וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביצ'ביץ': "מכבי ת"א הכי טובה בישראל"

18.12.2010 / 11:00

הלחץ בקרית שלום לא משפיע על הבלם, שסבור כי הצהובים יתמודדו על האליפות: "ההחלטה לבוא לישראל היא הטובה בחיי"

רענן ברנובסקי

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי תל אביב תערוך הערב (שבת) אימון נוסף לקראת משחק החוץ החשוב בבאר שבע ביום שני. סגל מלא צפוי לעמוד לרשות הצוות המקצועי וזאת לאחר שמרבית הפצועים, בהם השוער לירן שטראובר, הבלם אבי סטרול והחלוץ הבולגרי דמיטאר רנגלוב החלימו מפציעותיהם והשלימו אימונים מלאים.

שינוי אחד צפוי בהרכב לעומת ה-11 שסיימו בתיקו נגד מכבי פתח תקווה בשבוע שעבר, כאשר קלמי סבן צפוי לחזור לעמדת המגן הימני ויואב זיו ישוב לעמדת המגן השמאלי. ניבאלדו וסאבו פאביצ'ביץ' יפתחו כרגיל בעמדות הבלמים במרכז ההגנה.

"אני חושב שבסך הכל הדברים נראים בסדר בקבוצה", אמר הבלם המונטנגרי סאבו פאביצ'ביץ', כשנשאל האם לדעתו מכבי תל אביב עמדה בציפיות שהיו ממנה בתחילת העונה. "אנחנו צריכים הרבה סבלנות, כי יש כאן הרבה שחקנים שהגיעו רק העונה לקבוצה וצריך הרבה סבלנות כדי לחבר את הדברים. יש לנו עדיין בעיה של קשיי שפה בין השחקנים. יש לנו קבוצה מצוינת, לדעתי הכי טובה בישראל, אני חושב שיש לנו קבוצה שמסוגלת לקחת אליפות. קורה לנו שאנחנו משחקים מצוין בשני משחקים ואז יש ירידה ביכולת במשחק אחד או שניים, אבל אני חושב שאנחנו עדין צריכים זמן".

"אני נמצא יום יום עם השחקנים כאן בקבוצה, יש לנו אווירה מצוינת בחדר ההלבשה, באימונים, על הדשא וגם במשחקים. אני בהחלט חושב שיש לנו את השחקנים הכי טובים בישראל. אני לא יודע מה עדיין חסר לנו, ואני לא מבין למה אנחנו לא יציבים. לפעמים בצוות המקצועי עושים שינויים בהרכב כי כולם רוצים את טובת הקבוצה כי יש לנו שאיפות גדולות מהעונה הזו. אין לי הסבר לשאלה מדוע אנחנו עדין לא נראים כל כך טוב במשחקים ואני מקווה שניראה טוב יותר בהמשך. יש לנו עכשיו משחק חשוב בבאר שבע ואז מסתיים הסיבוב הראשון ואנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה וחשוב נגד מכבי חיפה. אני לא מרגיש את הלחץ מהקהל או בקבוצה. הקהל שלנו מצוין, הם אוהדים שאוהבים מאוד כדורגל והם אוהבים מאוד את הקבוצה, זה מדהים".

פאביצ'ביץ' התייחס לעובדה שיריבותיה של מכבי משחקות נגדה במערכים סגורים והגנתיים ולכך שהצהובים מתקשים במשחקים רבים לפרוץ את המערכים הללו: "זה בהחלט נכון שהקבוצות שבאות לשחק נגדנו, משחקות במערך הגנתי כי כל קבוצה רוצה להתאמץ במיוחד כדי לקחת נקודות נגד מכבי תל אביב. בגלל שאנחנו קבוצה גדולה אז הקטנות יותר רוצות להוכיח את יכולתן. גם כשאני שיחקתי באנרגי קוטבוס ופגשנו לדוגמא את באיירן מינכן או וולפסבורג, רצינו מאוד לנצח אותן ולהיראות במיטבנו, אותו דבר קורה כאן בישראל, כולם רוצים לקחת נקודות ממכבי תל אביב. סבלנו מחוסר מזל בחלק מהמשחקים וגם מפציעות במהלך העונה, אנחנו בהחלט צריכים עוד זמן בכדי להתחבר. נקווה שלקראת הסיבוב השני דברים יראו טוב יותר".

פאביצ'ביץ' הגיע למועדון בעקבות פציעתו של הבלם הברזילאי ניבאלדו בקיץ, ולמעשה הוא אחד מהשחקנים האחרונים שהצטרפו לקבוצה. הבלם המצוין שהשתלב בצורה פנטסטית, גם חברתית ובעיקר מקצועית סיפר על התרשמותו מהמועדון והקבוצה: "אני מאוד מאושר להיות כאן בישראל, אני חייב להגיד שיש כאן הנהלה טובה וגם השחקנים מצוינים ואני גם מאוד אוהב את מזג האוויר כאן אצלכם במדינה. ההחלטה להגיע לשחק בישראל, היא ההחלטה הכי טובה שקיבלתי במהלך הקריירה שלי. שיחקתי ביוון ובגרמניה ויש לי כאן הכל. אני מרגיש כאן כמו מקצוען אמיתי במועדון מקצועני לגמרי. המשפחה שלי מאושרת כאן ובשבילי זה חשוב. אני רוצה להחזיר למועדון בכך שאני מתאמן טוב ומנסה לשחק טוב ולהחזיר על המגרש".

"המועדון הזה נותן לשחקנים את כל התנאים להצליח", מסכם הבלם. "אני מכבד כמובן את הבונדס ליגה בה שיחקתי (באנרגי קוטבוס, ר"ב), אבל שם בגרמניה האנשים היו כמו מכונות, כמו רובוטים, לא הרגשתי טוב שם. כאן אני מרגיש בנוח וזה מאוד חשוב עבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully