וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי כהן הלך לעולמו

פחות מיממה אחרי ההודעה על כך שכדורגלן העבר מת מוות מוחי, נדם ליבו סמוך לשעה 6:30 בבוקר. בן 54 היה במותו

ליבו של כדורגלן העבר, אבי כהן, נדם ומותו נקבע הבוקר (רביעי) סמוך לשעה 6:30. זאת פחות מיממה אחרי הודעת המשפחה על כך שהיא לא תנתק אותו מהמכשירים למרות שהוועדה הרפואית שהתכנסה בבית החולים איכילוב בו הוא מאושפז, הודיעה שהוא מת מוות מוחי.

ארונו של כהן יוצב באצטדיון רמת גן בשעה 11:00 וכך יתאפשר לקהל הרחב להיפרד משחקן העבר, שהיה בן 54 במותו. הלוויתו תתקיים בשעה 14:00 בבית העלמין ברמת השרון. כל משחקי הכדורגל בישראל בסוף השבוע הקרוב ייפתחו בדקת דומייה לזכרו.

שחקן העבר של מכבי תל אביב ונבחרת ישראל היה מאושפז מאז יום שני שעבר לאחר שעבר תאונת קטנוע, כשבכל התקופה הוגדר מצבו קריטי, הוא חובר למכונת הנשמה והורדם. שלשום עבר כהן בדיקת דם נוספת על מנת לראות האם נותרו עדיין כמויות גדולות של התרופה שניתנה לו כחלק מהטיפול התרופתי שקיבל בשבוע שעבר. בסיומה של הבדיקה, קבעה הוועדה שהתכנסה במרכז הרפואי כי הוא שרוי במצב של מוות מוחי. על פי החוק הישראלי, קיבלה המשפחה תעודת פטירה כבר אתמול ב-13:15 עם הכרזת המוות המוחי.

צביקה רוזן: "הוא היה רקדן בלט על המגרש"

שחקן מכבי תל אביב לשעבר, צביקה רוזן, התארח הבוקר באולפן חדשות הבוקר של ערוץ 2 ואמר: "אבי היה דמות שפיארה את הכדורגל הישראלי. פגשתי אותו בארוע ערב לפני התאונה והוא היה מאוד שמח. הוא סיפר לי שהוא בדיוק חזר מאנגליה ושהוא שוחח עם מאמן בולטון, שאמר שתמיר יקבל יותר דקות משחק. הוא היה רקדן בלט על המגרש. מהרגע שראית אותו כילד ידעת שגדל כאן שחקן גדול".

אחיו, חיים כהן, אמר בגלי צה"ל: "היינו בציפייה כל השבוע שהוא בכל זאת יחזור לעצמו ולצערנו זה לא קרה. אתמול התכנסנו כל המשפחה וקיבלנו החלטה משותפת שאנחנו רוצים לתת לו למות בקצב שלו. זה לא היה פשוט, אבל אנחנו שלמים עם מה שהחלטנו. אבי הוא הדמות החיה במשפחה שלנו, בין חמישה אחים הוא האח המאושר והשמח, האופטימי. הוא בעל מצוין ואוהב, אבא נהדר לילדים שלו וסבא נהדר לנכדים שלו. הוא תמיד עזר לכולם, לכל מי שנקלע למצוקה. זה אביל'ה".

ממכבי תל אביב נמסר: "מועדון כדורגל מכבי תל אביב מקבל בצער ובכאב רב את פטירתו של אחד מגדולי שחקניה וסמליה בכל הזמנים, אבי כהן ז"ל, שהלך לעולמו בטרם עת. המועדון מחבק ומשתתף בצערם של דורית, תמיר, לי, דביר ושאר בני משפחת כהן בתקווה כי לעולם לא יידעו עוד צער".

בתגובה למותו הטראגי של כהן אמר הבעלים מיטש גולדהאר: "נעצבתי עמוקות למשמע הבשורות על מותו של אבי כהן ז"ל ואני שולח את תנחומי למשפחה. אבי היווה השראה כשחקן והיה מופת לאלה שהכירו אותו ואלה ששמעו אודותיו. הוא היה שגריר מצוין עבור מכבי תל אביב והכדורגל הישראלי הן בישראל והן בתפוצות. אבי היה אחד השחקנים הגדולים בתולדות המועדון ושימש כדוגמא ומודל לחיקוי עבור דורות רבים. הוא יחסר לכולנו וייזכר על ידי כולם".

לוזון: "נחשוב על דרך להנציח את אבי"

שחקן העבר של ליברפול, פיל תומפסון, אמר היום: "אבי היה שחקן גדול, מוביל דרך לשחקנים זרים שהגיעו לאנגליה. היה קשה לבוא מבחוץ ולשחק בליגה הבכירה, אבל זה שהוא היה בחור נהדר סייע לו להתאקלם בליברפול. היו לא יכולות ואיכויות פנטסטיות".

אתר האינטרנט של "ליברפול אקו" הקדיש עמוד לאוהדים, בו הם השאירו הודעות פרידה. "שלום אבי ותודה", כתב אוהד אחד ואחרים הוסיפו: "תנחומינו למשפחת כהן. תנוח על משכבך בשלום, אבי" ו-"נוח על משכבך בשלום. ממה שראיתי ממנו, היום הוא היה מוצא את מקומו בקבוצה".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, אמר: "אבי היה אבא, חבר והרבה יותר משחקן כדורגל. בימים האחרונים כולנו נשאנו תפילה להחלמתו, אולם כל מה שנותר כעת הוא להשתתף בצערם של דורית והילדים ולבקש לחזק אותם בשעה קשה זו. , שהיה אחד מעמודי התווך של נבחרת ישראל לאורך שנים. מדובר באיש יקר שייחסר בנוף הכדורגל הישראלי".

שרת הספורט, לימור לבנת, הוציאה הודעה רשמית: "אבי כהן קפטן נבחרת ישראל לשעבר ומכבי תל אביב ויו"ר ארגון השחקנים, ומעל לכל אדם אהוב, שתמיד תרם, נתן ואהב, והקדיש את כל כולו לחינוך וטיפוח ספורטאים צעירים. לכל אורך הקריירה הספורטיבית שלו היה אבי דמות מופת למקצוענות ומודל הערצה לדורות רבים של שחקני כדורגל וספורטאים, ייצג אותנו בכבוד גדול והיה שגריר נאמן של הספורט הישראלי כששיחק בליברפול. מותו הטראגי הוא אבידה קשה למשפחתו ולמשפחת הספורט כולה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
  • עוד באותו נושא:
  • אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully