וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלדוט קרוב לסיכום בהפועל חיפה

הקשר צפוי לחזור לשתף פעולה עם ניצן שירזי אחרי שיקבל שחרור רשמי מבני יהודה. אבו זייד נפצע, חשש מקרע בשריר

קשר בני יהודה, אסי בלדוט קרוב לסיכום בהפועל חיפה והוא צפוי לסגור בה השבוע אחרי שיקבל שחרור רשמי מבני יהודה. בלדוט בן ה-29 גדל בבני יהודה ושיחק בה כל חייו, אך הוא סובל מיחסים רעועים עם המאמן דרור קשטן. היום (שבת) הקשר לא נכלל בסגל הקבוצה בפעם השלישית ונראה שדרכו אל מחוץ למועדון סלולה. קשטן אף אמר היום: "אסי בלדוט בסגל המועדון, כשהוא יהיה ראוי להיות בין ה-11, הוא יהיה". ראוי לציין שהקשר כבר שיחק תחת ניצן שירזי, שמעריך אותו מאוד.

בתוך כך, בני יהודה, שחזרה בשבוע שעבר למסלול הניצחונות נגד הפועל חיפה, הפסידה הערב למכבי חיפה (1:0) ושוב התקשתה להגיע להזדמנויות. גם המאמן קשטן לא אהב לראות את הקבוצה שלו ממעטת לסכן את השער. "מכבי חיפה שלטה ברוב דקות המשחק", הודה המאמן. "היא אמנם לא הגיעה להרבה מצבים, אבל זה הספיק לה כדי להבקיע פעם אחת. לא איימנו על השער של חיפה פרט להזדמנות של משה ביטון".

קשטן ניסה להמשיך להסביר מה לא עבד אצל הזהובים, ואמר: "לא מאפיין אותנו לא להגיע למצבים ומי שגרם לכך הייתה מכבי חיפה. היא קבוצה שלוחצת את היריב ואת הכדור ולא מאפשרת הרבה זמן למחשבה. ידענו את זה, התכוננו לזה, אבל זה לא צלח. היום זה לא היה יום טוב של בני יהודה וצריך להסתכל קדימה".

קשטן הוסיף עוד כי בכוונתו להתחזק: "לא ויתרנו על חיזוק, יש לנו בעיה של חלוצים. היום שיחקתי עם שני שחקני נוער, שהם כשרוניים ועוד צריכים להתפתח".

חסן אבו זייד שנפצע יעבור מחר צילום MRI לאבחון חומרת הפגיעה, כשכרגע קיים חשש לקרע בשריר הירך האחורי. אבו זייד כבר נפצע פעמיים העונה באותו מקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully