וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמיליאן מרגיש שיש לו תמיכה מהיו"ר קורנפיין

30.10.2010 / 22:10

חרף התבוסה המבישה של בית"ר באשדוד (3:0), המאמן אמר ולמקורביו: "אם איציק היה חושב שאני הבעיה, כבר לא הייתי הבעיה"

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אם מישהו תהה עד כמה גרוע מצבה של בית"ר ירושלים, בא המשחק הערב (שבת) באשדוד ונתן תשובה מוחצת. הקבוצה של אורי מלמיליאן הובסה 3:0 על ידי מ.ס. אשדוד, שהתעללה בהגנת האורחים עם שלושה שערים תוך שבע דקות אותם כבשו משה אוחיון (63), ניר ביטון (68) ודימיטאר מקרייב (70). עבור הירושלמים היה זה הפסד חמישי העונה, כשאריאל הרוש הוציא כבר 16 כדורים מהרשת בשמונה מחזורים בלבד. המשבר לא מתקרב לכדי סיום.

שחקני בית"ר ירושלים, אבירם ברוכיאן, חן עזריאל מאוכזבים. קובי אליהו
התפרקות בלתי מובנת. ברוכיאן ועזריאל/קובי אליהו

"זה יכול היה גם להיגמר 0:6 או 0:7"

מאמן הבית"רים, אורי מלמיליאן, היה מאוד מאוכזב בסיום המשחק. "לא היה נעים, אבל זה הכדורגל", אמר המאמן. "בחצי השני לא היינו במשחק. לא הגענו למשחק, וזה יכול היה להיגמר 0:6 או 0:7 במחצית השנייה. קיבלנו גולים שלא היינו צריכים לקבל וזה חבל, כי התפרקנו אחרי הגול הראשון. צריך לעבור גם ימים כאלה".

מלמיליאן נשאל האם הוא מאמין כי יוכל לעשות שינוי בקבוצה ואמר: "נגמור את היום הזה ונחליט מה עושים. רק עכשיו סיימנו את המשחק, אני כמאמן מחליט את ההחלטות שלי בזמן הנכון ולא מהמותן. נחשוב ביחד עם ההנהלה מה עושים כדי שיהיה יותר טוב". המאמן הירושלמי אף התייחס לאוהדים הספורים שאכלסו את היציעים וקראו לו להתפטר, והודה: "זה חלק מהמשחק, זה טבעי. אני מבין אותם".

אווירת נכאים שררה בחדר ההלבשה של בית"ר אחרי התבוסה. אפשר לומר שאת הפרצופים האלה כבר ניתן היה לראות ביום שני האחרון, עת סיימה הקבוצה בתיקו אפס את המשחק הביתי נגד סכנין והציגה יכולת חלשה מאוד. מלמיליאן שוחח עם אנשי בית"ר ואמר להם כי "יש לנו בעיות, חלקן יותר מנטליות ממקצועיות. אני מרגיש שאיציק מאמין בי, אם הוא היה חושב שאני הבעיה כבר לא הייתי הבעיה. נשב ונחשוב מה לוקחים מכאן כדי להוציא קבוצה אחרת עם אופי אחר כי ככה באמת אי אפשר להמשיך. יכול להיות שטעיתי כשהרצתי שחקנים שאינם בכושר אבל הכל בדיעבד". (הכוונה כנראה היא לברוכיאן, כריסטיאן אלברז ואבי ריקן שאינם בכושר מלא).

איציק קורנפיין החליף מספר מילים בסיום המשחק עם המאמן ונראה כי מבחינת קורנפיין אין כל שינוי במעמדו של מלמיליאן, והוא ממשיך לעמוד בדבריו לפיהם הוא רואה את תפקודו של המאמן לטווח הארוך.

סקאוט הקבוצה דוד אמסלם התעמת עם מספר סדרנים של אשדוד שסירבו לתת לו להיכנס למתחם חדר ההלבשה וכמו כן גם למאמן קבוצת הנוער איתן מזרחי. שחקני הסגל של בית"ר שלא התלבשו למשחק היום לא הורשו גם הם להיכנס ואביתר ברוכיאן החל להתווכח עם ראש פלוגת הסדרן ואמר לו "זאת בושה וחרפה כל מה שקורה פה. מה שאתם עושים זה גועל נפש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

שחקן: "הביטחון שלנו ספג מכה"

גורם בקבוצה חיזק את דבריו של מלמיליאן ואמר: "אפשר לראות שהכל מנטלי. המחצית הראשונה הייתה בסדר, היינו אגרסיביים יותר גם באמצע, ופתאום מכלום קיבלנו שלוש חתיכות. זה כואב וזה רע מאוד עבורנו. יותר מדי משחקים עברו, אין לנו נקודות, וזאת הרגשה רעה מאוד וההשפעה שלה מאוד מסוכנת".

שחקן בקבוצה הוסיף ואמר: "דיברנו על הלחץ שמייצרים סביב הקבוצה, ומה שהיה במחצית השנייה זה בדיוק זה. הגענו למצב של סף שבירה נמוך, וזה הכי מסוכן. בחיפה פיגרנו פעמיים ויצאנו מזה, אבל מאז ועד היום כל הביטחון של כולם קיבל מכה ורק אנחנו נוכל להרים את עצמנו. בשבוע הבא מול הפועל פ"ת, לא משנה שזה רדיוס ולא משנה אם נהיה בעשרה שחקנים מהדקה השנייה - חייבים לנצח ולהחזיר את הכבוד לחולצה ולמועדון".

בבית"ר חזרו ואמרו כי לא צפויים זעזועים בעמדת המאמן, אם כי אנשים במועדון אומרים כי "אי אפשר לקרוא את אורי והוא אחד שיכול להרגיש שהוא לא רוצה להתמודד יותר וללכת. זה לא מה שצריך לקרות, למרות היכולת וכמות הנקודות".

גרגורי: "כדורגל זה משחק של כאב"

משה אוחיון, שהיה מצוין והבקיע את השער הראשון שלמעשה שינה את המשחק, אמר: "המשחק התחיל גרוע מאוד מבחינתנו, אבל בשניה אחת נכנס גול מהיר יפה, והמשחק השתנה ברגע. אני שמח שניצחנו ושלא ספגנו שער". הקשר האשדודי נשאל איך זה לשחק ללא קהל, וענה: "קשה מאוד לעשות את הסוויץ', קשה מאוד לשחק מול יציעים ריקים וזה מרגיש כמו במשחק אימון. אני מקווה שלא יהיו יותר משחקים כאלה, כי אין לזה מקום".

מנג'ר אשדוד, ג'ון גרגורי, הסביר בסיום המשחק את שהתרחש על כר הדשא ואמר: "בית"ר היו טובים יותר במחצית הראשונה ואם המשחק היה נמשך באותו הקצב הם היו מנצחים. הם חשבו שהם ימשיכו אותו דבר והגול יגיע אך אנחנו שינינו להם את התכניות. כשהרגשתי שהם עייפים בעיקר באגפים ונתתי לשחקנים לפתוח את המחצית השנייה בלחץ של 15 דקות שיכריע את המשחק לטובתנו. כדורגל זה משחק של כאב וכשזיהינו כזה אצל בית"ר הכרענו את המשחק".

עדכון ראשון: 19:10
עדכון אחרון: 22:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully