וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מ.ס. אשדוד הביסה 0:3 את בית"ר ירושלים

המארחים פירקו את ההגנה החלשה של בית"ר תוך שבע דקות וחגגו ניצחון ביתי ראשון זה חצי שנה. מלמיליאן כבר אובד עצות

אורי מלמיליאן אמר השבוע שצריך לשפוט את בית"ר ירושלים החל מהמחזור הרביעי. אם כך, במבט חטוף אפשר להבחין כי הקבוצה ניצחה מאז פעם אחת בלבד ובשלושת המשחקים האחרונים כבשה שער בודד. זה לא מאזן שאפשר להתגאות בו, אבל שיא השפל הגיע הערב (שבת), כאשר מ.ס. אשדוד ביכולת בינונית פירקה את ההגנה העלובה של הירושלמים תוך שבע דקות וניצחה 0:3 משערים של משה אוחיון (63), ניר ביטון (68) ודימיטאר מקרייב (70). חבל שבניצחון הבית הראשון של אשדוד זה חצי שנה, לא היו אוהדים ביציע עקב העונש שהוטל על הקבוצה בבית הדין.

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים. קובי אליהו
שבע דקות בגן העדן. שחקני אשדוד חוגגים/קובי אליהו

מה נגיד על בית"ר? מלמיליאן ביצע זעזוע כשהרכיב את דריו פרננדז ושי חדד על חשבון עידן טל והקפטן אבירם ברוכיאן, אבל הקבוצה שלו הציגה יכולת עלובה מלבד מספר מצבים בודדים במחצית הראשונה, אותם עצר יוסי שקל המצוין. לאחר ההפסקה זו כבר הייתה ההגנה החלשה בליגה שהופיעה במלוא פגיעותה (16 שערי חובה העונה). כריסטיאן גונזאלס הכבד הוכיח לג'ון גרגורי כי לא טעה כשוויתר עליו, כריסטיאן אלברז העייף רחוק שנות אור מאותו מגן דינמי של עונת האליפות, ואריאל הרוש סובל מתסמונת העונה השנייה ונמצא במשבר עמוק. כולם חלק מחוליה שמהווה נקודת תורפה של ממש. וההתקפה? היא העניקה לאשדוד משחק ראשון העונה ללא ספיגה.

אשדוד, כאמור, לא הבריקה. המארחים אמרו תודה על המתנות שחילקו שחקני ההגנה של בית"ר, כשמי שפתח את מסכת הכיבושים היה הקפטן משה אוחיון, שחקן בית"ר לשעבר, עם בעיטה חופשית מוצלחת בדקה ה-63 שהעלתה את מאזן שעריו לשישה שערים העונה. במשחק כזה, גם דימיטאר מקרייב הצליח לצאת מהתקופה הרעה עם בישול נהדר לניר ביטון (68) ושער נגיחה שתי דקות לאחר מכן (70). אשדוד עם ניצחון ליגה שני העונה חלפה על פני בית"ר האומללה בטבלה. מלמיליאן ושחקניו יכולים להתנחם בכך שהקהל שלהם לא היה עד לביזיון.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מהלך המשחק

דקה 7: פרננדז סובב כדור חופשי מזווית אלכסונית, מעט מעל המשקוף של שקל.

דקה 17: חדד שלח בכדור עומק מצוין את יבואה, שמ-10 מטרים בעט חלש לרגליו של שקל שהדף לקרן.

דקה 24: סארקי הגביה מימין, הרוש עשה רושם כאילו הוא קולט בקלות את הכדור, אך שמט במפתיע ולמזלו הבעיטה של שריקי חלפה מעט מעל השער.

דקה 31: סארקי מצא את מקרייב, שמ-16 מטרים סובב כדור שהחטיא בסנטימטרים את המסגרת.

דקה 35: יבואה העביר כדור למרכז הרחבה, אמברוז ביצע טעות חמורה ושקל בהצלה גדולה הדף את הניסיון של בן שושן לקורה.

דקה 56: מקרייב השאיר מאחור את גונזאלס ששגה, אבל הרוש עצר אותו. סארקי הגיע לריבאונד ומול שער חשוף בעט החוצה מ-14 מטרים.

דקה 63: גול! משה אוחיון סובב כדור חופשי בימין מ-20 מטרים, הרוש זינק מאוחר ורק נגע בכדור בדרכו לרשת. שער שישי העונה לקפטן המקומי, 0:1 לאשדוד.

דקה 68: גול! מקרייב השפיל את גונזאלס עם תרגיל מבריק באגף המשאלי, נכנס לרחבה והעביר כדור רוחב ששריקי פספס וביטון שלח בשמאל אל הרשת. 0:2 לאשדוד.

דקה 70: גול! צ'קול שוב התנהל בחופשיות באגף שמאל, הגביה לרחבה ומקרייב נגח בקלות פנימה, כששוב הרוש רק נוגע בדרך לרשת. 0:3 מדהים לאשדוד תוך שבע דקות.

דקה 74: סטיבן כהן ניסה בימין מ-20 מטרים, שקל קלט.

דקה 90: שוב סטיבן כהן עם בעיטה טובה מהאוויר, שקל הדף מצוין לקרן.

מ.ס אשדוד: יוסי שקל, עופר ורטה, אפה אמברוז, מתן אוחיון (ישראל ראש, 41), רחמים צ'קול, ניר ביטון, משה אוחיון, סטפן קינגווה, עמנואל סארקי, עידן שריקי (אמיר לביא, 77), דימיטאר מקרייב (איציק כהן, 88).

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, כריסטיאן אלברז, כריסטיאן גונזלס, משה מישאלוב, אבי ריקן, דן איינבינדר, דריו פרננדז, שי חדד (אבירם ברוכיאן, 59), סטיבן כהן, עמית בן שושן (חן עזריאל, 67), סמואל יבואה.

שחקני בית"ר ירושלים, אבירם ברוכיאן, חן עזריאל מאוכזבים. קובי אליהו
לא נעים. הפרצופים של ברוכיאן ועזריאל אומרים הכל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully