וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "המשחק הכי טוב שלנו העונה"

3.1.2011 / 22:59

המאמן נהנה מה-0:3 של חיפה על מכבי ת"א ועקץ את הקהל המקומי: "חושב שמגיע לי להישאר". חמד: "התוצאה משקפת"

קובי אליהו

צילום ועריכה: נועם אשל

מכבי חיפה חזרה הערב (שני) לפסגה בצורה מרשימה, אחרי שהביסה 0:3 את מכבי תל אביב בקרית אליעזר במשחק המרכזי של המחזור ה-16, שפתח את הסיבוב השני. הירוקים שוב הוכיחו שהם לא במקרה במקטום הראשון, ושלמרות ההיעדרות של ליאור רפאלוב ופיטר מסיללה - לאלישע לוי יש סגל איכותי שיכול ללכת עד הסוף.

"נוכחנו שיש לנו סגל חזק, למרות הפציעות, שקורות בכל קבוצה", אמר אלישע לוי, שהתייחס לאפשרות שהקבוצה תתחזק בינואר: "זה לא סוד שאנחנו פועלים על מנת לחזק את הסגל. אם נמצא שחקן מהיר לחלק הקדמי או מישהו איכותי להגנה, נצרף אותו. בינתיים כל מי שפה צריך לתת את המקסימום". כשנשאל המאמן אם קאנוטו הרוויח בחזרה את מקומו, אמר: "כדורגל זה דבר נזיל, והיום קאנוטו שיחק טוב מאוד. הוא נכנס במצב לא פשוט, עשה עבודה טובה, ונעשה הערכת מצב לגבי ההמשך".

אלישע לוי: "ראינו קבוצה, עם כל המשתמע"

לגבי הניצחון אמר אלישע לוי: "זה המשחק הטוב שלנו עד עכשיו. ניצחנו את המשחק בהקרבה, לקחנו כל תיקול. באנו בעמדה לא טובה, מסיללה ורפאלוב חסרו וגם גדיר, אבל ראינו היום קבוצה, עם כל מה שמשתמע מזה. קבוצה ששיחקה עם ביטחון ועשינו ניצחון גדול על קבוצה גדולה".

לגבי טואטחה, אחד המצטיינים על המגרש, אמר אלישע לוי: "הוא שחקן מחלקת הנוער שלנו, חזק מאוד והוא יודע לשחק. ככל שניתן לו זמן וביטחון אנ יבטוח שגדל לנו מגן שמאלי טוב".

אלישע לוי שאל לגבי מעמדו בקבוצה. "לא כל הקהל שרק לי בוז", אמר המאמן, "אני מרגיש מוערך, ובכל מקום שעבדתי חשבתי לטווח ארוך. כשאגמור את החוזה שלי, נראה. אני חושב שמגיע לי להישאר, אבל יש זמן לכל דבר. בכדורגל הכל דינמי".

טאלב טואטחה, כובש השער הראשון, לא חושב שמעתה מקומו בהרכב מובטח: "מסיללה הוא מגן טוב, למדתי ממנו הרבה. זה בא לידי ביטוי היום, ואני מקווה להמשיך ככה וללמוד ממנו עוד. המאמן נתן לי ביטחון, והקהל דחף אותי. אלישע תמיד לוקח את ההחלטות הכי טובות".

תומר חמד: "תמיד נגד מכבי תל אבב קשה, אבל היום עלינו עליהם בכל הפרמטרים, והתוצאה משקפת. בכל משחק אנחנו באים -100 אחוז מחויבות. כשאנחנו משחקים טוב, אנחנו מנצחים".

הבלם שי מימון נבדק והתברר כי הוא סובל מזעזוע מוח ולכן קיבל הוראה לנוח. החלוץ מוחמד גדיר והמגן פיטר מסיללה ינותחו מחר. גדיר ייעדר כחודש, תקופת ההיעדרות של מסיללה תיקבע בהמשך. עידן ורד שהה בסיום עם אנשי הצוות הרפואי ונבדק, משום שהוא סובל מחום.

לוי לא פסל על הסף אפשרות שהבלם איגנסיו קאנוטו יישאר, אם כי נראה כי יעדיף את אנדריי פיליאבסקי, בעיקר משום שהוא זה שהורה להחתים אותו. במקביל, בימים האחרונים מחפש המאמן אופציות נוספות בעמדת הבלם וייתכן שבסופו של דבר ינחת כאן זר אחר בעמדה הזאת.

בחיפה לא יענישו את אייל משומר וולדימיר דבאלישווילי שהתעמתו היום במסגרת אימון מתיחות. השניים יוזמנו לשיחה ונראה כי בזאת תמה הסאגה. "לא צריך לעשות מזה סיפור. היו דחיפות, זה קורה בכל קבוצה", הגיב אלישע לוי בסיום המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully