וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: גוטמן עדיין לא מוותר על שרנאס

המאמן מעוניין לצרף את החלוץ, אך מחירו היקר והמחלוקות בהנהלה מונעים את ביצוע העסקה. אכזבה מאובדן הפסגה

בהפועל תל אביב הרגישו אתמול (שני) היטב את חסרונו של איתי שכטר. היעדרותו של החלוץ הפצוע, שיעבור ניתוח ב-16 בפברואר, הורגשה במהלך ה-1:1 בקרית שמונה, במשחק בו החלק ההתקפי היה רחוק מלהרשים.

אלי גוטמן והצוות המקצועי רוצים עוד אפשרויות בהתקפה, ולכן בהפועל עדיין לא ירדו מהאפשרות להחתים דרוידאס שרנאס הליטאי. כרגע מעריכים כי עד שלא תהיה החלטה ניהולית והליך הבמבי לא יתבצע, קשה לראות את הפועל מוציאה סכומי העתק על רכש. כמו כן, מחירו של החלוץ מוערך בכמיליון וחצי יורו, כך שכרגע אף אחד לא יאשר רכישה בסכום כזה.

גם האפשרות לרכוש חצי מכרטיסו של עומר דמארי ממכבי פתח תקווה ככל הנראה ירדה מהפרק, וזאת לאור הדרישות הכספיות הגבוהות מאוד אותן פתח תקוה מציבה. בהפועל תל אביב ממתינים לחוזה חתום מז'ילינה, ואז יודיע המועדון רשמית על הצטרפותו של הבלם הבלם הסלובקי מריו פצ'אלקה, 30, שאמור לנחות עד סוף השבוע בארץ.

כמו כן, ברור שאיש בהפועל תל אביב לא מרוצה מהתיקו 1:1 עמו חזרה הקבוצה מקרית שמונה, תוצאה שגרמה לאובדן שתי נקודות וירידה למקום השני בטבלה. בקבוצה יודעים כי היא לא הייתה ראויה אמש לניצחון, אך עם זאת לשחקנים העונה חשוב לתפוס את המקום הראשון לפני תום הסיבוב השני והחלת הקיזוז. "אנחנו לא רוצים שלמישהו העונה יהיה מה להגיד אם ניקח את האליפות, ובגלל זה חשוב להישאר במקום הראשון", אמר שחקן במועדון.

עדכון ראשון: 13:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully