וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 0:3 את הפועל רמת גן

האורחים מהצפון לא התקשו מול נועלת הטבלה האומללה. אלרואי כהן (20) ואבוחצירא (23 ו-27) כבשו תוך שבע דקות

עירוני קרית שמונה היא קבוצת צמרת אמיתית. החבורה המפתיעה של רן בן שמעון ידעה לא להסתבך מול נועלת הטבלה הפועל רמת גן, והביסה אותה 0:3 באצטדיון וינטר עם שלושה שערים תוך שבע דקות במחצית הראשונה. אלרואי כהן כבש את הראשון (20) ואחריו היה זה שמעון אבוחצירא שחגג צמד בכורה בקבוצתו החדשה (23 ו-27). על המארחת האומללה אין טעם להרחיב במילים. גם המאמן הזמני איציק ברוך ושלל שחקני הרכש החדשים לא הביאו את הישועה, והקבוצה שקועה עמוק מתחת לקו האדום עם חמש נקודות בלבד.

אלרואי כהן שב מפציעה להרכב הראשון של האורחים, ובדקה ה-20 היה גם האיש שהעלה את קרית שמונה ליתרון. עודד אלקיים לא הצליח להרחיק כדור ברחבה, ושחקן הנבחרת היה במקום כדי להבקיע שער קל. שלוש דקות עברו ושוב טעות בהגנה, הפעם של שינה, כשהנהנה התורן היה שמעון אבוחצירא, שדהר באין מפריע ולא נכשל מול איתי ארקין וכבש את הראשון שלו מאז החזרה מיוון.

רמת גן האומללה נשברה סופית בעקבות השער השני, ובדקה ה-27 אדריאן רוצ'ט סידר לאבוחצירא את השני שלו, בבעיטה מ-16 מטרים. 0:3 קל לקרית שמונה תוך שבע דקות בריאן חרסיסיץ' יכול היה להגדיל את התוצאה, אבל הבעיטה שלו לקראת סיום המחצית נעצרה במשקוף.

הפועל רמת גן ניסתה להציל מעט מהכבוד במחצית השנייה בעזרת המחליפים, אבל כשהגיעה למצבים, כמו בעיטה של לירון דיאמנט בדקה ה-60, גיא חיימוב היה במקום כדי לעצור. האורחים הורידו הילוך, רן בן שמעון החל לבצע חילופים שמטרתם לאפשר מנוחה לשחקנים וגם הקצב ירד. בסיום ניצחון קל לאורחים.

הרכב הפועל רמת גן: איתי ארקין, עודד אלקיים, טל חן, יקיר שינה, תמיר בן עמי, ג'ונתן אסוס, תמיר פור (אובודו אוקוצ'ה, 31), קרלוס צ'קאנה, דן רומן (דימיטאר טלקיסקי, 31), ציון צמח (עידן סרור, 68), לירון דיאמנט.

הרכב עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, אלעד גבאי, יניב לביא, סלאח חסארמה, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ' (בני בן זקן, 46), ווילאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט, אלרואי כהן (אופיר חמו, 64), תומר סוויסה, שמעון אבוחצירא (ברק בדש, 66).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully