שהוא יהיה האיש שיעמוד על הקווים במעמד הזה. אבוקסיס אמר בסיום המשחק: "אנחנו מקדישים את הניצחון לאלי. דיברתי איתו איך שהוא יצא מהצינתור וישר הוא אמר לי שאנחנו חייבים לנצח. אני מאמין שמחר כבר נדע לאן הולך המצב של אלי. זה קרה רק הבוקר וזה מצער את כולנו. הוא בחור חזק ואני מאמין שהוא יתאושש".

בהפועל תל אביב מקווים כי גוטמן, שעבר היום אירוע לב, יחזור במהרה, ולמרות זאת יש דאגה במועדון כי הוא עלול להיעדר מספר שבועות, משך המנוחה הנדרשת מאנשים שעברו אירועים בלבם. כרגע נראה כי גוטמן לא יעמוד על הקווים בדרבי, אבל בקבוצה מחכים להתפתחויות ולתשובה מהצוות הרפואי לגבי משך החלמתו.

אבוקסיס: "יש לנו מזל רע בכל מה שנוגע לזרים"

בדקה ה-63 הפועל תל אביב הייתה קרובה ליתרון 0:3 על הנתנייתים, אבל פנדל מוחמץ של שי אבוטבול ושער מצמק של סרגיי טרטיאק הפכו את המשחק בבלומפילד למותחן דרמטי עד לשריקת הסיום. אבוקסיס התייחס למשחק מבחינה מקצועית ואמר: "המשחק שלנו לא היה טוב. כבשנו שער מהיר ונקלענו לשאננות. יחד עם זאת שלא הרשמנו, הגענו להרבה מצבים ועוד החמצנו פנדל. אנחנו מרוצים מהניצחון, לא כל כך מהדרך כי נתניה הגיעה להרבה מצבים וזה מדליק אצלנו נורה אדומה".

על אופציות החיזוק בחלון ההעברות שהולך ומתקרב לסיומו אמר אבוקסיס: "מבחינת הבוסים אין לנו בעיה להביא שחקנים. יש לנו בעיה עם פצ'אלקה שלא קשורה לבעלים. יש לנו 10 ימים להביא שחקנים ואנחנו נתחזק. את פצ'אלקה כבר ראינו פה ובינתיים הוא לא מגיע".

וינסנט אניימה, שהציל את הפועל תל אביב מחמישה מצבים מסוכנים של נתניה לכל הפחות אמר בסיום: "אני מופתע שנבחרתי לשחקן המצטיין. זה ניצחון של כל הקבוצה, ניצחנו בזכות כל הקבוצה ולא רק בזכותי. לפעמים אתה משחק רע ומנצח והיום עשינו את זה ושלוש הנקודות הן הכי חשובות".

גילי ורמוט אמר בסיום: "היה לנו קשה לעלות לשחק כששמענו את הבשורה הרעה על גוטמן. היינו במצב רוח לא טוב, אבל בסך הכל אנחנו יודעים לעשות את העבודה. למרות שלא נראינו בשיאנו, ניצחנו, ומקווים שזה יעשה לאלי טוב קצת על הלב ושהוא יבריא במהרה. בסך הכל זה היה בסדר. הוא היה חסר, אבל היה לנו את יוסי. עלינו קצת לחוצים משום מה, וגם כשכבר הובלנו 0:2 הלחצנו את עצמנו. יש תקופות כאלה שלא כל כך הולך. עכשיו אנחנו מתכוננים ליום רביעי, ושנעבור את זה נדבר על הדרבי".

דני בונדר, שנפגע במהלך המשחק, סובל מפגיעה בקרסול. המגן ככל הנראה ייעדר ממשחק הגביע מול קרית אתא, ויעבור בדיקה ביום שני. כרגע אין חשש להיעדרות ארוכה.

כפי שהסתמן אתמול, נראה כי הסלובקי מריו פצ'אלקה לא יגיע להפועל תל אביב, מכיוון שז'ילינה מסרבת לשחררו בשל פציעה של בלם אחר בקבוצה. בהפועל תל אביב מקווים כי הדברים ישתנו, אך ינסו להביא בלם אחר לקבוצה. אבוקסיס התייחס לזה לאחר המשחק, ואמר: "יש לנו פשוט מזל רע בכל הקשור לזרים. כל העסקה כבר הייתה סגורה, אבל כנראה שהוא לא יגיע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

עטר: "ההופעה של אניימה הייתה מדהימה"

ראובן עטר, מאמנה של מכבי נתניה שספר משחק שישי ללא ניצחון למרות היכולת הטובה הערב אמר בסיום: "ברור שהמחמאות לא מנחמות אותי. היום ההחמצות שלנו כבר היו מוגזמות. במחצית הראשונה הגענו לשלושה או ארבעה מצבים קורצים וזה מאכזב כי אני רואה שהשחקנים עובדים ומשקיעים. ההופעה של אניימה היום הייתה מדהימה".

המאמן התייחס גם לחלוץ האוקראיני החדש סרגיי טרטיאק, שהגיע לקבוצה רק אחרי שנחתך מבית" ירושלים, וכבש את השער המצמק בבלומפילד: "טרטיאק הוא לא ברירת מחדל, מאוד רציתי אותו עוד כשהוא היה בבית"ר. כואב לי היום על השחקנים הצעירים, שמשקיעים, עובדים קשה, אבל יוצאים ללא נקודות. אנחנו בחודש וחצי האחרון משחקים מצוין. לא אוגרים מספיק נקודות, אבל אם נמשיך לשחק כמו שאנחנו משחקים הנקודות יבואו. אני מקווה שנצליח לעשות את קפיצת המדרגה ולדעת לקחת יותר נקודות".

בלם מכבי נתניה מריאנו קפוראלה סובל ממתיחה ברצועה הצדדית, וייעדר בזמן הקרוב. עדיין אין הערכה ברורה, אבל הוא לא צפוי לשחק בגביע ובמחזור הבא. גם ליאוניד קרופניק פצוע, והוא לא צפוי לחזור במקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully