וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "יש פה שחקנים לא מחויבים שלא רצים"

13.11.2010 / 18:57

הלם במכבי ת"א אחרי ההפסד לעכו, בקבוצה מאיימים: "שחקנים שלא יתנו את הלב יעופו לספסל וליציע". נמני מודה: ”ציפינו ליותר, נסיק מסקנות”. אלי כהן: ”התפיסה פה השתנתה”

ברני ארדוב

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: דורון שטיין

לקבוצה החמה של הליגה לא קוראים הפועל תל אביב או מכבי תל אביב וגם לא מכבי חיפה. הפועל עכו הלוהטת המשיכה את התקופה המופלאה שלה ורשמה ניצחון ליגה רביעי ברציפות, כשגברה הערב (שבת) בעילוט 1:3 על מכבי תל אביב והדיחה אותה מהפסגה. לעכו כבשו ג'קו ערפאת (26 ו-73) ורועי דיין (50) שהעלו את מאזנם לשמונה שערים כל אחד. אלירן עטר (89) רק צימק בשער נאה עבור הצהובים האומללים, שנחלו הפסד שלישי העונה בליגה.

נמני: "המשחק שלנו לא שטף התקפית והגנתית"

כמה עשרות אוהדי מכבי תל אביב המתינו לשחקני הקבוצה בקרית שלום עם שובם מעכו, צעקו לעברם "אין לכם כבוד", "תתביישו", ו"תלמדו מעכו איך להילחם על המגרש". את מירב הביקורת מהאוהדים ספג האריס מדוניאנין, שספג קריאות: "אתה גומר את הקבוצה, מכרת אותנו, תפסיק לעמוד על המגרש". במכבי אומרים: "הבעיה הכי גדולה שלנו זה שיש שחקנים שלא מראים מחויבות ולא רצים על המגרש. אפשר לקבל החמצות, אפשר לקבל הפסדים, אבל לא נקבל שחקנים שלא ייתנו את הלב והנשמה על המגרש. לא נהסס לשלוח שחקנים לספסל או ליציע".

אבי נמני, מנג'ר מכבי תל אביב, שמע את שריקות הבוז הצורמות מאוהדי הקבוצה שהצפינו למשחק החוץ, וגם הוא לא הסתיר את אכזבתו: "כל מה שאומרים עכשיו נכון, לצערי. מגיע לעכו את כל הקרדיט, היא שיחקה מצוין ואנחנו שיחקנו ממש לא טוב. נצטרך להסיק מסקנות מהמשחק הזה. יש לנו אכזבה מאוד גדולה ובתוצאות לא טובות האחריות היא עלינו. יש לנו שבוע להסיק מסקנות ולתקן את מה שצריך. אני לא חושב שפוזיציה כזאת או אחרת היוותה בעיה, המשחק שלנו לא שטף התקפית והגנתית מהרגע הראשון, כשלא משחקים טוב אי אפשר להאשים שחקן זה או אחר.

על המשך הדרך אמר נמני: "אנחנו נמצאים לקראת אמצע נובמבר, ציפינו להיות עם יותר נקודות, אבל יש לנו שבוע לתקן. אנחנו מאמינים בשחקנים האלה, הם שחקנים טובים, ונוציא מהם את מה שיש. הקהל צודק. באו הרבה אוהדים למשחק היום וגם למשחק נגד הפועל חיפה לפני שבועיים, ואם הוא מאוכזב ושורק בוז אנחנו מבינים אותו. יש רגעים שצריך לדעת לספוג את שריקות הבוז".

לירן שטראובר: "אין לנו הסבר למה שקרה היום. ידענו שעכו יוכלו להכות במתפרצות וזה מה שקרה. אני מקווה שמההפסד הזה נצא לדרך חדשה. אני לא חושב שההפסד הזה יוציא אותנו מפוקוס, אלא דווקא יימקד אותנו. כל שחקן שמגיע למכבי תל אביב יודע טוב מאוד מה היתרונות ומה החסרונות לשחק בקבוצה גדולה כמו זו".

בהתחשב בכך שלקבוצה מצפים משחקים קשים מאוד בשבועות הקרובים (קרית שמונה בבית, נתניה בחוץ, בני יהודה בבית, באר שבע בחוץ, מכבי חיפה בחוץ), אין פלא שבקרית שלום לחוצים. שחקן אחר בקבוצה אמר: "כסף אף פעם לא קובע על המגרש, רק הלב והנשמה שאתה מביא איתך למגרש. שחקנים כאן צריכים לבוא עם קצת יותר לב ונחישות". גורם בהנהלת הקבוצה המחיש את ההלם: "מה יש להגיד אחרי משחק כזה? יש ימים שהשתיקה יפה להם".

"אין לנו סוד, אנחנו פשוט מגובשים"

"השחקנים שלנו באים בביטחון מלא", הסביר מאמן הפועל עכו אלי כהן את סוד ההצלחה. "אמרתי לשחקנים שאם נבוא מול מכבי תל אביב בחשש ופחד לא יהיה לנו סיכוי. עשינו את זה מול קבוצה חזקה, השחקנים שיחקו ללא רגשי נחיתות, עם הרבה אומץ, וזה ניצחון מוצדק שלנו. רציתי שנבקיע עוד, היה אפשר להכות בברזל, אבל נישאר צנועים ונמשיך הלאה. התפיסה בעכו השתנתה, השחקנים עולים משוחררים והשחקנים מסתכלים לכל יריבה בגובה העיניים, עכו מאמינה בעצמה ורואים את זה במגרש".

ג'קו ערפאת, שכבש צמד שערים נפלא ועשה שמות בהגנת מכבי תל אביב, אמר בסיום: "אני מאוד שמח לשחק עבור עכו. אין לנו סוד, אנחנו פשוט מגובשים, מתאמנים בצורה טובה, ומשחקים למען הקבוצה. אנחנו משחקים אחד למען השני ולמען המאמן, ולא כל אחד למען עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully