וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נירנברג מעוניינת לצרף את ורמוט כבר בינואר

28.11.2010 / 14:11

במועדון אישרו שהם מצויים במו"מ עם קשר הפועל ת"א, אולם יודעים שהם ייאלצו להתמודד עם סעיף השחרור בחוזהו והבעלים

בהפועל תל אביב סופרים את הימים עד לפתיחת חלון העברות בחודש ינואר הקרוב ולא מסתירים את הדאגה שיש במועדון להמשך העונה מן הבחינה מקצועית.

הקשר גילי ורמוט מועמד רציני כרגע להגיע לנירנברג הגרמנית, בה משחק גם הקשר הישראלי אלמוג כהן, ששוקלת בחיוב לצרף את האדום כבר בחלון ההעברות בחורף. לאחר משחק הניצחון על בנפיקה, נחת הסקאוט הראשי של המועדון הגרמני ואמר לתקשורת המקומית כי הדברים בין נירנברג לוורמוט נמצאים כרגע במשא ומתן, וכי מעבר לזה הוא אינו יכול להרחיב.

ידוע כי סוכנו של השחקן רונן קצב נמצא בקשר רציף עם נירנברג, ולמרות שיש התעניינות גם מצידה של בנפיקה, נראה כי הגרמנית היא הרצינית ביותר שמעוניינת בשירותיו. הבעיה היא סעיף היציאה שלו. כזכור, ורמוט חתם על חוזה חדש בקיץ החולף בהפועל, כשסעיף השחרור בינואר מותנה בהחלטת הפועל האם לשחררו (ואם היא תסכים, היא גם תקבע סכום העברה), ואילו סעיף השחרור בקיץ נאמד בכ-750 אלף יורו. לכן במועדון הבווארי מתלבטים כרגע האם להיכנס למשא ומתן לגבי ורמוט כעת או שמא לחכות עד תום העונה ואז לשלם את המחיר הנקוב בחוזה.

בימים הקרובים אמורים הדברים להתברר לכאן או לכאן, כאשר גם בסביבתו של ורמוט מודאגים כי אם נירנברג אכן תגיש הצעה היא תיתקל בקשיים מצד הפועל, זאת בשל הנתק והמתיחות הרבה השוררת בין שני בעלי הקבוצה, אלי טביב ומוני הראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully