וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגרה עסקת דגלאס דה סילבה

19.12.2010 / 12:18

לאחר 6 שנים בישראל, בלם הפועל ת”א יעבור לרד בול זלצבורג תמורת 2.6 מ' יורו. האדומים יקבלו כ-20 אחוזים ממכירה עתידית

עסקת העברתו של דגלאס דה סילבה מהפועל תל אביב לרד בול זלצבורג האוסטרית סוכמה היום (ראשון) בפגישה בין נציגי שתי הקבוצות. כזכור, הבלם הברזילאי כבר סיכם את תנאיו אצל האלופה האוסטרית לפני מספר ימים, אך אמש עוד נרשמו מספר חילוקי דעות בין הקבוצות. מפרטי העסקה בין הצדדים עולה כי הפועל תל אביב תקבל עבור הבלם סכום של כ-2.6 מיליון יורו, כמו כן נתח נכבד של כ-20 אחוזים ממכירה עתידית של הבלם לקבוצה אחרת. דה סילבה, שזכה מהקבוצה האוסטרית לחוזה של חמש שנים וישתכר בכמיליון יורו לעונה, ימריא היום לאוסטריה לבדיקות רפואיות.

לדברי אנשי המלון בו נערכה הפגישה אמש, זעם דה סילבה על הקשיים במשא ומתן וצעק על אחד הבעלים, אלי טביב: "אם אתה לא נותן לי ללכת הפעם, אני עוזב הכל ועף מכאן", אך לבסוף העסקה, כאמור, סוכמה. מי שעשוי לעזוב בנוסף לדה סילבה הוא החלוץ איתי שכטר, כך לפי סוכניו, האחים קצב, שמעריכים שהאדומים יקבלו בקרוב הצעה מאחת מקבוצות הפרמיירליג האנגלית.

בתוך כך, הקבוצה ערכה היום אימון קל אחרי הניצחון 0:4 על הפועל רמת גן אתמול במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל. בן שהר, שכבש את השער הראשון, נראה אמש מחויך ומרוצה מהשיפור בכושרו ומהעובדה שהוא סופסוף החל למצוא את הרשת. "אני מרגיש יותר ויותר טוב, המשחק מול ליון נתן לי ביטחון", אמר שהר, "אני שמח שהבקעתי מול הפועל רמת גן ומקווה להמשיך באותה הדרך.

"עשינו את מה שמוטל עלינו", אמר החלוץ. "נתנו תצוגת כדורגל טובה ואנו יוצאים לפגרה עם טעם טוב, נחזור חזקים עוד יותר בעוד שבועיים. ידענו שזה המשחק האחרון לפני הפגרה ואחריו יש לנו קצת מנוחה ולרגע לא זלזלנו. חשוב שהראינו שגם במשחקים כאלה אנחנו לא מזלזלים".

שהר גם התייחס לפרידה הצפויה מדה סילבה: "אפשר להגיד שבלם כזה לא היה הרבה שנים בארץ, אולי צריך לחשוב עליו גם לנבחרת כי אני חושב שהוא יכול לתרום הרבה. אנחנו מאוד עצובים שהוא עוזב כי הוא בלם ברמה גבוהה, אבל מאחלים לו הרבה הצלחה. אני, באופן אישי, מאוד אוהב אותו. עצוב שהוא הולך, גם מבחינת חדר ההלבשה, אבל זה החלום שלו".

בתוך כך, מנג'ר ארסנל ארסן ונגר החמיא לשוער האדומים, וינסנט אניימה. "פדריקו מארקטי מקליארי ו-וינסנט אניימה מהפועל תל אביב היו נפלאים במונדיאל ושמרו על כושר עד עכשיו", אמר הצרפתי וסייג: "כמאמן, זו לא בושה להעריץ שחקנים מקבוצות אחרות אבל כרגע ארסנל לא מחפשת שוער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully