וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "המטרה הייתה להוציא את עכו מהמשחק"

דודו עזריה והדס גרינברג

27.11.2010 / 22:36

מאמן באר שבע הסביר מה גרם לניצחון בגרין. תקרית במחצית בין עבדול ראזאק לכהן, שצעק על השחקנים: "אתם נראים זוועה"

דווקא הפועל באר שבע היא זו שחתומה על עצירת הפועל עכו, שהחזיקה עד הערב (שבת) ברצף של חודשיים ללא הפסד. שחקניו של ניר קלינגר העפילו למקום הרביעי בטבלה אחרי 2:3 משוגע במגרשה של מפתיעת העונה. ליאור אסולין כבש ראשון (18) לבאר שבע, ג'קו ערפאת הישווה (18), מאור מליקסון (25) ואסולין (41) העלו ל-1:3 ושער מצמק של רועי דיין (68) לא ממש עזר לעכו, שעוד ניסתה להשוות, אבל באר שבע הצליחה לשמור על התוצאה.

"זה הלך קשה כי הפועל עכו היא קבוצה טובה", הסביר ניר קלינגר, מאמן הפועל באר שבע, את ההיערכות שלו למשחק. "זה לא היה צריך ללכת כל כך קשה מכיוון שהפנדל שהגיע הלחיץ אותנו. אנחנו לא רוצים שזה יקרה שוב, אבל אני מרוצה בכל מקרה משלוש הנקודות. אני מרוצה מהמחצית הראשונה כי מבחינה טקטית המטרה הייתה להוציא את עכו החוצה, וזה מה שעשינו".

קלינגר הוסיף כי הימר על ההתקפה נגד עכו. "אנחנו עושים את העבודה ונותנים את הנשמה", אמר המאמן. "אם היינו יותר חדים, היינו יכולים להבקיע עוד שער או שניים. ההרכב שפתחנו זה ההרכב הכי התקפי שלנו, אבל לא תמיד נוכל לשחק כך. הדקות שהסתגרנו זה חלק מהקניית הווינריות שלנו".

אלי כהן, מאמן הפועל עכו, ראה את קבוצתו לא מנצחת כבר משחק שני ברציפות, ואמר: "מצער אותי שלא הגענו למשחק רעבים לפחות במחצית הראשונה. במחצית השנייה באר שבע נסוגה ושיחקנו כבר יותר טוב. קבוצות מתכוננות אלינו בצורה שונה, אבל זה לא משנה כי מה שמפריע לי זה איך ששיחקנו במחצית הראשונה. רק התקשורת היא זו שמדברת על צמרת ויעדים, אני מדבר על דרך".

במחצית המשחק נרשמה תקרית בין אלי כהן לאיברהים עבדול ראזאק. במהלך המשחק ובעקבות היכולת הלא טובה של עבדול ראזאק, שכללה איבודי כדור ומשחק חלש שלו, מאמן הקבוצה אלי כהן נזף וצעק על כל השחקנים, ובמיוחד בראזאק: "אתה לא רץ ולא עושה כלום אחרי שאתה מאבד כדורים, אם תוך עשר דקות אתה לא משתפר, אתה בחוץ". עבדול ראזאק לא נשאר חייב: "אם אתה רוצה, אתה מוזמן להוציא אותי עכשיו". כהן צעק לראזאק: "שתוק", אך הקשר המשיך לצעוק. בקבוצה ישקלו להעמיד את ראזאק לדין ושחקנים ששהו בחדר ההלבשה טענו שראזאק הגזים ועבר את הגבול עם החוצפה שלו. גם יו"ר הקבוצה ציון וייצמן נכח בחדר ההלבשה בזמן התקרית.

מעבר לתקרית עם ראזאק, צעק כהן על שחקניו: "אתם נראים זוועה, בלי מחויבות ובלי טיפת אגרסיביות, הגיע הזמן שתתעוררו". עכו השתפרה מעט במחצית השנייה, אך זה לא עזר לה להביא את הנקודות. כהן אמר אחרי המשחק: "נראינו רע, לא באנו למשחק. זה המשחק הכי גרוע שלנו מתחילת העונה". אחד השחקנים הסכים עם המאמן כשאמר: "באמת שלא הגענו למשחק היום וזה כבר משחק שני לא טוב שלנו. צריך לציין שגם וקסברגר שפט חלש, אבל לא בגללו הפסדנו". אובודו אוקוצ'ה, שספג כרטיס אדום, ייעדר מהמשחק מול מכבי חיפה במחזור הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully