וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי ת"א ניצחה 0:1 את הפועל פ"ת

שבוע לפני הדרבי, הצהובים לא הרשימו ונזקקו לשער עצמי אומלל של גל כהן (67) כדי לגבור על המלאבסים. אדו הורחק

שבוע לפני הדרבי, מכבי תל אביב שמרה על המומנטום החיובי עם 0:1 על הפועל פתח תקוה - ניצחון שלישי ברציפות בעידן מוטי איוניר ורביעי ברציפות בליגה. אלא שלמאמן הצהובים יש הרבה סיבות לדאגה. הקבוצה שלו התקשתה מאוד מול ההגנה הצפופה של המארחים, ששיחקו ב-10 שחקנים מהדקה ה-49, הצהובים לא יצרו מספיק מצבים ונזקקו לשער עצמי מוזר של גל כהן (67) כדי להשיג ניצחון דחוק. כידוע, השתיים ייפגשו שוב באמצע השבוע בסיבוב ח' של גביע המדינה, ומכבי תצטרך ליכולת משופרת כדי להעפיל לשלב הבא ולהמשיך בתנופה לפני הדרבי.

גל כהן שחקן הפועל פתח תקוה מול רוברטו קולאוטי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שער עצמי מוזר ואומלל. גל כהן/ברני ארדוב

איוניר העלה היום בהרכב את שרן ייני וגל אלברמן בקישור, אבל הקבוצה שלו לא נכנסה טוב למשחק, וממש לא נראתה דרוכה או נלהבת. השניים לא דחפו מספיק קדימה והצהובים הציגו משחק איטי והתקשו מאוד מול ההגנה הצפופה של המארחים. רק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה הצליחו האורחים לסכן את שערו של אוסטין אג'ידה, כשיואב זיו בעט למשקוף ושניות לאחר מכן נגח ייני כדור קרן לעמוד.

המחצית השנייה נפתחה בסערה. ארבע דקות מהשריקה ביצע דניאל אדו (חלש מאוד) עבירה גסה במרכז המגרש וספג צהוב שני. ביתרון מספרי, מכבי תל אביב הגבירה את הלחץ והחלה לשחק מהר יותר. אלא שהשער לא הגיע כתוצאה ממהלך כדורגל. נגיחה סתמית למרכז הרחבה וניסיון הרחקה כושל הפכו לשער עצמי אומלל של גל כהן (67), וזאת שתי דקות בלבד אחרי שאוהד קדוסי החמיץ שער בטוח למארחים.

לא ברור האם ההרכב שהעלה איוניר הוא הכנה לקישור המצוין של הפועל תל אביב, אבל הצהובים צריכים להיות מאוד מודאגים. מול יריבה שנחשבת לאחת מנמושות הליגה, הצהובים היו אנמיים, לא מספיק מסוכנים והובכו שוב שוב. הפועל פתח תקוה שוב הפגינה משחק לחימה ראוי לציון, אבל בשביל לשרוד בליגה, היא תהיה חייבת לחזק את החלק הקדמי.

מהלך המשחק

דקה 10: כדור קרן של פתח תקוה הגיע לדהן שעצר וירה מ-18 מטרים היישר לידיים של שטראובר.

דקה 13: מדוניאנין הגביה קרן מימין, אג'ידה הדף לרגליים של בוזגלו שבעט חלש והניגרי לא התקשה לעצור.

דקה 29: ייני הגביה משמאל, סטרול הסתנן היטב ונגח בחוזקה מעל השער.

דקה 45: קדוסי חלף על פני פאביצ'ביץ' ברחבה והופל. יפת הורה להמשיך לשחק.

דקה 45+2: עטר הכניס כדור מצוין לזיו, שהשתחרר מצרפתי וירה כדור שזעזע את המשקוף. שניות לאחר מכן התרומם ייני לכדור קרן ונגח לקורה.

דקה 49: כרטיס אדום! אדו ביצע עבירה גסה במרכז המגרש, ספג צהוב שני והורחק בצדק.

דקה 56: קולאוטי עבר את גל כהן והעביר רוחב משמאל, בוזגלו בעט כדור שטוח שהורחק מהקו על ידי שקלים. זיו הגיע ראשון לכדור החוזר, אך בעט החוצה ברשלנות. החמצה איומה.

דקה 58: צרפתי השתחרר ומ-18 מטרים שחרר בעיטה שהלכה ישירות לידיים של שטראובר.

דקה 65: חוטבא הגביה כדור מצוין מימין, קדוסי החופשי נגח מחמישה מטרים לגופו של שטראובר.

דקה 67: גול! כדור לא מסוכן ננגח לעבר הרחבה של הפועל פתח תקוה. גל כהן ניסה להרחיק, אך שלח את הכדור לשערו הוא. שער עצמי מוזר, 0:1 למכבי תל אביב

דקה 79: עטר חלף על פני גל כהן ברחבה, אך מזווית קשה העדיף לבעוט מאשר למסור והכדור הלך החוצה.

דקה 89: אקסברד קיבל מתנה מהגנת הצהובים והשאיר לקדוסי, שממצב קורץ מרחק 16 מטרים מהשער בעט כדור שחלף ליד הקורה. עוד החמצה כואבת של החלוץ.

הרכב הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, איאד חוטבא, דניאל אדו (הורחק), גל כהן, עמירן שקלים, אייל שן, יניב לוזון (אלון תורג'מן, 75), רפי דהן, גיא צרפתי (יגאל אנטבי, 63), ישראל זגורי (עידו אקסברד, 85), אוהד קדוסי.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, דור מלול, סאבו פאביצ'ביץ', אבי סטרול, יואב זיו, גל אלברמן, שרן ייני, האריס מדוניאנין, מאור בוזגלו (גיז'רמו ישראלביץ', 73), אלירן עטר (יובל אבידור, 88), רוברטו קולאוטי (דימיטאר רנגלוב, 57).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully