וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו ניצחה את עירוני קרית שמונה 0:3

הדס גרינברג

30.10.2010 / 20:48

הפועל עכו הביסה את מוליכת הטבלה קרית שמונה 0:3 משערים של רועי דיין (41), ג'קו ערפאת (70) ומוחמד כליבאת (90)

מוליכת ליגת העל עירוני קרית שמונה הפסידה הערב (שבת) 3:0 להפועל עכו בחוץ, מה שיאפשר למכבי תל אביב או למכבי חיפה להשתלט על המקום הראשון ביומיים הקרובים אם ינצחו. קבוצתו של רן בן שמעון קיוותה לחזור למסלול הניצחונות באצטדיון גרין, אבל העכואים ידעו להקשות גם עליהם, ונהנו מעוד ניצחון גדול שממשיך את המומנטום העכואי. עבור קרית שמונה, זה היה ההפסד הראשון העונה.

בזכות הניצחון שלה, הפועל עכו כבר צברה לא פחות מעשר נקודות בארבעת המחזורים האחרונים, והיא בהחלט מועמדת להפוך לקבוצה המפתיעה הבאה בצמרת הליגה, אחרי שקרית שמונה עשתה זאת מצוין בשבעת המחזורים הראשונים. רועי דיין פתח את חגיגת השערים לעכו עם הכיבוש הראשון בדקה ה-41, ג'קו ערפאת הבטיח כמעט סופית את הניצחון בדקה ה-79, ומוחמד כליבאת שנכנס כמחליף היה אחראי על החותמת הסופית שלוש דקות בתוך תוספת הזמן.

מהלך המשחק

ההזדמנות הראשונה במשחק הגיעה בדקה השישית והייתה שייכת לעכואים, כשמהראן ראדי ניצל בעיטה חופשית כדי לנסות ולהפתיע את גיא חיימוב מרחוק, אלא ששוערה של קרית שמונה הדף מצוין לקרן. השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-41, כשאברהים עבדול ראזק הגביה כדור לרועי דיין, שהמשיך בנגיחה פנימה וקבע 0:1 להפועל עכו. קרית שמונה רשמה מספר החמצות, אבל השער השני הגיע שוב מהכיוון הלא נכון מבחינתה, כשג'קו ערפאת כבש בדקה ה-79 וקבע 0:2 להפועל עכו. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן עכו כבשה את השער השלישי במשחק, כשמהראן ראדי פרץ מצד ימין ומסר למוחמד כליבאת, שכבש וקבע את תוצאת המשחק - 0:3 להפועל עכו.

הפועל עכו: דודו גורש, שמעון הרוש, פידליס דמקאו, איציק כהן, רן קוז'וך, בן בנימין, איברהים עבדול ראזק (ליעד אלמליח, 68), מהראן ראדי, ניקולאס פלצ'וק (מוחמד כליבאת, 55), רועי דיין, ג'קו עראפת.

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, ברק בכר (אלעד גבאי, 53), יניב לביא, סאלח חסארמה, אורי שטרית (בני בן זקן, 70), בריאן חרסיסיץ', וויליאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט, זוראן בלדובלייב (קיילב אקוונוגו, 53), אלרואי כהן, וויאם עמאשה.

רן בן שמעון: "התוצאה מטעה, עוד יחשבו שזו תבוסה"

מאמן עירוני קרית שמונה רן בן שמעון דווקא התכחש לתוצאה שגרמה לקבוצתו להפסיד לראשונה העונה ואמר בסיום המשחק: "התוצאה מטעה, מי שלא ראה את המשחק עוד יחשוב שהייתה כאן תבוסה. בחצי השני היו לנו דקות טובות של מומנטום מצוין, הגענו להזדמנויות אבל הייתה לנו בעיה של רגל מסיימת. הכל בסדר אצלנו, בסך הכל היה משחק טוב והיינו דומיננטיים. בסך הכל אני מרוצה, שיחקנו מסודר, וזה רק הפסד שלנו. אין לי טענות למאמץ שנתנו השחקנים".

מאמן הפועל עכו אלי כהן: "משהו טוב קורה בעכו. לקח לנו זמן להתחבר, ועכשיו אנחנו משחקים כדורגל חיובי. אני לא מרוצה רק מהנקודות, אלא גם מהדרך. אני לא מופתע מהיכולת שלנו, יש לנו חוליה קדמית טובה, כשאת רוב השערים כובשים החלוצים. בסך הכל אנחנו רוצים להישאר בליגה, אבל אם נהיה במרכז הטבלה זה יהיה יוצא מן הכלל".

רועי דיין, המצטיין במשחק: "שמח להציג יכולת טובה, מקווה להמשיך ככה. הקבוצה התחברה, יש לנו כמה שחקנים חדשים, לקח לנו זמן, אבל עכשיו אנחנו כובשים. 0:3 על מוליכת הטבלה זו תוצאה טובה. הגענו להרבה מצבים, והכל עבד לנו טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully