וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "הקבוצה הזאת עושה פלאים"

מאמן קרית שמונה חגג את הזכייה בגביע הטוטו. שרצקי: "זה יום חג". אביסדריס: "זה המגרש שלי". דוד: "מי שלא מבקיע נענש"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

שנה אחרי שהניפה את גביע הטוטו של הלאומית, עירוני קרית שמונה עשתה זאת גם בליגת העל, כשניצחה הערב (רביעי) 0:1 את מכבי פתח תקוה בגמר באצטדיון רמת גן וחגגה תואר ראשון בתולדותיה כקבוצת ליגה בכירה. שלומי אביסדריס עלה מהספסל כדי להעניק לקבוצתו את הניצחון בדקה ה-82, למרות שעד לאותו רגע מכבי פתח תקוה הייתה טובה יותר ורשמה החמצות גדולות מרגלי עומר גולן ועומר דמארי. קרית שמונה תוגמלה גם בעקבות הזכייה ב-1.1 מיליון שקלים, בעוד מכבי פתח תקוה תסתפק ב-900 אלף.

סוויסה: "אין הרגשה טובה מזאת"

"זה כיף, כמה שיותר קשה זה יותר כיף בסוף", אמר בסיום רן בן שמעון הנרגש. "אין ספק שזה התואר השלישי בחשיבותו, אבל כיף לנצח את זה. לא צריך לדבר על עצמי, הקבוצה הזאת עושה פלאים. החבר'ה הצעירים האלה, העבודה הקשה שלהם משתלמת בסוף. יש לנו פגם גנטי. אנחנו תמיד צריכים לשמוח וגם לחשוב על המשחק הבא, אבל הכיף שלי זה לראות את השחקנים שלי שמחים. מגיע הקרדיט לשלומי אביסדריס, ואני שמח יותר מכולם בשבילו".

הבעלים איזי שרצקי הפתיע בסיום "כל הכסף שהרווחנו היום הולך לשחקנים. זה כיף גדול להחזיק את הגביע. זה מרגש וזה יום חג. ניצחנו הרבה קבוצות טובות והגביע הוא שלנו".

כובש שער הניצחון, שלומי אביסדריס: "אין הרגשה כזאת לקחת ככה את הגמר. אני לא מצליח לעכל, כנראה שזה המגרש שלי. התקופה הרעה מאחוריי, אני מתרכז רק בכדורגל. כיף בקרית שמונה והניצחון הזה כולו מוקדש לאיזי שרצקי. המשחק נגד הפועל תל אביב הוא הכי קשה העונה ונכין את עצמנו כמו שצריך".

תומר סוויסה, שנכנס גם הוא כמחליף ובישל את השער לאביסדריס, אמר: "אין הרגשה יותר טובה מזאת. אנחנו שמחים כי התייחסנו למפעל כראוי ואין יותר ראויים מאיתנו לזכות בו. אני שמח שבישלתי את השער, חזרתי מפציעה ויש לי הרבה מוטיבציה אני חייב להחזיר לקבוצה. אני עולה בכל משחק באטרף".

פרדי דוד, מאמן מכבי פתח תקוה, ניסה להסביר: "משחק כדורגל בנוי על טעויות, ולצערי מי שלא מבקיע נענש מטעות כזאת. אנחנו צריכים לעבוד על קור רוח מול השער ועוד נבקיע את המצבים שאנחנו מגיעים אליהם. כרגע אנחנו במקום החמישי ועוד לא אמרנו את המילה האחרונה".

מחר תתקיים פגישה בין נציגיו של הקשר הגרמני מנואל בלסטלר לראשי מכבי פתח תקוה, בה ייקבע עתידו של השחקן. לא מן הנמנע שבמועדון יבקשו לבחון את השחקן מספר ימים נוספים. בלסטלר בן ה-27 שיחק הערב 45 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully