וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר - אשקלון: מלמיליאן יערוך שני שינויים בהרכב

3.12.2010 / 14:26

מאמן המארחת יעלה עם ראובן ואיילי במקום דסה ויבואה הפצועים (שבת, 19:00, ספ' 1). מכת פציעות אצל הדרומיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

המפגשים היחידים של אשקלון עם בית"ר ירושלים בליגת העל היו בשנת 1997/8, עונה בה בית"ר סיימה כאלופה והעולה החדשה אשקלון ירדה לליגה השנייה. את המשחק הראשון בטדי ניצחה בית"ר 1:5 מצמד שערים של אישטוואן פישונט ושערים נוספים של אישטוואן האמר, ניר סביליה ואלון חרזי.

המשחק המעניין יותר היה בגומלין, משחק אליו הגיע בית"ר במינוס שלוש נקודות מהמוליכה הפועל תל אביב כאשר היא עומדת שבועיים לפני משחק חוץ מולה בבלומפילד, במה שיהיה להזדמנות האחרונה שלה לבצע מהפך בצמרת. במחצית הראשונה הובילה אשקלון 0:1, אך במחצית השנייה צמד של שי הולצמן בדקות ה-70 וה-85 העניקו לבית"ר ניצחון ושמרו על סיכוייה לאליפות. שבועיים לאחר מכן בית"ר ניצחה בבלומפילד את הפועל ת"א 0:1 ומכאן הדרך לאליפות הייתה סלולה. טוב, נו, היה גם איתן טייב והשרוכים אבל מי זוכר?

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

בית"ר ירושלים עברה שבוע רגוע. אחרי חודשיים רותחים ועם הרבה מאוד בעיות נראה שהקבוצה מתחילה להתייצב ולחזור למסלול הנצחונות. אורי מלמיליאן הזהיר את שחקניו מפני המשחק הסגור שצפוי להם והכין את ההגנה לכך שתצטרך לדחוף קדימה ולסייע לקישור בהנעת הכדור מול משחק צפוף. נכון לאימון יום ו' החליט מלמיליאן על שני שינויים בהרכב, כאשר ליאור ראובן שובץ בעמדת המגן הימני במקום אלי דסה שנפצע בשבוע שעבר, נתפר בראשו והוחלט לא לקחת סיכון ולהשאירו על הספסל.

כמו כן, הוחלט לשבץ בהרכב את סרג' איילי בשל פציעתו של סמואל יבואה. כזכור, איילי היה מחוץ לסגל בשלושת המשחקים האחרונים, אך הפגין יכולת מצויינת השבוע באימונים, קיבל את חולצת ההרכב הראשון על חשבונם של טל משעלי ומשה בן לולו, שתורגלו במהלך השבוע. כריסטיאן אלברז כשיר למשחק ויפתח לצידו של קובי מויאל בקישור האחורי.

הפועל אשקלון:

את הקטע המנטלי בהכנה של אשקלון לקראת המשחק פרוספר אזגי עשה עם הזעזוע בתחילת השבוע. בקבוצה טוענים כי האימונים השבוע היו הטובים ביותר מאז תחילתם ומאוד מרוצים מהלחימה וההשקעה השבוע.

מעבר לכך, מקצועית קשה יהיה לאשקלון להתמודד בטדי עקב העובדה שערן לוי, מי שיש לו חלק ב-8 מתוך 9 השערים של הקבוצה, מושעה וייעדר מהמשחק וכלל לא ברור אם ימשיך במועדון. גם זוראב מנטאשווילי מושעה וצפוי להיחתך כשכמו כן הבלם דרקו לובריץ' וקובי מוסא עדיין פצועים. אדיר טובול ורביד גזל צפויים לחזור להרכב. שניר גואטה חולה ובספק למשחק ובמקומו צפוי לפתוח חנן פדידה.

* בעקבות ביטול ההתמודדות בין מכבי חיפה להפועל עכו, המשחק בין בית"ר לאשקלון ישודר בסופו של דבר בצ'רלטון, כשהמחצית השנייה תהיה שידור משולב עם הנעשה בבלומפילד (בין מכבי ת"א לבני יהודה).

יעמדו למבחן:

חן עזריאל: מול משחק סגור של אשקלון ועם שק של ציפיות ורבבת צופים בטדי לעזריאל תהיה הזדמנות להוכיח שהוא יודע לקחת את זה עליו גם תחת הלחץ.

גיא עזורי: אחרי השבוע שעברה הקבוצה מהדרום לעזורי תהיה החובה לדאוג לכך שגם אם תפסיד, היא תעשה זאת עם כבוד ולא תנחול מפלה שתשבור את המועדון, אחרת כל השבוע האחרון היה מיותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבים

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש: ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, משה מישאלוב, אביתר ברוכיאן: קובי מויאל, כריסטיאן אלברז, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, חן עזריאל: סרג' איילי.

הרכב הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו: דניאל היידמן, יניב אלול, מור דהאן, אדיר טובול: אמייה טגה, רביד גזל, מחמוד עבאס, חנן פדידה (שניר גואטה), עוסמן בשירו, אריק גאוו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully